eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Płońskiego oraz podległych jednostek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Płońskiego oraz podległych jednostek
Numer ogłoszenia: 416336 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Płońskiego oraz podległych jednostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Płońskiego oraz podległych jednostek. Jednostki Powiatu Płońskiego podlegające ubezpieczeniu: I. aparat pomocniczy Powiatu Płońskiego - Starostwo Powiatowe, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk II. jednostki organizacyjne Powiatu Płońskiego podlegające ubezpieczeniu 1) Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk; 2) Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk; 3) Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Związku Walki Młodych 10, 09-100 Płońsk; 4) Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 12, 09-140 Raciąż; 5) Zespół Szkół Nr 3 w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11A, 09-100 Płońsk; 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Joniec 50, 09-131 Joniec; 7) Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza im. Janusza Korczaka, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk; 8) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk; 9) Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk; 10) Zespół Szkół w Czewińsku n/Wisłą im. Królowej Jadwigi, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk; 11) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, - Filia PUP w Raciążu, ul. 11 listopada 20, 09-140 Raciąż; 12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Związku Walki Młodych 10, 09-100 Płońsk; 13) Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk; 14) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk; 15) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto. Zakres ubezpieczenia obejmuje: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie szyb od stłuczenia, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC, AT) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Ubezpieczenia - Załącznik Nr 5 do SIWZ (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: posiadają zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia /nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty złożonej przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierać błędy zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zasady ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcja/: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. 4) Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których, o których mowa w pkt. I ppkt. 1), 2), 3) 4). 5) Formularz oferty, dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii, dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej Zamawiającego - Załącznik Nr 2) 2) Zezwolenie potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające lub potwierdzające aktualny stan faktyczny i prawny, w zakresie działalności ubezpieczeniowej 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Załącznika Nr 4 SIWZ (wzór wykazu dostępny na stronie internetowej Zamawiającego - Załącznik Nr 4) 5) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg Załącznika Nr 3 SIWZ (wzór zobowiązania dostępny na stronie internetowej Zamawiającego - Załącznik Nr 3), jeżeli w oświadczeniu, o którym mowa w pkt I.ppkt. 1) Wykonawca oświadczył, że przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki do specyfikacji) w języku polskim. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - przyjęcie klauzul fakultatywnych - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Związku Walki Młodych 10, 09-100 Płońsk, Wydział Ogólno - Administracyjny i Zamówień Publicznych, II piętro, pokój nr 235.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, II piętro, pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.