eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Dąbrowa Górnicza: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 416268 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. I. Zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej: 1. ZADANIE E - remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, wymiany drzwi służącym celom ewakuacyjnym oraz oświetlenia awaryjnego w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, wymiany drzwi służących celom ewakuacyjnym oraz oświetlenia awaryjnego w branżach: budowlanej - w zakresie koniecznym, w tym wymianę drzwi ewakuacyjnych, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 2. ZADANIE F - remontu instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji elektrycznej - w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu, a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 3. ZADANIE G - remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiarów robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 4. ZADANIE H - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 5. ZADANIE I - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej oraz wymiana drzwi ewakuacyjnych i przeciwpożarowego wyłącznika prądu w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej oraz wymianę drzwi ewakuacyjnych w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, w tym wymianę drzwi ewakuacyjnych,instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 6. ZADANIE J - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 7. ZADANIE K - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 8. ZADANIE L - wykonania remontu dojść ewakuacyjnych dla stref pożarowych ZL III oraz wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu dojść ewakuacyjnych dla stref pożarowych ZL III oraz wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej i instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, w tym ewentualną przebudowę dojść ewakuacyjnych,instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 9. ZADANIE Ł - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 10. ZADANIE M - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 11. ZADANIE N - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 12. ZADANIE O - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 13. ZADANIE P - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania drogi pożarowej do budynku, wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:drogowej - w zakresie koniecznym, budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 14. ZADANIE R - wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania instalacji elektrycznej w branżach: budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. II. Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania: E/F/G/H/I/J/K/L/Ł/M/N/O/P/R): 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca pełnił nadzory autorskie w trakcie realizacji robót na zasadach określonych w umowie zał. nr 6/1 i(-lub) 6/2 do SIWZ. 2. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) 3. Dokumentacja winna spełniać następujące wymagania: - powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp - oprócz wersji papierowej powinna być przekazana w formie plików w formacie xls, doc lub pdf zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, - w swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń. Wykonawca winien mieć na względzie opracowując dokumentację budowlano - wykonawczą, iż Zamawiający wykorzysta do postępowania na roboty budowlane zapisy określone w pkt. 3.3. II.6 SIWZ. 4. Przedmiot umowy należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach: Kompletną dokumentację budowlano-wykonawczą składającą się na przedmiot zamówienia należy sporządzić: - w formie papierowej - 4 komplety, - w formie elektronicznej - 2 komplety na płycie CD. 5. Wykonawca po zakończeniu prac projektowych zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia na rzecz Zamawiającego całości majątkowych praw autorskich wynikających z przedmiotu zamówienia z chwilą przekazania przedmiotu zamówienia na następujących polach eksploatacji: - w zakresie utrwalania i zwielokrotniania, - w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których go utrwalono, - w zakresie rozpowszechniania - udostępnienie w taki sposób, aby każdy zainteresowany mógł mieć do niego dostęp. 6. Rozwiązania równoważne: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) - na każde zadanie należy złożyć osobny Formularz ofertowy; 2. Szczegółowe koszty pełnienia nadzorów autorskich - (wskazana data podpisania) załącznik nr 2/1 do SIWZ (dotyczy zadania: E i(-lub) F i(-lub) G i(-lub) H i(-lub) I i(-lub) J i(-lub) K i(-lub) L i(-lub) Ł i(-lub) M i(-lub) N i(-lub) O i(-lub) R) i (-lub) załącznik nr 2/2 do SIWZ (dotyczy zadania: P); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonywania zamówienia 1.1.1. na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidziane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.1.2. na skutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, 1.1.3 zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji, 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1.2.1. zmiany stawki podatku VAT: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w ofercie. 1.2.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 2. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 3.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. 25.8. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 6/1 i(-lub) 6/2 do SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Centrum Zarządzania Kryzysowego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Centrum Zarządzania Kryzysowego, pok. 126.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.1. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.4.1. SIWZ, Szczegółowe koszty pełnienia nadzorów autorskich wymienione w pkt. 9.4.2. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Uszczegółowienie sekcji II.1.1.: Nazwa zadania: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych: ZADANIE E: Zespół Szkół nr 2 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Zespołu Szkół nr 2 oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, a także zapewnienie możliwości skorzystania z unieruchomionych drzwi ewakuacyjnych z kompleksu sportowego. ZADANIE F: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 - wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. ZADANIE G: Przedszkole nr 13 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Przedszkola nr 13 oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu. ZADANIE H: Przedszkole nr 12 - wyposażenie budynku w instalację wodociągową przeciwpożarową - hydranty 25 z wężem półsztywnym. ZADANIE I: Szkoła Podstawowa nr 3 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 3 oraz wymianę przeciwpożarowego wyłącznika prądu, wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172, a także zapewnienie możliwości skorzystania z unieruchomionych drzwi ewakuacyjnych bocznej klatki schodowej (w pobliżu auli). ZADANIE J: Szkoła Podstawowa nr 12 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 12 oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. Zadanie K: Przedszkole nr 4 - wyposażenie budynku Przedszkola nr 4 w wewnętrzną sieć wodociągową przeciwpożarową - hydranty 25 oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, a także wyposażenie w instalację oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych. Zadanie L: Szkoła Podstawowa nr 5 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 5, wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu oraz zapewnienie normatywnej długości dojść ewakuacyjnych w budynku, wynoszące dla stref pożarowych ZL III 30 m przy jednym kierunku ewakuacji lub 60 m przy dwóch kierunkach ewakuacji, a także wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. Zadanie Ł: Szkoła Podstawowa nr 10 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 10. Zadanie M: Szkoła Podstawowa nr 20 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 20 oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. Zadanie N: Szkoła Podstawowa nr 31 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 31 po wykonaniu przeglądu wraz z pomiarem ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym zainstalowanych w Szkole Podstawowej nr 31. Zadanie O: Gimnazjum nr 9 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Gimnazjum nr 9 oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. Zadanie P: II Liceum Ogólnokształcące - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni II Liceum Ogólnokształcącego oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, a także zapewnienie drogi pożarowej do budynku. Zadanie R: Młodzieżowy Ośrodek Pracy Twórczej - doprowadzenie do pełnej sprawności instalację oświetlenia ewakuacyjnego w budynku MOPT oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. 5. Uszczegółowienie sekcji II.2): Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, Termin obowiązywania umowy: 24 miesiące od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej nie później niż 40 dni od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.