eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójCzynności ochrony i zabezpieczenia powierzonego do ochrony terenu, obiektów i mieniaSpecjalistycznego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Górka i BAZA WEŁECZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Busko-Zdrój: Czynności ochrony i zabezpieczenia powierzonego do ochrony terenu, obiektów i mienia: Specjalistycznego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Górka i BAZA WEŁECZ
Numer ogłoszenia: 420164 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna , ul. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3703314, 3703314, faks 041 3784154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynności ochrony i zabezpieczenia powierzonego do ochrony terenu, obiektów i mienia: Specjalistycznego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Górka i BAZA WEŁECZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona i zabezpieczenie ogólnego porządku w Specjalistycznym Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Górka. Oczekujemy ponadto ochrony aktywnej w razie stwierdzenia uchybień w utrzymaniu porządku wewnątrz i na zewnątrz. Ochrona obiektu będzie mieć miejsce: - od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. od 15.00 danego dnia do 7.00 dnia następnego, - soboty, niedziele i święta w ciągu tygodnia od godz. 7.00 danego dnia do godz. 7.00 dnia następnego. Na terenie znajdują się następujące budynki: a) budynek Szpitala, b) budynek szkoły letniej, Nieruchomość jest oświetlona, obiekt jest monitorowany przez blisko trzydzieści kamer, z których pracownik, mający miejsce pracy w recepcji Szpitala, będzie miał bezpośredni podgląd. Pracownicy zatrudnieni przez wybranego Wykonawcę zobowiązani będą ponadto do: - odbierania i przekierowywania telefonów, - udzielania ogólnych informacji pacjentom i kierowanie ich na oddziały, - monitorowania centrali p/poż znajdującej się na recepcji, - zgłaszania odpowiednim służbom wszelkich awarii (dot. m.in. wind, kotłowni, braku prądu, wody itp.), - wykonywania dodatkowych czynności związanych z utrzymaniem porządku na terenie obiektu - przed wejściami (koszenie traw, utrzymanie rabat kwiatowych, zamiatanie placu, odgarnianie śniegu, posypywanie piaskiem w okresie zimy). Zamawiający udostępni Wykonawcy narzędzia i środki niezbędne do wykonania ww. dodatkowych czynności - Prace czystościowe mają polegać na utrzymaniu ogólnego porządku przed głównym wejściem tzw. rynek około 300 m2, gdzie sprzątanie odbywać się ma według potrzeb wynikających z utrzymania odpowiedniej czystości; organizacja wyżej wymienionych prac leży po stronie przyjmującego zamówienie np. praca na zakładkę pracowników ochrony. 2. Przedmiotem zamówienia jest ochrona i zabezpieczenie ogólnego porządku Bazy Wełecz o powierzchni 1,77 ha. Oczekujemy ponadto ochrony aktywnej w razie stwierdzenia uchybień w utrzymaniu porządku wewnątrz i na zewnątrz budynków. Ochrona obiektu będzie mieć miejsce: - od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. od 15.00 danego dnia do 7.00 dnia następnego, - soboty, niedziele i święta w ciągu tygodnia od godz. 7.00 danego dnia do godz. 7.00 dnia następnego. Ochrona polegać będzie na: a) zapewnieniu ochrony mienia i osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru, b) niedopuszczeniu do przebywania na terenie budynku osób nieuprawnionych, c) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, d) natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, e) dokonywaniu obchodów chronionego terenu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, f) w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp., g) niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego lub upoważnionego pracownika o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu. Wykonawca do wykonywania usługi zatrudni pracowników ochrony: - posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, - o nienagannej opinii, - niekaralnych, - wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i identyfikatory. Na terenie znajdują się następujące budynki: a) kotłownia, b) hale magazynowe, c) budynek biurowy, d) garaże, e) portiernia. Nieruchomość jest ogrodzona i oświetlona. Pracownicy zatrudnieni przez wybranego Wykonawcę zobowiązani będą do wykonywania dodatkowych czynności związanych z utrzymaniem porządku na terenie obiektu (koszenie traw, utrzymanie rabat kwiatowych, zamiatanie placu, odgarnianie śniegu, posypywanie piaskiem w okresie zimy). Zamawiający udostępni Wykonawcy narzędzia niezbędne do wykonania ww. dodatkowych czynności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - realizacja przynajmniej jednego podobnego zamówienia tj. ochrony obiektu przez okres co najmniej 12 miesięcy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa § 6 SIWZ. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - realizacja przynajmniej jednego podobnego zamówienia tj. ochrony obiektu przez okres co najmniej 12 miesięcy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa § 6 SIWZ. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: 1) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt 1 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1) Wykaz wykonanych, jak również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; w przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - realizacja przynajmniej jednego podobnego zamówienia tj. ochrony obiektu przez okres co najmniej 12 miesięcy lub 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 lub ust. 2 lub 3 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 lub ust. 2 lub 3 oraz jej podpisem. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: 1) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt 1 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1) Wykaz wykonanych, jak również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; w przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie (Załącznik Nr 7 do SIWZ) - realizacja przynajmniej jednego podobnego zamówienia tj. ochrony obiektu przez okres co najmniej 12 miesięcy lub 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 lub ust. 2 lub 3 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 lub ust. 2 lub 3 oraz jej podpisem. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariacie Zarządu ul.Rzewuskiego 1 28-100 Busko-Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i zabezpieczenie ogólnego porządku w Specjalistycznym Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Górka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona i zabezpieczenie ogólnego porządku w Specjalistycznym Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Górka. Oczekujemy ponadto ochrony aktywnej w razie stwierdzenia uchybień w utrzymaniu porządku wewnątrz i na zewnątrz. Ochrona obiektu będzie mieć miejsce: - od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. od 15.00 danego dnia do 7.00 dnia następnego, - soboty, niedziele i święta w ciągu tygodnia od godz. 7.00 danego dnia do godz. 7.00 dnia następnego. Na terenie znajdują się następujące budynki: a) budynek Szpitala, b) budynek szkoły letniej, Nieruchomość jest oświetlona, obiekt jest monitorowany przez blisko trzydzieści kamer, z których pracownik, mający miejsce pracy w recepcji Szpitala, będzie miał bezpośredni podgląd. Pracownicy zatrudnieni przez wybranego Wykonawcę zobowiązani będą ponadto do: - odbierania i przekierowywania telefonów, - udzielania ogólnych informacji pacjentom i kierowanie ich na oddziały, - monitorowania centrali p/poż znajdującej się na recepcji, - zgłaszania odpowiednim służbom wszelkich awarii (dot. m.in. wind, kotłowni, braku prądu, wody itp.), - wykonywania dodatkowych czynności związanych z utrzymaniem porządku na terenie obiektu - przed wejściami (koszenie traw, utrzymanie rabat kwiatowych, zamiatanie placu, odgarnianie śniegu, posypywanie piaskiem w okresie zimy). Zamawiający udostępni Wykonawcy narzędzia i środki niezbędne do wykonania ww. dodatkowych czynności - Prace czystościowe mają polegać na utrzymaniu ogólnego porządku przed głównym wejściem tzw. rynek około 300 m2, gdzie sprzątanie odbywać się ma według potrzeb wynikających z utrzymania odpowiedniej czystości; organizacja wyżej wymienionych prac leży po stronie przyjmującego zamówienie np. praca na zakładkę pracowników ochrony..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i zabezpieczenie ogólnego porządku Bazy Wełecz o powierzchni 1,77 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczekujemy ponadto ochrony aktywnej w razie stwierdzenia uchybień w utrzymaniu porządku wewnątrz i na zewnątrz budynków. Ochrona obiektu będzie mieć miejsce: - od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. od 15.00 danego dnia do 7.00 dnia następnego, - soboty, niedziele i święta w ciągu tygodnia od godz. 7.00 danego dnia do godz. 7.00 dnia następnego. Ochrona polegać będzie na: a) zapewnieniu ochrony mienia i osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru, b) niedopuszczeniu do przebywania na terenie budynku osób nieuprawnionych, c) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, d) natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, e) dokonywaniu obchodów chronionego terenu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, f) w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp., g) niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego lub upoważnionego pracownika o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu. Wykonawca do wykonywania usługi zatrudni pracowników ochrony: - posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, - o nienagannej opinii, - niekaralnych, - wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i identyfikatory. Na terenie znajdują się następujące budynki: a) kotłownia, b) hale magazynowe, c) budynek biurowy, d) garaże, e) portiernia. Nieruchomość jest ogrodzona i oświetlona. Pracownicy zatrudnieni przez wybranego Wykonawcę zobowiązani będą do wykonywania dodatkowych czynności związanych z utrzymaniem porządku na terenie obiektu (koszenie traw, utrzymanie rabat kwiatowych, zamiatanie placu, odgarnianie śniegu, posypywanie piaskiem w okresie zimy). Zamawiający udostępni Wykonawcy narzędzia niezbędne do wykonania ww. dodatkowych czynności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.