Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Kołobrzeg: okresowe dostawy ryb
Numer ogłoszenia: 416762 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA , ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: okresowe dostawy ryb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są okresowe dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, konserw rybnych, owoców morza, ryb wędzonych w terminie 09.11.2013 r. do 08.11.2014 r., w podziale na 2 zadania:1) Zadanie nr 1 - dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, konserw rybnych, owoców morza,2) Zadanie nr 2 - dostawy ryb wędzonych.2. Szczegółowy asortyment zamawianych produktów w okresie trwania umowy:1) Zadanie nr 1 LP. NAZWA TOWARU JM ILOŚĆ 1 Śledź w oleju -puszka o wadze 110-140 g szt 30 2 Śledź w pomidorach -puszka o wadze 110-140 g szt 30 3 Tuńczyk w sosie własnym - puszka o wadze 140g - 170g w kawałkach, nie rozdrobniony szt 120 4 Szprot w oleju- puszka o wadze 110-140g szt 20 5 Szprot w pomidorach- puszka o wadze 110-140g szt 30 6 Makrela w pomidorach- puszka o wadze 110-140g szt 60 7 Paprykarz szczeciński - puszka o wadze 250-300g- min 35% mięsa rybnego szt 350 8 Wątróbki rybne w oleju- puszka o wadze 110-140g szt 10 9 Śledź lekko solony - matias op. około 4-8 kg kg 150 10 Śledź lekko solony a la łosoś w oleju op. około 3 kg kg 30 11 Płaty śledziowe w zalewie octowej op. około 4kg kg 10 12 Krewetki Królewskie black tiger op. około 1 kg kg 15 13 Kalmar tuby op. 1-10kg kg 30 14 Mieszanka owoców morza op. około 1kg kg 5 15 Paluszki krabowe surimi op.około 0,250 kg szt 10 16 Raki gotowane w pancerzu op. około.1kg kg 5 17 Pstrąg patroszony świeży b/ gł kg 40 18 Dorsz filet ze skórą świeży( bałtycki) klasa I kg 800 19 Flądra tusza bez skóry świeża klasa I kg 600 20 Karp płat ze skórą świeży klasa I kg 50 21 Łosoś filet ze skórą świeży klasa I kg 20 22 Śledź bałtycki płat świeży klasa I kg 600 23 Dorsz filet ze skórą mrożony ( dalekomorski - czerniak) klasa I kg 200 24 Panga filet b/s op. około 5 kg kg 50 25 Mintaj filet b/s op. około 5 kg kg 100 26 Sandacz filet z/s op. około 5 kg kg 10 27 Paluszki panierowane mielone op. około 6kg kg 250 28 Kostka panierowana fileta z morszczuka mrożona op około 8kg kg 50 29 Kostka z dorsza op. około 5 kg kg 80 2) Zadanie nr 2 LP. NAZWA TOWARU JM ILOŚĆ 1 Węgorz wędzony kg 10 2 Łosoś wędzony -płat wędzony na zimno ze skórą kg 50 3 Łosoś wędzony na gorąco - dzwonki kg 5 4 Kabanosy z łososia wędzonego kg 10 5 Halibut wędzony dzwonki kg 10 6 Makrela wędzona na gorąco 400-600g kg 100 7 Makrela wędzona - filet z przyprawami kg 10 8 Rolmopsy z makreli - wędzony kg 20 9 Śledź -tusza wędzony kg 550 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Specyfikacja surowca: a) Ryby powinny być zgodne z wymaganiami norm przedmiotowych. b) Barwa - od białej do kremowej; w przypadku łososia lekko różowa. c) Zapach - swoisty. d) Konsystencja - elastyczna, jędrna. e) Temperatura ryb świeżych - w czasie transportu 0-4 st. C. f) Temperatura ryb mrożonych od - 24 do - 18 st. C. g) Ryby wędzone - barwa skóry złocista, barwa mięsa kremowa w przypadku niektórych gatunków łososia - różowa. h) Smak i zapach: swoisty, charakterystyczny dla użytych surowców rybnych, środków spożywczych i zastosowanej technologii, lekko dymny( w przypadku ryb wędzonych). i) Konsystencja : miękka, nie rozpadająca się. j) Temperatura ryb wędzonych w czasie transportu 0 - 7 st.C. 2) Opakowanie: a) Ryby świeże luzem w pojemnikach plastikowych wyłożonych folią, powierzchnia ryb pokryta lodem - temperatura wewnątrz pojemnika z rybą - 0-4 st. C lub w opakowaniach jednostkowych. b) Ryby mrożone w blokach zapakowane w kartony , ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z folii, umożliwiające łatwe oddzielenie pojedynczej warstwy - temperatura wewnątrz bloku mniej lub równe - 18 st. C. c) Ryby wędzone w kartonach wyłożonych papierem pergaminowym lub w opakowaniach jednostkowych posiadających atest PZH. 3) Cechy dyskwalifikujące: a) Niewłaściwa konsystencja (mazista, rozpadająca się). b) Obcy smak lub zapach (zjełczały, stęchły, kwaśny, gnilny, inny obcy). c) Niewłaściwa barwa. d) Obecność pleśni. e) Wady niedopuszczalne ryb wędzonych - zapach i smak mięsa gorzki, kwaśny, gnilny, inny obcy, mazista tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów, zanieczyszczenia przez szkodniki, obecność pleśni. f) Wady niedopuszczalne ryb solonych- zapach i smak mięsa jełki, kwaśny, metaliczny, chemiczny, inny obcy słodki z równoczesnym występowaniem różowej barwy mięsa; mazista tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów. g) Wady niedopuszczalne ryb świeżych - zapach i smak mięsa gorzki, kwaśny, gnilny, inny obcy, mazista, wysuszona tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów, zanieczyszczenia przez szkodniki, obecność pleśni. h) Wady niedopuszczalne ryb marynowanych - zapach i smak zjełczały, gnilny, chemiczny, stęchły lub inny obcy; niedopuszczalna zalewa rozwarstwiona, mazista tekstura tkanki mięsnej; występowanie pasożytów. 4.Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności a w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.),3) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., nr 17, poz. 127 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy,4) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).5) rozporządzenia Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.Urz.WE nr L31/1 z dnia 01.02.2002 r. i Dz.U. L 179 z 7.7.2007),6) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.Urz.UE L139/1 z dnia 30.04.2004 r., Dz.U. L 153 z 12.6.2008, Dz.U. L 160 z 12.6.2013), 7) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. L 139 z 30.4.2004, Dz.U. L 178 z 9.7.2009, Dz.U. L 160 z 12.6.2013), 8) rozporządzenia Komisji Nr 1441/2007 z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2073/2005 w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz.Urz.UE L322/12 z dnia 7.12.2007 r., Dz.U. L 42 z 13.2.2013), 9) rozporządzenia Komisji Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz.Urz.UE L364/5 z dnia 20.12.2006 r.), 10) rozporządzenia Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.U. L 338 z 13.11.2004). 5. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 6. Ilości określone przez zamawiającego są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie z uwagi na różnice w obłożeniu obiektu, zmianę kategorii gości, zalecone diety oraz specyfikę sporządzania posiłków, w związku, z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu dostaw w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do umowy, po cenach w nim określonych. 7. Biorąc pod uwagę zapis pkt 6 zapotrzebowanie określone w załączniku nr 2 do umowy nie jest wiążące dla Zamawiającego i jego niezrealizowanie nie będzie stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane, 15234000-7 - Ryby wędzone. 11. Dodatkowe informacje: artykuły muszą zawierać czytelne etykiety z opisem produktu, temperaturą przechowywania oraz numerem partii.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.23.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje, bądź będzie dysponował nie mniej niż jednym środkiem transportu, którym będzie dostarczał przedmiot zamówienia, odpowiadający wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010.136.914 ze zmianami) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29 kwietnia 2004 r. (ogólne wymogi higieny dla wszystkich przedsiębiorstw sektora spożywczego - załącznik nr 2 do rozporządzenia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010.136.914 j.t.) lub 2) protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010.136.914 j.t.) lub 3) certyfikat HACCP - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej. Prawo Unii Europejskiej nie zobowiązuje przedsiębiorców do certyfikacji wdrożonego systemu HACCP. System certyfikacji przez niezależne instytucje certyfikujące jest w pełni dobrowolny. Zatem alternatywne sformułowanie wymagań Zamawiającego co do dokumentów potwierdzających wdrożenie i stosowanie HACCP jest w pełni uzasadnione
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy, b) w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT), skutkujących koniecznością zmiany wynagrodzenia, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.niwa.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3; Dział Organizacyjny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, konserw rybnych, owoców morza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 LP. NAZWA TOWARU JM ILOŚĆ 1 Śledź w oleju -puszka o wadze 110-140 g szt 30 2 Śledź w pomidorach -puszka o wadze 110-140 g szt 30 3 Tuńczyk w sosie własnym - puszka o wadze 140g - 170g w kawałkach, nie rozdrobniony szt 120 4 Szprot w oleju- puszka o wadze 110-140g szt 20 5 Szprot w pomidorach- puszka o wadze 110-140g szt 30 6 Makrela w pomidorach- puszka o wadze 110-140g szt 60 7 Paprykarz szczeciński - puszka o wadze 250-300g- min 35% mięsa rybnego szt 350 8 Wątróbki rybne w oleju- puszka o wadze 110-140g szt 10 9 Śledź lekko solony - matias op. około 4-8 kg kg 150 10 Śledź lekko solony a la łosoś w oleju op. około 3 kg kg 30 11 Płaty śledziowe w zalewie octowej op. około 4kg kg 10 12 Krewetki Królewskie black tiger op. około 1 kg kg 15 13 Kalmar tuby op. 1-10kg kg 30 14 Mieszanka owoców morza op. około 1kg kg 5 15 Paluszki krabowe surimi op.około 0,250 kg szt 10 16 Raki gotowane w pancerzu op. około.1kg kg 5 17 Pstrąg patroszony świeży b/ gł kg 40 18 Dorsz filet ze skórą świeży( bałtycki) klasa I kg 800 19 Flądra tusza bez skóry świeża klasa I kg 600 20 Karp płat ze skórą świeży klasa I kg 50 21 Łosoś filet ze skórą świeży klasa I kg 20 22 Śledź bałtycki płat świeży klasa I kg 600 23 Dorsz filet ze skórą mrożony ( dalekomorski - czerniak) klasa I kg 200 24 Panga filet b/s op. około 5 kg kg 50 25 Mintaj filet b/s op. około 5 kg kg 100 26 Sandacz filet z/s op. około 5 kg kg 10 27 Paluszki panierowane mielone op. około 6kg kg 250 28 Kostka panierowana fileta z morszczuka mrożona op około 8kg kg 50 29 Kostka z dorsza op. około 5 kg kg 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy ryb wędzonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 LP. NAZWA TOWARU JM ILOŚĆ 1 Węgorz wędzony kg 10 2 Łosoś wędzony -płat wędzony na zimno ze skórą kg 50 3 Łosoś wędzony na gorąco - dzwonki kg 5 4 Kabanosy z łososia wędzonego kg 10 5 Halibut wędzony dzwonki kg 10 6 Makrela wędzona na gorąco 400-600g kg 100 7 Makrela wędzona - filet z przyprawami kg 10 8 Rolmopsy z makreli - wędzony kg 20 9 Śledź -tusza wędzony kg 550.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
- "Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.