Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Płock: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płocka wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 42062 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płocka wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem studium jest określenie nowych i zmiana dotychczasowych zasad kształtowania polityki przestrzennej miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium 5000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1.Wykonawca musi dysponować osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów. 3.2. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta w jego granicach administracyjnych o powierzchni nie mniejszej niż 550ha lub 1 zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całości lub części miasta o powierzchni nie mniejszej niż 650ha lub dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego terenów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1500 ha 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) i 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zał. Nr 3. 4. Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę izby samorządu zawodowego urbanistów upoważniające do projektowania zagospodarowania przestrzennego w skali regionalnej i lokalnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8 (wejście od ul.Zduńskiej) 09-400 Płock
cena SIWZ: 10 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 8 (wejście od ul.Zduńskiej) 09-400 Płock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - Anna Franczak- tel.(0-24) 367-14-56 w godz. pracy Urzędu (pon., wt.,czw. 7.30-15.30, śr. 9.30 -17.30) /w zakresie przedmiotu zamówienia/. - Magdalena Śmigielska - tel. (024) 367-16-16, pon.-pt. 7.30-14.30 / w zakresie SIWZ/.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zakładu Karnego w Płocku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budownictwo komunalne przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku".
- Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości
- Konserwacja rowów (wraz z zimowym utrzymaniem), zbiorników retencyjnych, rzek, przepustów oraz terenów oczyszczalni wód opadowych (z wylotami) na terenie miasta Płocka w 2024 r.
- Dostawa systemu UTM w postaci redundantnej oraz systemów UTM typu 1 - 5 szt
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap"
- Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Klinice Psychiatrii /bud. G/
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego położonego w Zgorzelcu.
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie
- Opracowanie dokumentacji budowlanej i technicznych dla rewitalizowanych obiektów zabudowy drewnianej w mieście Sierpc
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.