Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Warszawa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH, NAPOI I SŁODYCZY
Numer ogłoszenia: 41740 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH, NAPOI I SŁODYCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na zadanie nr 1 - dostawa artykułów spożywczych takich jak m.in.: cukier, mąka, kasze, ryż, fasola, makaron, płatki kukurydziane, ananasy w puszcze, brzoskwinie w puszce, chrzan marynowany, dżemy, galaretki owocowe, grzyby suszone, ketchup, koncentrat pomidorowy, olej, papryka konserwowa, ogórki konserwowe, rodzynki, przyprawy, herbata, kawa, kakao. na zadanie nr 2 - dostawa napoi takich jak m.in.: soki owocowe, barszcz czerwony, woda mineralna gazowana i niegazowana, coca-cola, sprite, fanta, napoje energetyzujące. na zadanie nr 3 - dostawa słodyczy takich jak m.in.: batony, wafle, krakersy, herbatniki, ciastka, paluszki, bombonierki, czekolady, chipsy, orzeszki ziemne, cukierki, dropsy, gumy do żucia, rodzynki w czekoladzie, draże w czekoladzie, tic-tac. - własnym transportem, we własnych opakowaniach transportowych do magazynów Działu Żywienia zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 9 i 15 . Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Certyfikat potwierdzający stosowanie systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli - system HACCP, lub zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) oświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP w zakładach objętych nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4)Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną na podstawie art. 4 ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Inspekcji Sanitarnej (tj.: Dz. U. z 2006r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.) oraz art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225) o zarejestrowaniu oraz zatwierdzeniu zakładu produkującego lub wprowadzającego do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319). 5)Aktualna decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie art. 1 pkt 6, art. 4 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006r. Nr 122, poz. 851 ze zm.) stwierdzająca, że przedsiębiorca posiada samochód spełniający wymagania niezbędne do przewozu artykułów spożywczych, napoi i słodyczy. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A i/lub 3B do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych WAT, Warszawa, ul. Kaliskiego 11 A, pok. nr 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych takich jak m.in.: cukier, mąka, kasze, ryż, fasola, makaron, płatki kukurydziane, ananasy, brzoskwinie w puszcze, chrzan marynowany, dżemy, galaretki owocowe, grzyby suszone, ketchup, koncentrat pomidorowy, olej, papryka konserwowa, ogórki konserwowe, rodzynki, przyprawy, herbata, kawa, kakao. - własnym transportem, we własnych opakowaniach transportowych do magazynów Działu Żywienia zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 9 i 15 . Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa napoi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa napoi takich jak m.in.: soki owocowe, pomidorowe, barszcz czerwony, woda mineralna gazowana i niegazowana, coca - cola, sprite, fanta, napoje energetyzujące - własnym transportem, we własnych opakowaniach transportowych do magazynów Działu Żywienia zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 9 i 15 . Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa słodyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa słodyczy takich jak m.in.: batony, wafle, krakersy, herbatniki, paluszki, bombonierki, czekolady, chipsy, orzeszki ziemne, cukierki, dropsy, gumy do żucia, rodzynki w czekoladzie, draże w czekoladzie, tic-tac - własnym transportem, we własnych opakowaniach transportowych do magazynów Działu Żywienia zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 9 i 15 . Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.