Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Hrubieszów: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY
RUBINOWEJ W HRUBIESZOWIE
WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ ŚCIEKÓW
Numer ogłoszenia: 41527 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY RUBINOWEJ W HRUBIESZOWIE WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ ŚCIEKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH DO WYKONANIA 1. Kanał sanitarny grawitacyjny - rury kanałowe PVC typu ciężkiego S z kielichami rodzaju P na uszczelkę gumową, o przekroju O 200 x 5, 9 mm; L = 759, 00 mb 2. Kanał sanitarny tłoczny - rura PE 90 x 5, 1 mm ; L = 65,00 mb. 3. Kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm - przyłącza w drodze 96,00 mb 4. Trójniki wbudowane do istniejących rurociągów o śr.225 mm - 78 szt. 5. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - 39 szt. 6. Przewierty maszyną do wierceń poziomych metodą wiercenia kierunkowego w gruntach kat. III- IV z wprowadzeniem rury stalowe osłonowe 16,5 mb 7. Przepompownia ścieków całkowicie zagłębiona, zlokalizowana w ul. Rubinowej na działce o nr 2924/1 Projektowana polimerobetonowa pompownia ścieków posiada następujące cechy charakterystyczne: - zbiornik przepompowni wykonany z polimerobetonu zapewnia 100% szczelność, - materiał zbiornika nie koroduje w ściekach i nie wymaga konserwacji w czasie eksploatacji, - orurowanie wewnętrzne wykonane jest ze stali nierdzewnej, Szczegółowy opis techniczny pompowni jest załączony do projektu. W pompowni będą zamontowane dwie pompy zatapialne z silnikiem o mocy 1, 5 k W każda i wirnikiem typu vortex. Nie wymaga ona specjalnej strefy ochrony sanitarnej. Pompownia w wersji dla lokalizacji w ciągu komunikacyjnym, bez nadbudowy. Posadowienie pompowni należy wykonać zgodnie z załączonymi wytycznymi posadowienia pod przepompownie. Głębokość przepompowni P - H = 3, 00 m. 8. Budowa przyłącza kablowego zasilającego przepompownię ścieków nN 0, 4kV - dł. 5mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł.). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.03.09 do godz. 09.00 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) W pieniądzu - wyłącznie na konto Zamawiającego PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr. 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem - wadium do przetargu Nr. ZP.341- 3 /09 - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą prawo zamówień publicznych- Art. 46 ust.4a, 46 ust.5III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: - Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. (podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane w pkt VIII 1.1. do 1.10 niniejszej SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 1.3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 1.5. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą, 1.6. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, 1.7. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3), 1.8. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5, 1.9. oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6 1.10. Kosztorys ofertowy załącznik Nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska - ul. 3-go Maja 15 ( tel. 084 696 2380 w.56).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego( sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Dostawa kontrastów i łączników dla pracowni RTG"
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1 w Hrubieszowie C,D,E,F,G"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Legionów Polskich w Żyrardowie."
- Budowa magistrali wodociągowej w miejscowości Sułoszowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wielmoża
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej i przebudowa istniejącego budynku OSP w Zakrzewie
- Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.