eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa i utrzymanie systemu informatycznego SOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Warszawa: Rozbudowa i utrzymanie systemu informatycznego SOWA
Numer ogłoszenia: 415990 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, faks 22 6611471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i utrzymanie systemu informatycznego SOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z rozbudową i utrzymaniem systemu informatycznego SOWA (zwanego dalej systemem). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostosowanie systemu do ustawy z dnia 16 września 2011 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi (Dz. U. z 2011 r., Nr 234, poz. 1385); 2) utrzymanie systemu (usuwanie błędów i awarii funkcjonowania systemu). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - należycie wykonuje, co najmniej 2 usługi, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: 1) Obejmowała swym zakresem: - co najmniej rozbudowę systemu informatycznego, - nadzór nad wdrożeniem dedykowanego oprogramowania o architekturze zawierającej mechanizm zwiększonej dostępności co najmniej w warstwie bazy danych, - administrowanie systemem informatycznym (w tym usuwanie błędów i awarii funkcjonowania systemu). 2) Wartość usługi wyniosła co najmniej 200 000,0 zł brutto zł (bez kosztów infrastruktury sprzętowej i licencji). UWAGA: - Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden kontrakt/umowę. - W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagana wartość 200.000 zł brutto dotyczy części umowy już zrealizowanej (prac wykonanych i odebranych) - tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert i tą też wartość usługi wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług (wymaganym zgodnie z pkt 7.4.2 SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem, w skład którego wchodzić będą osoby pełniące następujące role: 1) Kierownik Projektu - spełniający łącznie poniższe wymagania: - wykształcenie wyższe, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami informatycznymi, - pełnienie - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - funkcji kierownika projektu obejmującego zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego, - posiadający certyfikat na poziomie PRINCE2, Project Management Institute, Project Management Professional lub certyfikat równoważny z zakresu zarządzania projektami. 2) Architekt Systemów - spełniający łącznie poniższe wymagania: - wykształcenie wyższe, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych, - udział w co najmniej 2 projektach polegających na: - zaprojektowaniu, - wykonaniu (prace programistyczne), - wdrożeniu, - nadzorze nad wdrożeniem dedykowanego oprogramowania o architekturze zawierającej mechanizm zwiększonej dostępności co najmniej w warstwie bazy danych, - administrowaniu systemem (w zakres administrowania miało wchodzić co najmniej usuwanie błędów i awarii funkcjonowania systemu), - posiadający certyfikat z projektowania systemów (TOGAF, AGILE lub certyfikat równoważny z zakresu metodyki projektowania architektury systemów). 3) Specjalista ds. Płac - spełniający łącznie poniższe wymagania: - wykształcenie wyższe, - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie naliczania płac, 4) Programista (co najmniej 2 osoby) - spełniający łącznie poniższe wymagania: - wykształcenie wyższe, - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych, - posiadający dowolny certyfikat Microsoft Certified Professional Developer w technologiach Microsoft.NET lub certyfikat równoważny. UWAGA: Zamawiający dopuszcza, aby powyższe wymagania były spełnione łącznie, pod warunkiem, że jedna osoba nie będzie pełnić więcej niż dwóch ról.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszystkie wymagane dokumenty określa rozdział 7 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpips.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, pok. 515, piętro V.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul Nowogrodzkiej 1/3/5, w Kancelarii Ogólnej, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w sposób następujący: - w zakresie, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy - od dnia zawarcia umowy do 10 grudnia 2013 r. - w zakresie, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy - przez okres 1 roku od dnia zakończenia usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.