Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Krzeszyce: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach
Numer ogłoszenia: 420882 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych , ul. Skwierzyńska 4, 66-435 Krzeszyce, woj. lubuskie, tel. 95 757 31 18, faks 95 757 31 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/zss_krzeszyce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 250 uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Krzeszycach w wymiarze: 1536 godzin - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe, 174 godziny - poradnictwo w zakresie preorientacji zawodowej, 192 godziny - zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe społeczne, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (zadania wymienione w częściach od 1 do 36 w ogłoszeniu o zamówieniu). 2. Przedmiot zamówienia w ramach realizacji projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę, obejmuje również podniesienie kompetencji 30 nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkół Samorządowych w Krzeszycach poprzez realizację jednodniowego szkolenia w wymiarze 8 godzin w zakresie zastosowania platformy edukacyjnej w szkole (zadanie obejmujące część 37 zamówienia). Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, tj. materiały merytoryczne: skrypt w wersji papierowej lub elektronicznej (30 kompletów dla każdego uczestnika szkolenia). W gestii Zamawiającego leży zapewnienie sali wykładowej mieszczącej się budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Krzeszycach, przystosowanej dla 30 uczestników szkolenia oraz niezbędnego sprzętu audiowizualnego do przeprowadzenia szkolenia, tj. nagłośnienie sali, rzutnik multimedialny, ekran, komputer. W razie potrzeby Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia pracowni komputerowych na 30 stanowisk. Temat szkolenia: Wdrożenie do wykorzystania platformy edukacyjnej. Zakres szkolenia: 1. Podstawy e-learningu. 2. Formy e-learningu i metody pracy. 3. Zalety i wady e-learningu. 4. Nauczanie mieszane. 5. Od czego rozpocząć wprowadzanie e-learningu na zajęciach lekcyjnych. 6. Elektroniczne narzędzia do pomiaru dydaktycznego ewaluacji. 7. Rodzaje platform e-learningowych. 8. Przegląd dostępnych w sieci platform edukacyjnych; portale, organizacje oraz społeczności tworzące i udostępniające publicznie materiały dydaktyczne w sieci. 9. Przykłady wykorzystania e-learningu w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do ogłoszenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w punkcie III.6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w punkcie III.6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w punkcie III. 6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument) oraz w dokumencie wymienionym w punkcie III.4.1) b) , tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, określone dla poszczególnych części zamówienia: Część 1: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 2: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I- III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 3: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania informatyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 4: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania matematyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 5: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze przyrody: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania przyrody w klasach IV-VI szkoły podstawowej, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 6: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Czytam i rozumiem: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 7: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Z ortografią za pan brat: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i -lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 8: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 9: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 10: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 11: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język rosyjski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym w zakresie nauczania języka rosyjskiego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 12: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia taneczne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - uprawnienia do prowadzenia nauki tańca, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 13: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia wokalne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania muzyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, w tym doświadczenie w prowadzeniu zespołu wokalnego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 14: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania plastyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 15: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 16: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 17: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania informatyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 18: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania matematyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 19: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze fizyki: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania fizyki w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 20: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze chemii: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania chemii w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 21: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze biologii; - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania biologii w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 22: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze geografii; - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania geografii w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 23: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka polskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 24: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 25: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 26: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski (Klub Poligloty): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 27: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych: język rosyjski (Klub Poligloty); - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym w zakresie nauczania języka rosyjskiego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 28: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - kwalifikacje do nauczania plastyki w klasach IV-VI szkoły podstawowej i-lub w klasach I-III gimnazjum, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 29: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia filmowe) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym związane z prowadzeniem zajęć filmowych, - minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji produkcji filmowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 30: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia teatralne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - doświadczenie w prowadzeniu teatru szkolnego (przynajmniej dwa zrealizowane przedstawienia szkolne), - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 31: Zajęcia poradnictwa grupowego oraz indywidualnego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne - specjalizacja: diagnoza pedagogiczna, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 32: Indywidualne zajęcia specjalistyczne psychologa z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje psychologa szkolnego, psychologa ogólnego, lub inne uprawniające do prowadzenia zajęć specjalistycznych z dziećmi w wieku szkolnym, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć specjalistycznych z dziećmi i młodzieżą (np. w szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 33: Indywidualne zajęcia specjalistyczne pedagoga z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo): - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagoga szkolnego oraz kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą w II i-lub III etapie edukacyjnym, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 34: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 35: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 36: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje pedagogiczne, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, - niekaralność. Część 37: Szkolenie dla nauczycieli - tematyka: Wdrożenie do wykorzystania platformy edukacyjnej: - uprawnienia do nauczania osób dorosłych. Szczegółowe kwalifikacje pedagogiczne wymagane dla Wykonawców poszczególnych części zamówienia, zostały określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.). W zakresie warunku wskazanego w ww. punkcie, ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków wskazanych w ww. punkcie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w punkcie III. 6) c) niniejszego ogłoszenia (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty (oferta będąca oświadczeniem woli Wykonawcy); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 6. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 8. Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 9. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba nie figurującą w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do popisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem- (pełnomocnictwo musi być udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/zss_krzeszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych, ul. Skwierzyńska 4, 66-435 Krzeszyce, Sekretariat, piętro I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych, ul. Skwierzyńska 4, 66-435 Krzeszyce, Sekretariat, piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu Wykorzystaj swoją szansę..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI, ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze przyrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Czytam i rozumiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym - koło Z ortografią za pan brat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014 r. - 10 h (2 h x 8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x 8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język rosyjski (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia taneczne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. -24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze muzyki (zajęcia wokalne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej kl. IV-VI ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014 r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze biologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe naukowo-techniczne w obszarze geografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w obszarze posługiwania się językiem ojczystym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język angielski (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum: ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x 8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język niemiecki (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język francuski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe językowe w obszarze języków obcych - język rosyjski (Klub Poligloty).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 6 h; I-VI 2014r. - 10 h (2 h x8 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze plastyki - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. -24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia filmowe) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne w obszarze rozwoju artystycznego (zajęcia teatralne) - kompetencje związane z ekspresją kulturalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 24 h; I-VI 2014r. - 40 h (2 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zajęcia poradnictwa grupowego i indywidualnego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia poradnictwa grupowego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA dla uczniów Publicznego Gimnazjum (dla dwóch klas PG): ilość godzin X-XII 2013 r. - 8 h; I-VI 2014 r. - 16 h (4 h x 6 spotkań); Zajęcia poradnictwa indywidualnego w zakresie preorientacji zawodowej - Szkolny Ośrodek Kariery SZANSA dla uczniów III kl. Publicznego Gimnazjum (dla 50 osób x 3 h): ilość godzin X-XII 2013 r. - 60 h; I-VI 2014 r. - 90 h (średnio 5 h x 30 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Indywidualne zajęcia specjalistyczne psychologa z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 36 h; I-VI 2014 r. - 60h (3 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Indywidualne zajęcia specjalistyczne pedagoga z uczniami ze stwierdzonymi dysfunkcjami, zagrożonymi wypadnięciem z systemu szkolnictwa, uczniami z zaniedbanych środowisk; udzielenie wsparcia rodzinom tych uczniów (poradnictwo).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 36 h; I-VI 2014 r. - 60 h (3 h x 32 tyg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 64; I-VI 2014 r. - 96 h (2 h x 80 wyjazdów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 64; I-VI 2014 r. - 96 h (2 h x 80 wyjazdów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Opieka nad grupą wycieczkową podczas wyjazdu na naukę pływania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia specjalistyczne-opieka dla uczniów Szkoły Podstawowej Kl. IV-VI oraz Publicznego Gimnazjum ilość godzin X-XII 2013 r. - 64; I-VI 2014r. - 96 h (2 h x 80 wyjazdów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Szkolenie - tematyka: Wdrożenie do wykorzystania platformy edukacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla nauczycieli ZSS w Krzeszycach ilość godzin XII 2013 r. (8 h x 1 dzień)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.