eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawę sprzętu kuchennego dla radomskich domów pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Radom: Dostawę sprzętu kuchennego dla radomskich domów pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 417364 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Nad Potokiem" , ul. Andrzeja Struga 88, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3448689, faks 0-48 3448689.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnp.pilicka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu kuchennego dla radomskich domów pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wózek transportowy - szt 4. wózek transportowy dwupółkowy wykonany ze stali nierdzewnej do przewożenia pojemników termoizolacyjnych z żywnością. Konstrukcja spawana z wzmocnieniami. Brzegi i ranty zaokrąglone, półki z przetłoczeniem, skrętne kółka z obudową ze stali nierdzewnej, półki z blachy o grubości min.1mm, z pomocnikiem ze stali nierdzewnej na przybory cateringowe, z wkładami ze stali nierdzewnej 3 szt. Wymiary zewnętrzne wózka : długość 800mm x szerokość 500mm x wysokość 850mm. +/- 50mm Wymagana deklaracja zgodności spełniająca normy PN-EN 10088-1:2007; PN-M-78400:1975 lub inny równoważny dokument potwierdzający że oferowane produkty spełniają normy jakościowe i techniczne. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 2. Pojemnik termoizolacyjny z trwałego tworzywa - szt 8. pojemnik termoizolacyjny z uszczelką silikonową, z trwałego tworzywa na pojemniki GN 1/1 do przewożenia żywności o wymiarach zewnętrznych: długość 660mm x szerokość 420mm x wysokość 300mm. +/- 50mm. Posiadający system ustawienia pojemników jeden na drugim -sztaplowanie, oraz system odpowietrzania. Uchwyty ze stali nierdzewnej lub innego trwałego materiału posiadające zabezpieczenie przed uszkodzeniem. Cztery klamry zamykające wykonane ze stali nierdzewnej lub innego trwałego materiału rękojeść z systemem antypoślizgowym. Wymagana deklaracja zgodności spełniająca normy techniczne: EN ISO 9001-1211549-03, EN ISO 9002-1212299, EN CE 0123/4-121502,0123/6-121518 lub inny równoważny dokument potwierdzający że oferowane produkty spełniają normy jakościowe i techniczne. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 3. Pojemnik do przechowywania żywności - szt 16. pojemnik GN 1/ 2 ze stali nierdzewnej o pojemności 11,5 l z uchwytami do przechowywania żywności. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 4. Pokrywa - szt 4. szczelna pokrywa ze stali nierdzewnej do pojemników GN 1/2 Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 5. Pokrywa - szt 12. pokrywa ze stali nierdzewnej do pojemników GN 1/2 z wycięciem na uchwyty. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 6. Szczypce - szt 8. szczypce uniwersalne długość 30cm +/- 5 cm ze stali nierdzewnej. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 7. Chochla - szt 4. chochla ze stali nierdzewnej o pojemności 0,5 litra. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 8. Porcjometr - szt 4. Porcjometr do ryżu/ziemniaki ze stali nierdzewnej o pojemności 70 g. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. 9. Termos - szt 4. termos stalowy wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 10 litrów do płynów bez kranika , z systemem szczelnego zamknięcia. Wyjmowany wkład stalowy łatwy w utrzymaniu czystości. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 1 rok. Część 2: Doposażenie kuchni dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35 26-600 Radom L.p. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. piec konwekcyjno-parowy - szt 1 piec przeznaczony do gotowania i pieczenia potraw o temp max 300oC, sterowany elektronicznie, pojemność od 6 do 7 półek GN 1/1, podstawa do pieca, system myjący do pieca, zmiękczacz wody, Wymagana deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 2 lata. 2. patelnia elektryczna - szt 1 patelnia elektryczna przeznaczona do pracy w zakładach zbiorowego żywienia, celem przyrządzania produktów spożywczych wymagających smażenia, duszenia bądź podgrzewania. Wykonana z blachy nierdzewnej o wymiarach 860x640x880 mm +/- 200mm, powierzchnia robocza 0,25m2, ręczny przechył misy, płynna regulacja temperatury Wymagana deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 2 lata 3. krajalnica do pieczywa szt 1 krajalnica do pieczywa-grubość kromek 11mm, wydajność min. 150 bochenków/h, zasilanie 1N-PE 230V 50Hz, wymiary 620/700/460 +/- 200mm. Wymagana deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument. Okres gwarancji jakości liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia minimum 2 lata.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagalne

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na postawie art. 22 ust.1 ustawy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2 Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w wykazie co najmniej 1 dostawy o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. dostawy sprzętu rehabilitacyjnego lub medycznego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych lub równowartości 2.504 Euro wg średniego kursu NBP obowiązującego na dzień 22.12.2010r. to jest 3,9944 zgodnie ze wzorem stanowiącym - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.2 potwierdzające co najmniej 1, że dostawy ujęte w w.w. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedkładane dokumenty referencje muszą zawierać co najmniej: 1 wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował, a w przypadku świadczeń okresowych realizuje dostawy stanowiące przedmiot zamówienia; 2 wskazanie podmiotu, na rzecz którego były lub są realizowane dostawy; 3 opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga na podstawie art. 26 ust.2a ustawy Pzp przedłożenia: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.3 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ust. 2 SIWZ. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiajmy wymaga przedłożenia: 1. Oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii deklaracji zgodności spełniającej normy PN-EN 10088-1:2007; PN-M-78400:1975, EN ISO 9001-1211549-03, EN ISO 9002-1212299, EN CE 0123/4-121502,0123/6-121518 lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego, że oferowane produkty spełniają normy jakościowe i techniczne. dot. części 1 zamówienia. 2. Oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii deklaracji zgodności CE lub innego równoważnego dokumentu dot. części 2 zamówienia. 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych wyjaśnień dotyczących przedłożonego dokumentu. 9. Forma składanych dokumentów. Dokumenty wymienione w Rozdziale 3 SIWZ należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w wykazie co najmniej 1 dostawy o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. dostawy sprzętu kuchennego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych lub równowartości 2.504 Euro wg średniego kursu NBP obowiązującego na dzień 22.12.2010r. to jest 3,9944 zgodnie ze wzorem stanowiącym - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.2, potwierdzające co najmniej 1, że dostawy ujęte w w/w. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie muszą zawierać co najmniej: 1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował, a w przypadku świadczeń okresowych realizuje dostawy stanowiące przedmiot zamówienia; 2. wskazanie podmiotu, na rzecz którego były lub są realizowane dostawy; 3. opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie. 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oceny spełniania warunków o którym mowa w rozdziale 2 Zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączonych dokumentów. 3. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki. W przypadku braku oświadczeń lub dokumentów Zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Brak oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego, stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą z postępowania w myśl art. 24 ust. 4 w związku z 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnp.pilicka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej w Radomiu, ul. A. Struga 88 26-600 Radom budynek administracji pok. Kadr.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej w Radomiu, ul. A. Struga 88 26-600 Radom budynek administracji pok. Kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiegio Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.