eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólWykonywanie usług ochrony fizycznej obiektów MZGK Spółka z o.o. w Nowej Soli przy ul.Konstruktorów nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Nowa Sól: Wykonywanie usług ochrony fizycznej obiektów MZGK Spółka z o.o. w Nowej Soli przy ul.Konstruktorów nr 2
Numer ogłoszenia: 416300 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli , ul. Konstruktorów 2, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 478 51 10, faks 068 478 51 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług ochrony fizycznej obiektów MZGK Spółka z o.o. w Nowej Soli przy ul.Konstruktorów nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług ochrony fizycznej obiektu, mienia i pracowników, monitorowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych poprzez własne alarmowe centrum odbiorcze oraz przyjazd grupy interwencyjnej dla potrzeb MZGK Spółka z o.o. w Nowej Soli przy ul. Konstruktorów nr 2 wg CPV - 79710000-4: usługi ochroniarskie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ochronę fizyczną stałą w dni robocze od godziny 00:00 do 07:00 i od godziny 15:00 do 24:00 oraz w dni wolne od pracy dyżur pracy całodobowy wykonywaną przez zatrudnionego na umowę o pracę licencjonowanego pracownika - klasyfikacja wg CPV wg kat. 79710000- 4 - usługi ochroniarskie. Powyższy zakres usług konieczny do wykonania przez wykonawcę samodzielnie bez możliwości powierzenia osobom trzecim ( podwykonawcom ). 2) ochronę fizyczną doraźną, poza godzinami pracy MZGK Spółka z o.o. przez tzw. załogi patrolowo interwencyjne (składające się z licencjonowanych pracowników ). W sytuacji alarmowej Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w chronionym obiekcie w czasie do 15 min. od chwili zawiadomienia przez operatora. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania co najmniej dwóch patroli w ciągu doby przez grupę interwencyjną - klasyfikacja wg CPV wg kat. 79715000-9 - usługi patrolowe , 3) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych poprzez własne alarmowe centrum odbiorcze, czyli tzw. monitoring antywłamaniowy - klasyfikacja wg CPV wg kat. 79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 .do SIWZ, który jest integralną częścią przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach w niej określonych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp ustalone przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz cenowy i ofertowy (na lub wg zał. nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust.1pkt. 1-3 i art.24 ust.1 pkt. 1-10 i ust.2 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem), 4. Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem) - aktualna koncesja MSW i A wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. Z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na wykonanie usług objętych zamówieniem. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego , potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt. 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: wymagane art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 pzp warunki dotyczą niekaralności osób reprezentujących Wykonawcę. Zaświadczenia o niekaralności muszą zatem dotyczyć osób fizycznych, które reprezentują dany podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. W zależności od rodzaju podmiotu (statusu prawnego) ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana jest informacja w zakresie określonym w: - pkt 4 - w odniesieniu do osób fizycznych, - pkt 5 - w odniesieniu do spółek jawnych, - pkt 6 - w odniesieniu do spółek partnerskich, - pkt 7- w odniesieniu do spółek komandytowych oraz spółek komandytowo akcyjnych, - pkt. 8 - w odniesieniu do osób prawnych. 8. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: z obowiązku składania informacji na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, zwolnione są podmioty prowadzące działalność jako osoby fizyczne oraz posiadające status prawny spółek cywilnych. 9. Wykaz realizowanych lub zrealizowanych zamówień z okresu 3 lat ( przed wszczęciem postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, min. 2 zamówień o charakterze ciągłym, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania, łącznie z listami referencyjnymi potwierdzającymi realizację zamówienia z należytą starannością. - zał. Nr 3 do SIWZ, (oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę reprezentującą wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem). 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 PLN - złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty bądź oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. IX ust. 3. 12. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp. ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten w formie oryginału powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 13. Oferta składana przez konsorcjum musi być utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w pkt IX ust. 2-8 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 14. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX. Ust. 3,5,6 i 8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 15. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt. IX ust. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której te dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IX ust. 14 i 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, jeżeli do oferty dołączona będzie kopia tłumaczenia. 18. Wszystkie własne dokumenty muszą być złożone w formie oryginału. 19. Dokumenty uzyskane z innych organów lub instytucji mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wybór formy w jakiej zostanie złożony dany dokument należy do wykonawcy. W przypadku załączenia do oferty kserokopii dokumentu konieczne jest wpisanie na każdej stronie kserokopii daty i złożenie własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, poprzedzonego klauzulą za zgodność z oryginałem świadczę. 20. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli w/w dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie później niż w dniu, wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkns.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Nowej soli ul.Konstruktorów nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Nowej soli ul.Konstruktorów nr 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.