Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Kielce: Druk wydawnictw promocyjnych województwo świętokrzyskie oraz zaproszeń i kopert na potrzeby Świętokrzyskiej Gali Jakości
Numer ogłoszenia: 420336 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wydawnictw promocyjnych województwo świętokrzyskie oraz zaproszeń i kopert na potrzeby Świętokrzyskiej Gali Jakości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw promocyjnych województwo świętokrzyskie oraz zaproszeń i kopert na potrzeby Świętokrzyskiej Gali Jakości. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia: A. Część I Informacje ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk niżej wymienionych wydawnictw promocyjnych: 1.1. Największe Atrakcje Województwa Świętokrzyskiego w trzech wersjach językowych tj. 6 000 sztuk w wersji polskiej 4 000 sztuk w wersji angielskiej 1 000 sztuk w wersji rosyjskiej Format dla wszystkich wersji: A4 210 mm x 297 mm 1.2. Marki Świętokrzyskie w ilości 3 000 sztuk w wersji polskiej Format - B4 235mm x 335mm 1.3. Zadaniem Wykonawcy w ramach niniejszej usługi będzie: druk, dostawa i rozładunek na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego wyżej wymienionych wydawnictw 1.4. Wydawnictwa mają być zapakowane w opakowania zbiorcze po 50 sztuk, każde opakowanie ma zawierać opis: tytuł wydawnictwa oraz dodatkowo wersję językową . 1.5. Zamawiający dostarczy pliki PDF w odpowiednich rozdzielczościach Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Wszelkie ewentualne poligraficzne poprawki plików PDF niezbędne do prawidłowego druku przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 1.6. W terminie 2 dni roboczych od daty dostarczenia plików PDF przez Zamawiającego Wykonawca naniesie ewentualne poligraficzne poprawki. 1.7. Wykonawca przed ostatecznym drukiem w formie papierowej dostarczy Zamawiającemu wyplotowane druki próbne. 1.8. Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania przed ostatecznym drukiem wersji papierowej dokona ostatecznej akceptacji materiałów do druku. Uwaga! Wydawnictwa do druku nie posiadają numeru ISBN oraz nie będą posiadać numeru ISBN. Wykonawcy są zobowiązani do zastosowania właściwej stawki VAT dla wydawnictw, które nie posiadają numeru ISBN, zgodnie z obowiązującymi przepisami. B. Część II Informacje ogólne: 1.1 Zadaniem Wykonawcy w ramach niniejszej usługi będzie: druk, dostawa i rozładunek na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego zaproszeń oraz kopert wg ustalonego wzoru. 1.2. Wszystkie materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. projekt zaproszenia, propozycja grafiki, niezbędne loga, ostateczna wersja tekstów do zaproszeń, dane imienno-adresowe do nadruku na kopertach oraz imienne do zamieszczenia w treści zaproszeń zostaną przekazane przez Zamawiającego wyłonionemu Wykonawcy w formie elektronicznej. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do konsultowania z Zamawiającym każdego etapu przygotowania przedmiotu zamówienia, a druk poszczególnych elementów może nastąpić jedynie po akceptacji przez Zamawiającego ostatecznej wersji przedstawionych wzorów. 1. ZAPROSZENIE a) format (wysokość x szerokość): 200 mm x 210 mm, złożone na 2 części wzdłuż dłuższej części, bigowane, wielkość zaproszenia po złożeniu: 100 mm x 210 mm e) ilość: 600 sztuk 2. KOPERTA a) format (wysokość x szerokość): 110 mm x 220 mm f) ilość: 600 sztuk 3. Szczegółowy opis zamówienia dla poszczególnych części zawarty został w załączniku nr 1A do SIWZ -I część oraz w załączniku nr 2A/2B do SIWZ -II część..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.82.00.00-8, 22.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej odpowiednią realizację zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego
AL.IX WIEKÓW KIELC 3; 25-516 KIELCE budynek C-2 III PIĘTRO pokój nr 344.
IV.4.4).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego AL.IX WIEKÓW KIELC 3; 25-516 KIELCE budynek C-2 I PIĘTRO pokój nr 146 (KANCELARIA OGÓLNA)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk wydawnictw promocyjnych województwo świętokrzyskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Część I Informacje ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk niżej wymienionych wydawnictw promocyjnych: 1.1. Największe Atrakcje Województwa Świętokrzyskiego w trzech wersjach językowych tj. 6 000 sztuk w wersji polskiej 4 000 sztuk w wersji angielskiej 1 000 sztuk w wersji rosyjskiej Format dla wszystkich wersji: A4 210 mm x 297 mm 1.2. Marki Świętokrzyskie w ilości 3 000 sztuk w wersji polskiej Format - B4 235mm x 335mm 1.3. Zadaniem Wykonawcy w ramach niniejszej usługi będzie: druk, dostawa i rozładunek na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego wyżej wymienionych wydawnictw 1.4. Wydawnictwa mają być zapakowane w opakowania zbiorcze po 50 sztuk, każde opakowanie ma zawierać opis: tytuł wydawnictwa oraz dodatkowo wersję językową . 1.5. Zamawiający dostarczy pliki PDF w odpowiednich rozdzielczościach Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Wszelkie ewentualne poligraficzne poprawki plików PDF niezbędne do prawidłowego druku przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 1.6. W terminie 2 dni roboczych od daty dostarczenia plików PDF przez Zamawiającego Wykonawca naniesie ewentualne poligraficzne poprawki. 1.7. Wykonawca przed ostatecznym drukiem w formie papierowej dostarczy Zamawiającemu wyplotowane druki próbne. 1.8. Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania przed ostatecznym drukiem wersji papierowej dokona ostatecznej akceptacji materiałów do druku. Uwaga! Wydawnictwa do druku nie posiadają numeru ISBN oraz nie będą posiadać numeru ISBN. Wykonawcy są zobowiązani do zastosowania właściwej stawki VAT dla wydawnictw, które nie posiadają numeru ISBN, zgodnie z obowiązującymi przepisami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.82.00.00-8, 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druk zaproszeń i kopert na potrzeby Świętokrzyskiej Gali Jakości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje ogólne: 1.1 Zadaniem Wykonawcy w ramach niniejszej usługi będzie: druk, dostawa i rozładunek na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego zaproszeń oraz kopert wg ustalonego wzoru. 1.2. Wszystkie materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. projekt zaproszenia, propozycja grafiki, niezbędne loga, ostateczna wersja tekstów do zaproszeń, dane imienno-adresowe do nadruku na kopertach oraz imienne do zamieszczenia w treści zaproszeń zostaną przekazane przez Zamawiającego wyłonionemu Wykonawcy w formie elektronicznej. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do konsultowania z Zamawiającym każdego etapu przygotowania przedmiotu zamówienia, a druk poszczególnych elementów może nastąpić jedynie po akceptacji przez Zamawiającego ostatecznej wersji przedstawionych wzorów. 1. ZAPROSZENIE a) format (wysokość x szerokość): 200 mm x 210 mm, złożone na 2 części wzdłuż dłuższej części, bigowane, wielkość zaproszenia po złożeniu: 100 mm x 210 mm ilość: 600 sztuk 2. KOPERTA a) format (wysokość x szerokość): 110 mm x 220 mm ilość: 600 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.82.00.00-8, 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzenia do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów
- Świadczenie stałych, kompleksowych usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach Zamawiającego - RCKiK w Kielcach przy ul. Jagiellońskiej 66
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Kielcach w roku 2025"
- "Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników WOMP w Kielcach"
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W SARACHOWICACH
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.