eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzeszyceZakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Krzeszyce: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach
Numer ogłoszenia: 420882 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych , ul. Skwierzyńska 4, 66-435 Krzeszyce, woj. lubuskie, tel. 95 757 31 18, faks 95 757 31 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/zss_krzeszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 250 uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Krzeszycach w wymiarze: 1536 godzin - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe, 174 godziny - poradnictwo w zakresie preorientacji zawodowej, 192 godziny - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe społeczne, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (zadania wymienione w częściach od 1 do 36 w ogłoszeniu o zamówieniu). 2. Przedmiot zamówienia w ramach realizacji projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę, obejmuje również podniesienie kompetencji 30 nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkół Samorządowych w Krzeszycach poprzez realizację jednodniowego szkolenia w wymiarze 8 godzin w zakresie zastosowania platformy edukacyjnej w szkole (zadanie obejmujące część 37 zamówienia). Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, tj. materiały merytoryczne: skrypt w wersji papierowej lub elektronicznej (30 kompletów dla każdego uczestnika szkolenia). W gestii Zamawiającego leży zapewnienie sali wykładowej mieszczącej się budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Krzeszycach, przystosowanej dla 30 uczestników szkolenia oraz niezbędnego sprzętu audiowizualnego do przeprowadzenia szkolenia, tj. nagłośnienie sali, rzutnik multimedialny, ekran, komputer. W razie potrzeby Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia pracowni komputerowych na 30 stanowisk. Temat szkolenia: Wdrożenie do wykorzystania platformy edukacyjnej. Zakres szkolenia: 1. Podstawy e-learningu. 2. Formy e-learningu i metody pracy. 3. Zalety i wady e-learningu. 4. Nauczanie mieszane. 5. Od czego rozpocząć wprowadzanie e-learningu na zajęciach lekcyjnych. 6. Elektroniczne narzędzia do pomiaru dydaktycznego ewaluacji. 7. Rodzaje platform e-learningowych. 8. Przegląd dostępnych w sieci platform edukacyjnych; portale, organizacje oraz społeczności tworzące i udostępniające publicznie materiały dydaktyczne w sieci. 9. Przykłady wykorzystania e-learningu w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do ogłoszenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w punkcie III.6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w punkcie III.6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w punkcie III. 6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument) oraz w dokumencie wymienionym w punkcie III.4.1) b) , tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, określone dla poszczególnych części zamówienia: Część 1: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 2: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I- III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 3: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania informatyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 4: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania matematyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 5: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze przyrody: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania przyrody w klasach IV-VI szkoły podstawowej, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 6: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Czytam i rozumiem: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 7: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Z ortografią za pan brat: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i -lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 8: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 9: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 10: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 11: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język rosyjski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym w zakresie nauczania języka rosyjskiego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 12: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia taneczne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - uprawnienia do prowadzenia nauki tańca, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 13: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia wokalne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania muzyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, w tym doświadczenie w prowadzeniu zespołu wokalnego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 14: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania plastyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 15: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 16: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 17: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania informatyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 18: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania matematyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 19: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze fizyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania fizyki w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 20: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze chemii: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania chemii w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 21: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze biologii; - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania biologii w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 22: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze geografii; - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania geografii w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 23: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 24: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 25: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 26: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 27: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych: język rosyjski (Klub Poligloty); - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym w zakresie nauczania języka rosyjskiego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 28: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania plastyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 29: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia filmowe) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym związane z prowadzeniem zajęć filmowych, - minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji produkcji filmowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 30: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia teatralne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - doświadczenie w prowadzeniu teatru szkolnego (przynajmniej dwa zrealizowane przedstawienia szkolne), - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 31: Zajęcia poradnictwa grupowego oraz indywidualnego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne - specjalizacja: diagnoza pedagogiczna, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 32: Indywidualne zajęcia specjalistyczne psychologa z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje psychologa szkolnego, psychologa ogólnego, lub inne uprawniające do prowadzenia zajęć specjalistycznych z dziećmi w wieku szkolnym, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć specjalistycznych z dziećmi i młodzieżą (np. w szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 33: Indywidualne zajęcia specjalistyczne pedagoga z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagoga szkolnego oraz kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 34: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 35: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 36: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 37: Szkolenie dla nauczycieli - tematyka: Wdrożenie do wykorzystania platformy edukacyjnej: - uprawnienia do nauczania osób dorosłych. Szczegółowe kwalifikacje pedagogiczne wymagane dla Wykonawców poszczególnych części zamówienia, zostały określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.). W zakresie warunku wskazanego w ww. punkcie, ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w punkcie III. 6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty (oferta będąca oświadczeniem woli Wykonawcy); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 6. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 8. Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 9. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba nie figurującą w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do popisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem- (pełnomocnictwo musi być udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/zss_krzeszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych, ul. Skwierzyńska 4, 66-435 Krzeszyce, Sekretariat, piętro I.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych, ul. Skwierzyńska 4, 66-435 Krzeszyce, Sekretariat, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu Wykorzystaj swoją szansę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI, ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze przyrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Czytam i rozumiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Z ortografią za pan brat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014 r. - 10 h (2 h x 8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x 8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język rosyjski (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia taneczne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. -24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia wokalne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze chemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze biologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze geografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum: ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x 8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język rosyjski (Klub Poligloty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. -24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia filmowe) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia teatralne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zajęcia poradnictwa grupowego i indywidualnego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia poradnictwa grupowego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA dla uczniów Publicznego Gimnazjum (dla dwóch klas PG): ilość godzin X-XII 2013 r. - 8 h; I-VI 2014 r. - 16 h (4 h x 6 spotkań); Zajęcia poradnictwa indywidualnego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA dla uczniów III kl. Publicznego Gimnazjum (dla 50 osób x 3 h): ilość godzin X-XII 2013 r. - 60 h; I-VI 2014 r. - 90 h (średnio 5 h x 30 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Indywidualne zajęcia specjalistyczne psychologa z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 36 h; I-VI 2014 r. - 60h (3 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Indywidualne zajęcia specjalistyczne pedagoga z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 36 h; I-VI 2014 r. - 60 h (3 h x 32 tyg.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 64; I-VI 2014 r. - 96 h (2 h x 80 wyjazdów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 64; I-VI 2014 r. - 96 h (2 h x 80 wyjazdów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 64; I-VI 2014r. - 96 h (2 h x 80 wyjazdów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Szkolenie - tematyka: Wdrożenie do wykorzystania platformy edukacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla nauczycieli ZSS w Krzeszycach ilość godzin XII 2013 r. (8 h x 1 dzień)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.