eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) pod nazwąWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych:nazwy poszczególnych części zadań są wymienione w dalszej części ogłoszenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Dąbrowa Górnicza: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) pod nazwą: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych:nazwy poszczególnych części zadań są wymienione w dalszej części ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 488774 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416268 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) pod nazwą: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadań remontowych:nazwy poszczególnych części zadań są wymienione w dalszej części ogłoszenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. I. Zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej: 1. ZADANIE E - remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, wymiany drzwi służącym celom ewakuacyjnym oraz oświetlenia awaryjnego w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, wymiany drzwi służących celom ewakuacyjnym oraz oświetlenia awaryjnego w branżach: budowlanej - w zakresie koniecznym, w tym wymianę drzwi ewakuacyjnych, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 2. ZADANIE F - remontu instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji elektrycznej - w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu, a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 3. ZADANIE G - remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiarów robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 4. ZADANIE H - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 5. ZADANIE I - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej oraz wymiana drzwi ewakuacyjnych i przeciwpożarowego wyłącznika prądu w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej oraz wymianę drzwi ewakuacyjnych w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, w tym wymianę drzwi ewakuacyjnych,instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 6. ZADANIE J - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 7. ZADANIE K - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 8. ZADANIE L - wykonania remontu dojść ewakuacyjnych dla stref pożarowych ZL III oraz wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu remontu dojść ewakuacyjnych dla stref pożarowych ZL III oraz wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej i instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, w tym ewentualną przebudowę dojść ewakuacyjnych,instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 9. ZADANIE Ł - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 10. ZADANIE M - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 11. ZADANIE N - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 12. ZADANIE O - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 13. ZADANIE P - wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania drogi pożarowej do budynku, wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji elektrycznej w branżach:drogowej - w zakresie koniecznym, budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji wodociągowej - w tym zabudowanie hydrantów 25 z wężem półsztywnym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 14. ZADANIE R - wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie: - inwentaryzacji obiektu w zakresie objętym projektem, - projektu wykonania instalacji elektrycznej w branżach: budowlanej - w zakresie koniecznym, instalacji elektrycznej - w zakresie koniecznym, w tym założenie oświetlenia awaryjnego, - przedmiaru robót dla poszczególnych branż z aktualnymi kodami CPV, - kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, - akceptacji i pozwolenia wymaganego do realizacji remontu a po jego zakończeniu do odbioru zadania, - uzgodnienia zakresu remontu z osobą posiadającą uprawnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej. II. Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania: E/F/G/H/I/J/K/L/Ł/M/N/O/P/R): 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca pełnił nadzory autorskie w trakcie realizacji robót na zasadach określonych w umowie zał. nr 6/1 i(-lub) 6/2 do SIWZ. 2. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) 3. Dokumentacja winna spełniać następujące wymagania: - powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp - oprócz wersji papierowej powinna być przekazana w formie plików w formacie xls, doc lub pdf zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, - w swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń. Wykonawca winien mieć na względzie opracowując dokumentację budowlano - wykonawczą, iż Zamawiający wykorzysta do postępowania na roboty budowlane zapisy określone w pkt. 3.3. II.6 SIWZ. 4. Przedmiot umowy należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach: Kompletną dokumentację budowlano-wykonawczą składającą się na przedmiot zamówienia należy sporządzić: - w formie papierowej - 4 komplety, - w formie elektronicznej - 2 komplety na płycie CD. 5. Wykonawca po zakończeniu prac projektowych zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia na rzecz Zamawiającego całości majątkowych praw autorskich wynikających z przedmiotu zamówienia z chwilą przekazania przedmiotu zamówienia na następujących polach eksploatacji: - w zakresie utrwalania i zwielokrotniania, - w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których go utrwalono, - w zakresie rozpowszechniania - udostępnienie w taki sposób, aby każdy zainteresowany mógł mieć do niego dostęp. 6. Rozwiązania równoważne: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE E: Zespół Szkół nr 2 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Zespołu Szkół nr 2 oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, a także zapewnienie możliwości skorzystania z unieruchomionych drzwi ewakuacyjnych z kompleksu sportowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż.Halina Piotrowska-Hirszberg, ul.Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE F:Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 - wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul.Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE G: Przedszkole nr 13 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Przedszkola nr 13 oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE H: Przedszkole nr 12 - wyposażenie budynku w instalację wodociągową przeciwpożarową - hydranty 25 z wężem półsztywnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polprince Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjnych Sp. z o.o., ul.Katowicka 17, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: I: SP nr 3-zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wew. 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni SP nr 3 oraz wymiana ppoż. wyłącznika prądu, wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a ośw. wyłącznie światłem sztucznym w ośw. awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172, a także zapewnienie możliwości skorzystania z unieruchomionych drzwi ewakuacyjnych bocznej klatki schodowej (w pobliżu auli)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE J: Szkoła Podstawowa nr 12 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 12 oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie K: Przedszkole nr 4 - wyposażenie budynku Przedszkola nr 4 w wewnętrzną sieć wodociągową przeciwpożarową - hydranty 25 oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, a także wyposażenie w instalację oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polprince Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjnych Sp. z o.o., ul.Katowicka 17, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: L:SP nr 5-zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem dział. hydrantów wew. 25 z wężem półsztywnym całej pow. SP nr 5, wyposaż. budynku w ppoż. wyłącznik prądu oraz zapewnienie normatywnej dł. dojść ewakuac. w budynku, wynoszące dla stref poż. ZL III 30 m przy jednym kierunku ewak. lub 60 m przy dwóch kierunkach ewakuac., a także wyposaż. drogi komun. ogól. służące ewakuacji, a ośw. wyłącznie światłem sztucznym w oś. awaryjne ewakuacyjne spełn. wymagania Polskich Norm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne AG Energo Grzegorz Włodarczyk, ul.Baczyńskiego 54, 41-203 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie Ł: Szkoła Podstawowa nr 10 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10024,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie M: Szkoła Podstawowa nr 20 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 20 oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie N: Szkoła Podstawowa nr 31 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Szkoły Podstawowej nr 31 po wykonaniu przeglądu wraz z pomiarem ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym zainstalowanych w Szkole Podstawowej nr 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne AG Energo Grzegorz Włodarczyk, ul.Baczyńskiego 54, 41-203 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie O: Gimnazjum nr 9 - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni Gimnazjum nr 9 oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie P: II Liceum Ogólnokształcące - zapewnienie pełnego pokrycia zasięgiem działania hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym całej powierzchni II Liceum Ogólnokształcącego oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, a także zapewnienie drogi pożarowej do budynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne AG Energo Grzegorz Włodarczyk, ul.Baczyńskiego 54, 41-203 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Zadanie R: Młodzieżowy Ośrodek Pracy Twórczej - doprowadzenie do pełnej sprawności instalację oświetlenia ewakuacyjnego w budynku MOPT oraz wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Architekt mgr inż. Halina Piotrowska -Hirszberg, ul. Wojewódzka 25/15, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.