Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-11-18
Bia³ystok: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych dla urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2012 roku
Numer og³oszenia: 300963 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok , ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych dla urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i pi¶miennych, zgodnie z wykazem asortymentowo - ilo¶ciowym zawieraj±cym nazwê artyku³u wraz z opisem jego wymaganych w³a¶ciwo¶ci, jednostkê miary i ilo¶ci oraz dane oferowanego artyku³u, stanowi±cym jednocze¶nie formularz cenowy (Za³ nr 2 do SIWZ i za³±cznik do umowy). 2. Wykonawca musi zapewniæ za³adunek transport i roz³adunek dostarczonych materia³ów. 3. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, w ci±gu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii. 4. Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. 7:30-15:30 w poniedzia³ek, ¶roda, czwartek, pi±tek i 8:00 - 16:00 we wtorek, do wskazanej ka¿dorazowo siedziby Zamawiaj±cego. Wykaz siedzib, do których bêd± realizowane dostawy: 1) Bia³ystok, ul. S³onimska 1 2) Bia³ystok, ul. S³onimska 2/2 3) Bia³ystok, ul. Branickiego 9 4) Bia³ystok, ul. Branickiego 3/5 5) Bia³ystok, ul. Bema 60/1 6) Bia³ystok, ul. Kiliñskiego 6 7) Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11 8) Bia³ystok, ul. Waryñskiego 8 9) Bia³ystok, ul. Waryñskiego 32A 10) Bia³ystok, ul. Warszawska 21 11) Bia³ystok, ul. Sienkiewicza 53 12) Bia³ystok, ul. ¦wiêtojañska 22 5. Wszystkie oferowane materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, najwy¿szej jako¶ci. Termin -nowe - u¿yty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, ¿e wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie by³y wcze¶niej u¿ywane. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga minimalnego 12 miesiêcznego terminu gwarancji (wa¿no¶ci materia³ów) od dnia dostawy tych materia³ów. 6. W przypadku gdy Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia podanych w za³±czniku nr 1 ilo¶ci, w ramach ogólnej warto¶ci umowy (§ 3 ust.2 projektu umowy - za³. nr 5 do SIWZ) w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zmiana ilo¶ci zamawianych dostaw nie powoduje dla Zamawiaj±cego ¿adnych konsekwencji prawno-finansowych i nie bêdzie stanowi³a zmiany umowy..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 31.44.00.00 - Baterie 30.23.42.00 - Dyski optyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, ¿e realizuje, co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na dostawie materia³ów biurowych i pi¶miennych o warto¶ci zamówienia min. 100 tys. PLN brutto ka¿de (w przypadku zamówieñ realizowanych - takie zamówienie wykazane przez Wykonawcê winno byæ juz wykonane na min. warto¶æ 100 tys. PLN brutto) oraz za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
w przypadku oferowania towarów równowa¿nych - dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e parametry oferowanych towarów s± nie gorsze od towarów wskazanych w za³±czniku Nr 2 do SIWZ (mo¿e to byæ za¶wiadczenie wystawione przez producenta danego artyku³u lub o¶wiadczenie woli oferenta, ¿e dany towar jest fabrycznie nowy, o klasie jako¶ci, w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych i wydajno¶ci nie gorszej ni¿ te wyszczególnione w formularzu cenowym)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1) ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokumenty okre¶lone w sekcji III.4.2 tiret 2, 2) warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane bêd± ³±cznie - dokumenty okre¶lone w III.4.1) tiret 1 - winien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; 3) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Sekcji III.4.1 oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia okre¶lone w rozdz. Sekcji III.4.2 tiret 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2 lit. b i c ustawy, Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów (przedstawione w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmiana umowy mo¿e nastapiæ w zakresie zmiany cen w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT i wy³±cznie w wysoko¶ci wynikaj±cej z tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Departament Obs³ugi Urzêdu, ul. S³onimska 1, pokój nr 01.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 09:45, miejsce: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Departament Obs³ugi Urzêdu, ul. S³onimska 1, pokój nr 03 sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 647 Dêby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski na odcinku od km 11+178 do km 28+435.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokó³ka - Krynki na odcinku od km 11+607 do km 14+674,70.
- Dostawa sprzêtu komputerowego do POZ
- Pe³nienie nadzoru autorskiego nad dokumentacj± projektow± dotycz±c± robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorz±dnych
- Wykonywanie remontów nawierzchni ulic, parkingów, zatok, chodników i ¶cie¿ek rowerowych na terenie miasta Bia³egostoku mieszank± mineralno-asfaltow± na gor±co, na pow. powy¿ej 100 m2 /.../
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Bia³ymstoku"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy ró¿nego sprzêtu i artyku³ów biurowych oraz papieru
- "Zakup wraz z dostaw± materia³ów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Poznaniu oraz podleg³ych Placówek Terenowych
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzêdu Miasta Nowego S±cza na rok 2025
wiêcej: Drobny sprzêt biurowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.