eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Konin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 421192 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Pakiet nr 1 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PCV z otworem Murphyego 1.1 roz.4,0 200 1.2 roz.4,5 200 1.3 roz.5,0 400 1.4 roz.5,5 400 1.5 roz.6,0 600 1.6 roz.6,5 400 1.7 roz.7,0 600 1.8 roz.7,5 1400 1.9 roz.8,0 2510 1.10 roz.8,5 200 1.11 roz.9,0 200 1.12 roz.9,5 50 1.13 roz.10 30 2. Rurka intubacyjna bez mankietu z medycznego PCV z min 3 oznaczeniami rozmiaru na korpusie z otworem Murphiego 2.1 roz.4,0 100 2.2 roz.4,5 100 2.3 roz.5,0 100 2.4 roz.5,5 100 2.5 roz.6,0 100 2.6 roz.7,0 50 3. Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji, wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. 3.1 roz.6,0 10 3.2 roz.6,5 10 3.3 roz.7,0 100 3.4 roz.7,5 50 3.5 roz.8,0 100 3.6 roz.8,5 50 3.7 roz.9,0 50 4. Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem Soft Seal lub Lo Contour 4.1 roz. 7,0 50 4.2 roz. 7,5 100 4.3 roz.8,0 100 4.4 roz. 8,5 50 4.5 roz. 9,0 50 5. Rurka do intubacji przez nos z wstępnie uformowanymi dwoma wygięciami z mankietem 5.1 roz.6,0 50 5.2 roz.6,5 100 6.Zamknięty system do inhalacji, nebulizacji. 520 7.Przewód tlenowy do zamknietych sytemów do inhalacji. 500 8.Zestaw drenów do drenażu klatki piersiowej dwubutelkowego. 150 Pakiet nr 2 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym Hi-Lo lub Profile z linią RTG ze stałym, transparentnym szyldem. 1.1 roz.7,0 20 1.2 roz.8,0 20 1.3 roz.9,0 20 1.4 roz.10,0 10 2. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu. 2.1 roz.6,0 10 2.2 roz.7,0 20 2.3 roz.8,0 20 2.4 roz.9,0 20 2.5 roz.10,0 10 3. Rurka tracheostomijna z ultracienkim mankietem niskociśnieniowym z poliuretanu. 3.1 roz.6,0 10 3.2 roz.7,0 20 3.3 roz.8,0 20 3.4 roz.9,0 20 3.5 roz.10,0 10 4. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym Hi-Lo lub Profile z linią RTG z ruchomym szyldem 4.1 roz.6,0 10 4.2 roz.7,0 100 4.3 roz.8,0 100 4.4 roz.9,0 100 4.5 roz.10,0 10 5.Trzykomorowe urządzenie do treningu oddechowego. 120 Pakiet nr 3 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Filtry oddechowe antybakteryjno-wirusowe dla dorosłych, elektrostatyczne, sterylne. 3000 2.Filtry antybakteryjno-wirusowe dla dorosłych, sterylne, mechaniczne. 3000 3.Filtry antybakteryjno-wirusowe dla dzieci, sterylne, elektrostatyczne. 200 4.Filtr oddechowy, mechaniczny z plisowaną membraną hydrofobową. 900 5.Wymiennik ciepła i wilgoci o wydajności nawilżania. 600 6.Obwód oddechowy z PCV, sterylny, dla dorosłych. 500 7.Obwód oddechowy z PCV dla dorosłych. 200 8.Anestetyczny obwód oddechowy z PE (polietylenu) dla dorosłych. 300 9.Obwód oddechowy dla dzieci z PCV, sterylny. 50 10.Obwód oddechowy dla dzieci z PCV. 50 11.Łącznik kątowy 120st podwójnie obrotowy. 500 12.Łącznik kątowy 60st. 500 13.Port naczyniowy. 30 Pakiet nr 4 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1. System zamknięty do odsysania pacjentów zaopatrzony w port dla inhalatorów ciśnieniowych. 1.1 roz.10Ch 20 1.2 roz.12Ch 20 1.3 roz.14Ch 500 1.4 roz.16Ch 500 2. Wymienny cewnik z poliuretanowym workiem o dł. 580mm. 2.1 roz.10Ch 10 2.2 roz.12Ch 10 2.3 roz.14Ch 200 2.4 roz.16Ch 200 3. System zamknięty do odsysania pacjentów zaopatrzony w port dla inhalatorów ciśnieniowych. 3.1 roz.12Ch 20 3.2 roz.14Ch 500 4. Wymienny cewnik z poliuretanowym workiem o dł. 365mm. 4.1 roz.12Ch 10 4.2 roz.14Ch 400 5.Zbiornik na wydzielinę z drzewa oskrzelowego. 800 Pakiet nr 5 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej . 30 2.Jednorazowy , zestaw uzupełniający do tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa. Rozmiar 7 50 Rozmiar 8 100 Rozmiar 9 50 3.Zestaw do godzinowej zbiórki moczu posiadający dwie komory. 300 4.Zestaw do mierzenia ciśnienia śródbrzusznego. 10 5.Rurka ustno-gardłowa z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, sterylna. 20 6.Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem. Rozmiar 7.0 30 Rozmiar 8.0 30 Rozmiar 9.0 10 7.Nebulizator do podawania leku. dren 210 cm, maska dla dorosłych 300 dren 210 cm, maska dla dzieci 100 8.Nebulizator do podawania leku w obwodzie oddechowym. 200 9.Maska do podawania tlenu dla dorosłych/dzieci do wysokiej koncentracji tlenu. dla dorosłych 300 dla dzieci 100 10.Kaniula dotętnicza z PTEE. 400 11.Zestaw do kaniulacji żył centralnych, dwuświatłowy. 200 12.Zestaw do kaniulacji żył centralnych, trzyświatłowy. 10 Pakiet nr 6 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Applix pump set varioline - linia do podawania diet dojelitowych poprzez pompę typu Applix Smart. 300 2.Applix gravity set varioline - linia do podawania diet dojelitowych metodą grawitacyjną . 400 Pakiet nr 7 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1Przyrząd Flacare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej 200 2Przyrząd Flacare do żywienia dojelitowego w wersji do pomp typu Flocare 100 3Przyrząd Flacare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej 400 4Przyrząd Flocare do żywienia dojelitowego w wersji do pomp typu Flocare 300 5Worek Flocare do żywienia dojelitowego 5 6Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 10/130 10 7Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 10/110 10 8Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 12/110 10 9Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 8/130 10 10Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego Bengmark Flocare CH 10/145 10 11Zestaw do gastrostomii endoskopowej, zakładany metodą Pull, Flocare PEG CH 18/40 5 12Zgłębnik gastrostomijny z wewnętrznym silikonowym balonem mocującym CH 20/23 5 Pakiet nr 8 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego. 500 2.Cewnik zewnątrzoponowy 18G. 200 3.Igła Tuohy 18G x 80 mm ze znacznikami co 1 cm. 300 4.Filtr zewnątrzoponowy 0,2 mikrometra. 200 5.Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego ze szlifem Quincego 5.1 G 29 x 88 mm z prowadnicą 100 5.2 G 27 x 88 mm 500 5.3 G 26 x 88 mm 1200 5.4 G 26 x 120 mm 50 5.5 G 25 x 88 mm 1800 5.6 G 25x 120 mm 50 5.7 G 22 x 88 mm 400 5.8 Prowadnica do igieł G 20 700 6.Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego ze szlifem Pencil Point z prowadnicą 6.1 G 25 x 88 mm 100 6.2 G 27 x 88 mm 50 7.Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego ze szlifem atraumatycznym, centralnie na końcu igły z prowadnicą 26 G x 88 mm 800 8.Igły do znieczulenia splotów przy użyciu stymulatora Stimuplx 8.1. G 22 x 50 mm 300 8.2. G 24 x 25 mm 50 8.3. G 20 x 150 mm 25 9.Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów. 10 10.Zestaw do drenażu opłucnej i klatki piersiowej wg Matthysaa. 140 11.Zestawy do łączonego znieczulenia podpajęczynówkowego i zewnątrzoponowego. 10 Pakiet nr 9 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Cewniki do wkłuć centralnych jednoświatłowe. 200 2.Cewniki do wkłuć centralnych dwuświatłowe. 250 3.Cewniki do wkłuć centralnych trójświatłowe . 10 4.Cewniki do wkłuć centralnych dwuświatłowe z materiałem antybakteryjnym i powłoką hydrofilną. 50 5.Cewniki do wkłuć centralnych trójświatłowe z materiałem antybakteryjnym i powłoką hydrofilną. 5 6.Cewniki do wkłuć centralnych dwuświatłowe o dużym przepływie. 10 7.Aparaty do przetoczeń płynów . 1000 8.Rampa z trzema kranikami trójdrożnymi i wielokolorowymi pokrętłami 300 9.Rampa z pięcioma kranikami trójdrożnymi i wielokolorowymi pokrętłami 300 10.Wielorazowe uchwyty do mocowania ramp i skal do OCŻ 10 11.Przyrząd do wielokrotnego pobierania płynów i leków z filtrem przeciwbakteryjnym. 1000 12.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej. 300 13.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej z pojedynczym przedłużaczem. 200 14.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej z podwójnym przedłużaczem (rozgałęzieniem). 30 Pakiet nr 10 LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa. 1.1 rozmiar 8.0 50 1.2 rozmiar 9.0 50 2.Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 2.1. rozmiar 16 Ch/28cm 30 2.2. rozmiar 20 Ch/40cm 30 2.3. rozmiar 24 Ch/40cm 30 2.4. rozmiar 28 Ch/40cm 30 2.5. rozmiar 32 Ch/40cm 30 3.Zestaw do drenażu opłucnej (aktywnego i grawitacyjnego) z mechaniczną regulacją siły ssania. 100 4.Igła ze szlifem Hubera do długich przetoczeń. 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium- nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 6A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PCV z otworem Murphyego 1.1 roz.4,0 200 1.2 roz.4,5 200 1.3 roz.5,0 400 1.4 roz.5,5 400 1.5 roz.6,0 600 1.6 roz.6,5 400 1.7 roz.7,0 600 1.8 roz.7,5 1400 1.9 roz.8,0 2510 1.10 roz.8,5 200 1.11 roz.9,0 200 1.12 roz.9,5 50 1.13 roz.10 30 2. Rurka intubacyjna bez mankietu z medycznego PCV z min 3 oznaczeniami rozmiaru na korpusie z otworem Murphiego 2.1 roz.4,0 100 2.2 roz.4,5 100 2.3 roz.5,0 100 2.4 roz.5,5 100 2.5 roz.6,0 100 2.6 roz.7,0 50 3. Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji, wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. 3.1 roz.6,0 10 3.2 roz.6,5 10 3.3 roz.7,0 100 3.4 roz.7,5 50 3.5 roz.8,0 100 3.6 roz.8,5 50 3.7 roz.9,0 50 4. Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem Soft Seal lub Lo Contour 4.1 roz. 7,0 50 4.2 roz. 7,5 100 4.3 roz.8,0 100 4.4 roz. 8,5 50 4.5 roz. 9,0 50 5. Rurka do intubacji przez nos z wstępnie uformowanymi dwoma wygięciami z mankietem 5.1 roz.6,0 50 5.2 roz.6,5 100 6.Zamknięty system do inhalacji, nebulizacji. 520 7.Przewód tlenowy do zamknietych sytemów do inhalacji. 500 8.Zestaw drenów do drenażu klatki piersiowej dwubutelkowego. 150 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym Hi-Lo lub Profile z linią RTG ze stałym, transparentnym szyldem. 1.1 roz.7,0 20 1.2 roz.8,0 20 1.3 roz.9,0 20 1.4 roz.10,0 10 2. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu. 2.1 roz.6,0 10 2.2 roz.7,0 20 2.3 roz.8,0 20 2.4 roz.9,0 20 2.5 roz.10,0 10 3. Rurka tracheostomijna z ultracienkim mankietem niskociśnieniowym z poliuretanu. 3.1 roz.6,0 10 3.2 roz.7,0 20 3.3 roz.8,0 20 3.4 roz.9,0 20 3.5 roz.10,0 10 4. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym Hi-Lo lub Profile z linią RTG z ruchomym szyldem 4.1 roz.6,0 10 4.2 roz.7,0 100 4.3 roz.8,0 100 4.4 roz.9,0 100 4.5 roz.10,0 10 5.Trzykomorowe urządzenie do treningu oddechowego. 120 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Filtry oddechowe antybakteryjno-wirusowe dla dorosłych, elektrostatyczne, sterylne. 3000 2.Filtry antybakteryjno-wirusowe dla dorosłych, sterylne, mechaniczne. 3000 3.Filtry antybakteryjno-wirusowe dla dzieci, sterylne, elektrostatyczne. 200 4.Filtr oddechowy, mechaniczny z plisowaną membraną hydrofobową. 900 5.Wymiennik ciepła i wilgoci o wydajności nawilżania. 600 6.Obwód oddechowy z PCV, sterylny, dla dorosłych. 500 7.Obwód oddechowy z PCV dla dorosłych. 200 8.Anestetyczny obwód oddechowy z PE (polietylenu) dla dorosłych. 300 9.Obwód oddechowy dla dzieci z PCV, sterylny. 50 10.Obwód oddechowy dla dzieci z PCV. 50 11.Łącznik kątowy 120st podwójnie obrotowy. 500 12.Łącznik kątowy 60st. 500 13.Port naczyniowy. 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1. System zamknięty do odsysania pacjentów zaopatrzony w port dla inhalatorów ciśnieniowych. 1.1 roz.10Ch 20 1.2 roz.12Ch 20 1.3 roz.14Ch 500 1.4 roz.16Ch 500 2. Wymienny cewnik z poliuretanowym workiem o dł. 580mm. 2.1 roz.10Ch 10 2.2 roz.12Ch 10 2.3 roz.14Ch 200 2.4 roz.16Ch 200 3. System zamknięty do odsysania pacjentów zaopatrzony w port dla inhalatorów ciśnieniowych. 3.1 roz.12Ch 20 3.2 roz.14Ch 500 4. Wymienny cewnik z poliuretanowym workiem o dł. 365mm. 4.1 roz.12Ch 10 4.2 roz.14Ch 400 5. Zbiornik na wydzielinę z drzewa oskrzelowego. 800 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej . 30 2.Jednorazowy , zestaw uzupełniający do tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa. Rozmiar 7 50 Rozmiar 8 100 Rozmiar 9 50 3.Zestaw do godzinowej zbiórki moczu posiadający dwie komory. 300 4.Zestaw do mierzenia ciśnienia śródbrzusznego. 10 5.Rurka ustno-gardłowa z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, sterylna. 20 6.Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem. Rozmiar 7.0 30 Rozmiar 8.0 30 Rozmiar 9.0 10 7.Nebulizator do podawania leku. dren 210 cm, maska dla dorosłych 300 dren 210 cm, maska dla dzieci 100 8.Nebulizator do podawania leku w obwodzie oddechowym. 200 9.Maska do podawania tlenu dla dorosłych/dzieci do wysokiej koncentracji tlenu. dla dorosłych 300 dla dzieci 100 10.Kaniula dotętnicza z PTEE. 400 11.Zestaw do kaniulacji żył centralnych, dwuświatłowy. 200 12.Zestaw do kaniulacji żył centralnych, trzyświatłowy. 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Applix pump set varioline - linia do podawania diet dojelitowych poprzez pompę typu Applix Smart. 300 2.Applix gravity set varioline - linia do podawania diet dojelitowych metodą grawitacyjną . 400 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1Przyrząd Flacare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej 200 2Przyrząd Flacare do żywienia dojelitowego w wersji do pomp typu Flocare 100 3Przyrząd Flacare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej 400 4Przyrząd Flocare do żywienia dojelitowego w wersji do pomp typu Flocare 300 5Worek Flocare do żywienia dojelitowego 5 6Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 10/130 10 7Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 10/110 10 8Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 12/110 10 9Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego PUR Flocare CH 8/130 10 10Zgłębnik gastrosomijny do żywienia dojelitowego Bengmark Flocare CH 10/145 10 11Zestaw do gastrostomii endoskopowej, zakładany metodą Pull, Flocare PEG CH 18/40 5 12Zgłębnik gastrostomijny z wewnętrznym silikonowym balonem mocującym CH 20/23 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego. 500 2.Cewnik zewnątrzoponowy 18G. 200 3.Igła Tuohy 18G x 80 mm ze znacznikami co 1 cm. 300 4.Filtr zewnątrzoponowy 0,2 mikrometra. 200 5.Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego ze szlifem Quincego 5.1 G 29 x 88 mm z prowadnicą 100 5.2 G 27 x 88 mm 500 5.3 G 26 x 88 mm 1200 5.4 G 26 x 120 mm 50 5.5 G 25 x 88 mm 1800 5.6 G 25x 120 mm 50 5.7 G 22 x 88 mm 400 5.8 Prowadnica do igieł G 20 700 6.Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego ze szlifem Pencil Point z prowadnicą 6.1 G 25 x 88 mm 100 6.2 G 27 x 88 mm 50 7.Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego ze szlifem atraumatycznym, centralnie na końcu igły z prowadnicą 26 G x 88 mm 800 8.Igły do znieczulenia splotów przy użyciu stymulatora Stimuplx 8.1. G 22 x 50 mm 300 8.2. G 24 x 25 mm 50 8.3. G 20 x 150 mm 25 9.Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów. 10 10.Zestaw do drenażu opłucnej i klatki piersiowej wg Matthysaa. 140 11.Zestawy do łączonego znieczulenia podpajęczynówkowego i zewnątrzoponowego. 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Cewniki do wkłuć centralnych jednoświatłowe. 200 2.Cewniki do wkłuć centralnych dwuświatłowe. 250 3.Cewniki do wkłuć centralnych trójświatłowe . 10 4.Cewniki do wkłuć centralnych dwuświatłowe z materiałem antybakteryjnym i powłoką hydrofilną. 50 5.Cewniki do wkłuć centralnych trójświatłowe z materiałem antybakteryjnym i powłoką hydrofilną. 5 6.Cewniki do wkłuć centralnych dwuświatłowe o dużym przepływie. 10 7.Aparaty do przetoczeń płynów . 1000 8.Rampa z trzema kranikami trójdrożnymi i wielokolorowymi pokrętłami 300 9.Rampa z pięcioma kranikami trójdrożnymi i wielokolorowymi pokrętłami 300 10.Wielorazowe uchwyty do mocowania ramp i skal do OCŻ 10 11.Przyrząd do wielokrotnego pobierania płynów i leków z filtrem przeciwbakteryjnym. 1000 12.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej. 300 13.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej z pojedynczym przedłużaczem. 200 14.Bezigłowe zastawki do zabezpieczenia linii infuzyjnej z podwójnym przedłużaczem (rozgałęzieniem). 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LpNazwa towaru-asortyment Ilość -szt. 1.Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa. 1.1 rozmiar 8.0 50 1.2 rozmiar 9.0 50 2.Dren z trokarem ostrym typu trójgraniec 2.1. rozmiar 16 Ch/28cm 30 2.2. rozmiar 20 Ch/40cm 30 2.3. rozmiar 24 Ch/40cm 30 2.4. rozmiar 28 Ch/40cm 30 2.5. rozmiar 32 Ch/40cm 30 3.Zestaw do drenażu opłucnej (aktywnego i grawitacyjnego) z mechaniczną regulacją siły ssania. 100 4.Igła ze szlifem Hubera do długich przetoczeń. 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ 83/10 stanowiącym integralną jej część..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.