Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-13
Chełmno: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 4196 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772607, faks 056 6772710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie Plac Rydygiera 1 - sprzętu medycznego jednorazowego użytku . 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części/ pakietów. 3. Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się : pakiety od 1 do 7 4. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania. 5. Zestawienie oraz ilości zamawianego sprzętu medycznego jednorazowego użytku , zostały wykazane jako Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do niniejszej SIWZ. 6. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami pozwolenia dopuszczenia do obrotu i do używania w zależności od klasyfikacji danego wyrobu medycznego. - w przypadku zakwalifikowania produktu do wyrobów medycznych, dokumenty określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. tj.: - oznakowanie wyrobu znakiem CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie ( nie dotyczy wyrobów wykonanych na zamówienie, wyrobów przeznaczonych do badań klinicznych, wyrobów do diagnostyki in vitro przeznaczonych do oceny działania, zestawów wyrobów medycznych złożonych z wyrobów oznakowanych znakiem CE), - deklaracja zgodności - Declaration of Conformity - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III), wpis;zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy o Wyrobach Medycznych.- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). - w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. - oferowane wyroby muszą posiadać wysoką jakość i spełniać funkcje do jakiej zostały przeznaczone; - okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ . 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku: Za spełnienie tego wymogu działająca, w imieniu Zamawiającego, Komisja Przetargowa uzna: a/ Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów - Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE oraz wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, - dotyczy oferowanych wyrobów, dla których wymagane jest posiadanie ww. dokumentów zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b/ w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 6. Pozostałe dokumenty, wymagane w ofercie: 1.Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy załącznik nr 1do niniejszej SIWZ . 2.Oświadczenie o warunkach płatności i stabilności cen ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Jakość w praktycznym stosowaniu- dotyczy pakietu nr; 1,2,5,7 - 20
- 3 - cena 95% dotyczy pakietu: 3,4,6;stabilność ceny- wszystkie pakiety - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych - pokój nr 6 budynek administracji
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 10:30, miejsce: SEKRETARIAT ZOZ PLAC RYDYGIERA 1 86-200 CHEŁMNO.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyroby diagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby diagnostyczne ,papier do EKG , KTG , UPP , żele do USG, KTG, EKG , elektrody do EKG , elektrody do diatermii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość w praktycznym stosowaniu - 20
- 3. stabilność ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt med. jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt med. jednorazowego użytku , opaski do puloksymetru , okulary do fototerapii i ochronne , elektrody do konizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość w praktycznym stosowaniu - 20
- 3. stabilność ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kaniule - wyroby diagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule dotętnicze , elektrody do czasowej stymulacji serca , 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stabilność ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kanki do odbytnicy , zgłębniki żołądkowe , sety do pompy infuzyjnej 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stabilność ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dreny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny : redona , pazzer, do jamy otrzewnej , jednorazowego typu A , rozdmuchiwane jałowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość w praktycznym stosowaniu - 20
- 3. stabilność ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestawy medyczne - sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skala pomiarowa do OCŻ , zestaw drenw do OCŻ 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stabilność ceny - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki : j.u. , j.u. do pomp infuzyjnych , Żaneta , 3-częściowa 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość w praktycznym stosowaniu - 20
- 3. stabilność ceny - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.