eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów oraz art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 Numer sprawy:DPS-2-III-241/53/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Tomaszów Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów oraz art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 Numer sprawy:DPS-2-III-241/53/2011
Numer ogłoszenia: 421500 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383336 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, faks 0-44 724-32-47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów oraz art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 Numer sprawy:DPS-2-III-241/53/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów oraz art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz w załącznikach nr 4,5,6 do SIWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych wg niżej podanych pakietów :pakiet 1-dostawa produktów mleczarskich ,olejów i tłuszczów zwierzęcych lub roślinnych,pakiet 2 - dostawa kompotów owocowych ,pakiet 3 - dostawa mrożonek .Termin realizacji zamówienia 1.01.2012r do 31.12.2012r. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej ,nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia ,której wykonanie powierzy podwykonawcom .Do kontaktów z Zamawiającym wyznaczone są osoby:p.G.Klimowicz -kier .sekcji ,p.A.Jędrychowicz -gł.księgowa od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 15:00 ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.89.80.00 - Drożdże 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - dostawa produktów mleczarskich ,olejów i tłuszczów zwierzęcych lub roślinnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia Inowłódź Hurtownia Nabiału Sp.J., ul.Spalska 25, 97-215 Inowłódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91128,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92222,22

  • Oferta z najniższą ceną: 92222,22 / Oferta z najwyższą ceną: 92222,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pakiet 2- dostawa kompotów owocowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia Inowłódź Hurtownia NabiałuSp.J., ul.Spalska 25, 97-215 Inowłódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3828,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4127,76

  • Oferta z najniższą ceną: 4127,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4127,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.