eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskiePrzebudowa drogi powiatowej nr 2607 F na odcinku od skrzyżowania ulicy Kresowej z ulica Żołnierską w Gubinie - do skrzyżowania z drogą krajową nr 32, w km 2+640 -6+405

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Krosno Odrzańskie: Przebudowa drogi powiatowej nr 2607 F na odcinku od skrzyżowania ulicy Kresowej z ulica Żołnierską w Gubinie - do skrzyżowania z drogą krajową nr 32, w km 2+640 -6+405
Numer ogłoszenia: 421446 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, faks 068 3836098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2607 F na odcinku od skrzyżowania ulicy Kresowej z ulica Żołnierską w Gubinie - do skrzyżowania z drogą krajową nr 32, w km 2+640 -6+405.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2607 F, od skrzyżowania ulicy Kresowej z ulicą Żołnierską w Gubinie do skrzyżowania z drogą krajową nr 32 Gubinek - Zielona Góra - Stęszew, obejmuje odcinek o długości 3,725 km. Droga charakteryzuje się dwoma przekrojami: - ulicznym, przebiegającym w zabudowie, w granicach miasta Gubina (Gmina Gubin o statusie miejskim); - drogowym, przebiegającym poza granicami miasta (Gmina Gubin wiejska). Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,00 m., chodnik (jednostronny) z prefabrykatów betonowych o szerokości 1, 5 m. (na odcinku miejskim), odwodnienie powierzchniowe, bitumiczne zatoki autobusowe. Wszystkie elementy infrastruktury cechują się bardzo złym stanem technicznym. Zakres planowanych do wykonania robót przewiduje: - frezowanie bądź rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej, o łącznej powierzchni 6458 m2; - ułożenie w-wy profilującej oraz w-wy ścieralnej z masy asfaltowej na całym odcinku drogi, o powierzchni 24024 m2; - budowę (w miejscu istniejącego chodnika) ciągu pieszo-rowerowego, na odcinku o długości 2,1 km; - budowę dwóch wysp kanalizujących, w celu uspokojenia ruchu, przy wlocie do m.Gubin oraz na skrzyżowaniu ulic Kresowej i Daszyńskiego (z azylem dla pieszych ); - przebudowę nawierzchni istniejących wjazdów oraz zatok autobusowych; - wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego, o łącznej powierzchni 435 m2; - wymianę i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), a także zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (projekt budowlany, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót, opis techniczny), postanowieniami niniejszej SIWZ oraz decyzjami wydanymi w tym zakresie przez właściwe organy. 2. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV 45.23.31.40 - Roboty drogowe Roboty drogowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale 2 i 4 które obejmują: 1) projekt budowlany, 2) Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 3) przedmiar robót, 4) opis techniczny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z budową dróg kołowych. W celu potwierdzenia posiadania przedmiotowego uprawnienia do wykonywania niniejszej działalności, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego faktu, Wykonawca zobowiązany jest podpisać załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenie (załącznik nr 2); 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia związane z budową lub przebudową dróg lub ulic, każde o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (brutto). Na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do przedmiotowego wykazu, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, należy przedłożyć dokumenty, które potwierdzą, że zawarte w wykazie roboty zostały należycie wykonane - np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac itd.; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą ważne, wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku należy załączyć uzupełniony załącznik nr 6 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w niniejszym wykazie osoby, którą będzie on dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Do niniejszego wykazu należy załączyć ponadto dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 5) dysponują potencjałem technicznym, czyli sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, tj.: Koparką lub koparko-ładowarką - 1 szt.; Szczotką mechaniczną - 1 szt.; Skrapiarką do bitumu - 1 szt.; Układarką mas bitumicznych (z podgrzewaną ławą) - 1 szt.; Zagęszczarką wibracyjną - 1 szt.; Walcem stalowym gładkim - 1 szt.; Walcem stalowym wibracyjnym - 1 szt.; Walcem ogumionym - 1 szt.; Malowarką samojezdną do oznakowania poziomego - 1 szt.; Samochodem ciężarowym o ładowności od 5 do 15 ton - 2 szt.; Samochodem ciężarowym o ładowności od 15 do 25 ton - 6 szt. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedstawi uzupełniony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w niniejszym wykazie sprzęt, narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 2.000.000,00 zł, po odliczeniu ewentualnej kwoty franszyzy i udziału własnego. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) złożą formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 8) spełniają wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1) Uzupełniony formularz oferty - załącznik nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanych robót budowlanych zbliżonych zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia (w tym przynajmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3; W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną - załącznik nr 4; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 6; W przypadku: a) wskazania przez Wykonawcę w niniejszym wykazie osoby, którą będzie on dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia; b) składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 7; W przypadku: a) gdy Wykonawca wskaże w niniejszym wykazie sprzęty, narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; b) składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 9; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 11) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - tj. kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (dołączyć do załącznika nr 6); 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie tel./fax. 068 383 60 98 Dział Techniczno-Ekonomiczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie tel./fax. 068 383 60 98 Dział Techniczno-Ekonomiczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.