eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Chełmno: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 57405 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4196 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, Plac Rydygiera 1, Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772607, faks 056 6772710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie Plac Rydygiera 1 - sprzętu medycznego jednorazowego użytku . 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części/ pakietów. 3. Pod pojęciem oferta częściowa wg art. 2 pkt.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych rozumie się : pakiety od 1 do 7 4. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia o równoważnych : cechach , jakości, spektrum działania i pod warunkiem tej samej postaci i wielkości opakowania. 5. Zestawienie oraz ilości zamawianego sprzętu medycznego jednorazowego użytku , zostały wykazane jako Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - do niniejszej SIWZ. 6. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami pozwolenia dopuszczenia do obrotu i do używania w zależności od klasyfikacji danego wyrobu medycznego. - w przypadku zakwalifikowania produktu do wyrobów medycznych, dokumenty określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. tj.: -oznakowanie wyrobu znakiem CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie ( nie dotyczy wyrobów wykonanych na zamówienie, wyrobów przeznaczonych do badań klinicznych, wyrobów do diagnostyki in vitro przeznaczonych do oceny działania, zestawów wyrobów medycznych złożonych z wyrobów oznakowanych znakiem CE), -deklaracja zgodności - Declaration of Conformity - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III), - wpis/zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy o Wyrobach Medycznych.- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). - w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. - oferowane wyroby muszą posiadać wysoką jakość i spełniać funkcje do jakiej zostały przeznaczone; - okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31332.30 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: kaniule , wyroby medyczne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED SP.Z O.O., UL. M.KONOPNICKIEJ 11a, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2185.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2185.00 oferta z najwyższą ceną: 2185.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED SP.Z O.O., UL. M.KONOPNICKIEJ 11a, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1532.20
  • Oferta z najniższą ceną: 1532.20 oferta z najwyższą ceną: 1532.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: DRENY

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED SP. Z O.O., UL. M.KONOPNICKIEJ 11a, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9306.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9306.00 oferta z najwyższą ceną: 10666.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku , zestawy medyczne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CZM i W CENTROWET - CEZAL SP. Z O.O., UL.SłONECZNA 16 F, 76-200 SŁUPSK, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1372.50
  • Oferta z najniższą ceną: 1372.50 oferta z najwyższą ceną: 2136.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Strzykawki

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED SP. Z O.O., UL. M.KONOPNICKIEJ 11a, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16936.60
  • Oferta z najniższą ceną: 16936.60 oferta z najwyższą ceną: 18383.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.