Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Krotoszyn: Całodobowa ochrona fizyczna Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie wraz z dozorowaniem obiektów przez załogi patrolowo-interwencyjne oraz konwojowanie wartości pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 421386 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w krotoszynie , ul. Mahle 4, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 67 60, faks 0-62 722 67 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwodnik.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie wraz z dozorowaniem obiektów przez załogi patrolowo-interwencyjne oraz konwojowanie wartości pieniężnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi całodobowa ochrona fizyczna Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie wraz z dozorowaniem obiektów przez załogi patrolowo-interwencyjne oraz konwojowanie wartości pieniężnych. Wykonywanie usług musi być realizowane zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi. Zakres zamówienia: a/ ochrona budynku Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie przy ul. Mahle 4 - całodobowo, b/. ochrona obiektów wchodzących w skład Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie, znajdujących się na: ul. Ogrodowskiego 8 - odkryta pływalnia, ul. Sportowa 1 , ul. Młyńska 2B - hala sportowa, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 14; poprzez dozorowanie ich przez załogi patrolowo-interwencyjne w systemie całodobowym (patrol po wyznaczonej trasie), c/. konwojowanie wartości pieniężnych (zgodnie z przepisami Rozporządzenia MSWiA z dnia 14.10.1998 r. - Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (brutto) każda. Wykazane usługi winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie, b/. zapewniają osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 4/. Posiadają ważną co najmniej na czas realizacji zamówienia koncesję, o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 5/. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: a/. posiadają ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie tych dokumentów według metody: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3/. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 4/. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 5/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/, 6/. Oświadczenie o niekaralności osób wykonujących zamówienie, 7/. Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, w tym na konwojowanie wartości pieniężnych, 8/. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a/. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b/. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c/.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwodnik.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie, ul. Mahle 4, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie, ul. Mahle 4, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Najem pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi Rozdrażew-Wyki- etap I
- Transport uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krotoszynie w 2025 r.
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2025
- Dostawa paliw w 2025 r. (powtórzenie unieważnionej części)
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także zapewnienie dowozu dla osób chorych, samotnych, niepełnosprawnych, podopiecznych Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych w roku 2025
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- "Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie"
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.