Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Grajewo: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
Numer ogłoszenia: 20996 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grajewie , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 84 63, faks 86 273 84 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwograjewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1. Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 5000 kpl. 2. Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 200 kpl. 3. Tablica zwyczajna do przyczep jednorzędowa - 1000 szt. 4. Tablica zwyczajna do przyczep dwurzędowa - 200 szt. 5. Tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 1000 szt. 6. Tablica zwyczajna motorowerowa - 200 szt. 7. Tablice zabytkowe - 4 szt. 8. Tablice Indywidualne - 20 szt. 9. Tablice tymczasowe - 100 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 240 szt. oraz protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Z w/w ilości tablic zamawiane będą również tablice zabytkowe, indywidualne, tymczasowe oraz wtórniki tablic. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy telefonicznie lub faksem lub w formie elektronicznej. Tablice rejestracyjne dostarczane będą w terminie do 7 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego ul. Strażacka 6B , 19-200 Grajewo. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kompletów (50 sztuk) z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. Na dostarczone tablice zostanie udzielona gwarancja na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy wyrób i na swój koszt dostarczyć go do Zamawiającego w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.72 - Oznakowanie 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnego zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych wydanego zgodnie z art. 75 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej dostawy w zakresie dostawy tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych o wartości min. 100 000, 00 zł brutto każda. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że ta dostawa jest/ została wykonana należycie. - wzór wykazu zał. Nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie
ul. Strażacka 6B
19-200 Grajewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo pokój Nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej kompleksową modernizację energetyczną budynków w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynków miejskich w Grajewie"
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego bez biokomponentów oraz dzierżawa mikro stacji paliw o pojemności 2500 litrów w 2025 i 2026 roku"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.