To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-13
Grajewo: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
Numer ogłoszenia: 42028 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20996 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 84 63, faks 86 273 84 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1. Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 5000 kpl. 2. Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 200 kpl. 3. Tablica zwyczajna do przyczep jednorzędowa - 1000 szt. 4. Tablica zwyczajna do przyczep dwurzędowa - 200 szt. 5. Tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 1000 szt. 6. Tablica zwyczajna motorowerowa - 200 szt. 7. Tablice zabytkowe - 4 szt. 8. Tablice Indywidualne - 20 szt. 9. Tablice tymczasowe - 100 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 240 szt. oraz protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Z w/w ilości tablic zamawiane będą również tablice zabytkowe, indywidualne, tymczasowe oraz wtórniki tablic. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy telefonicznie lub faksem lub w formie elektronicznej. Tablice rejestracyjne dostarczane będą w terminie do 7 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego ul. Strażacka 6B , 19-200 Grajewo. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kompletów (50 sztuk) z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. Na dostarczone tablice zostanie udzielona gwarancja na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy wyrób i na swój koszt dostarczyć go do Zamawiającego w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.72 - Oznakowanie 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurotab Sp. z o.o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103146,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88335,96
Oferta z najniższą ceną: 88335,96 / Oferta z najwyższą ceną: 96394,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa materiałów szewnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej
- "Budowa nawierzchni chodnika oraz linii oświetleniowej w ul. Krasickiego (łącznik od ul. Szpitalnej do ul. Targowej) w Grajewie".
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Mławie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.