eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokSukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych dla urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-12-08

Bia³ystok: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych dla urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2012 roku
Numer og³oszenia: 417386 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 300963 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych dla urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych, zgodnie z wykazem asortymentowo - ilo¶ciowym zawieraj±cym nazwê artyku³u wraz z opisem jego wymaganych w³a¶ciwo¶ci, jednostkê miary i ilo¶ci oraz dane oferowanego artyku³u, stanowi±cym jednocze¶nie formularz cenowy (Za³ nr 2 do SIWZ i za³±cznik do umowy). 2. Wykonawca musi zapewniæ za³adunek transport i roz³adunek dostarczonych materia³ów. 3. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, w ci±gu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii. 4. Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. 7:30-15:30 w poniedzia³ek, ¶roda, czwartek, pi±tek i 8:00 - 16:00 we wtorek, do wskazanej ka¿dorazowo siedziby Zamawiaj±cego. Wykaz siedzib, do których bêd± realizowane dostawy: 1) Bia³ystok, ul. S³onimska 1 2) Bia³ystok, ul. S³onimska 2/2 3) Bia³ystok, ul. Branickiego 9 4) Bia³ystok, ul. Branickiego 3/5 5) Bia³ystok, ul. Bema 60/1 6) Bia³ystok, ul. Kiliñskiego 6 7) Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11 8) Bia³ystok, ul. Waryñskiego 8 9) Bia³ystok, ul. Waryñskiego 32A 10) Bia³ystok, ul.Warszawska 21 11) Bia³ystok, ul. Sienkiewicza 53 12) Bia³ystok, ul. ¦wiêtojañska 22 5. Wszystkie oferowane materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, najwy¿szej jako¶ci. Termin -nowe - u¿yty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, ¿e wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie by³y wcze¶niej u¿ywane. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga minimalnego 12 miesiêcznego terminu gwarancji (wa¿no¶ci materia³ów) od dnia dostawy tych materia³ów. 6. W przypadku gdy Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia podanych w za³±czniku nr 1 ilo¶ci, w ramach ogólnej warto¶ci umowy (§ 3 ust.2 projektu umowy - za³. nr 5 do SIWZ) w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zmiana ilo¶ci zamawianych dostaw nie powoduje dla Zamawiaj±cego ¿adnych konsekwencji prawno-finansowych i nie bêdzie stanowi³a zmiany umowy..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 31.44.00.00 - Baterie 30.23.42.00 - Dyski optyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS Ewa i Krzysztof Jatel Spó³ka Jawna, Bia³ystok, ul. Przêdzalniana 8, 15-688 Bia³ystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 280702,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 333902,31

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 333902,31 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 372710,62

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.