eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskroboty remontowo-budowlane w budynku biurowym Poczty Polskiej w Gdańsku przy Targu Rakowym 7/8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 41975

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: roboty remontowo-budowlane w budynku biurowym Poczty Polskiej w Gdańsku przy Targu Rakowym 7/8 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, do kontaktów: Elżbieta Gleńska, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-229 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3266166, fax 58 3266172, e-mail: przetargi@gdansk.poczta-polska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowo-budowlane w budynku biurowym Poczty Polskiej w Gdańsku przy Targu Rakowym 7/8. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych w budynku biurowym Poczty Polskiej przy Targu Rakowym 7/8 w Gdańsku. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Zadanie 1 - remont elewacji oraz Zadanie 2 - roboty remontowe wewnętrzne (piwnice) i roboty zewnętrzne (plac) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia: 690 497,60 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 105

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał , iż : 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zadaniu (zadaniu 1 lub zadaniu 2) tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty remontowo-budowlane budynków, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny zadeklarowanej w ofercie w zadaniu (zadaniu 1 lub zadaniu 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dla Zadania 1: co najmniej jedna osoba, posiadającą przynajmniej średnie wykształcenie w dziedzinie prac konserwatorskich i odbyła co najmniej 5-letnia praktykę zawodowa w zakresie konserwacji zabytków oraz co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego; dla Zadania 2:co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami odpowiedniej izb samorządu zawodowego. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w dwóch zadaniach (tj.w zadaniu 1 i zadaniu 2) Wykonawca zobowiązany jest spełnić ww. warunki w stosunku do zadania 1 oraz zadania 2 łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie wskazanych w ogłoszeniu i SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokóły odbioru robót, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:00, p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pokój 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont elewacji. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji frontowej, zachodniej, remont ściany szczytowej i opasek wokół budynków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia: 352 876,20 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 105 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Roboty remontowe wewnętrzne (piwnice) i roboty zewnętrzne (plac). 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00, 45.23.24.60, 45.31.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia: 337 621,40 zł netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 105 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.