eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubraniecUtrzymanie czystości i porządku na ulicach, placach, parkingach i chodnikach Lubrańca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Lubraniec: Utrzymanie czystości i porządku na ulicach, placach, parkingach i chodnikach Lubrańca
Numer ogłoszenia: 422172 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Lubraniec , ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2862129 w. 18, faks 054 2862498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na ulicach, placach, parkingach i chodnikach Lubrańca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: 1. Sprzątanie wszystkich ulic w mieście o łącznej powierzchni 72007 m2 (usuwanie śmieci, kamieni, błota, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń, zamiatanie jezdni, mechaniczne doczyszczanie jezdni - załącznik nr 1 umowy - z częstotliwością sprzątania minimum dwa razy w miesiącu. 2. Sprzątanie ciągów pieszych o łącznej powierzchni 11734 m2 (usuwanie śmieci, kamieni, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń, zamiatanie ) - załącznik nr 2 do umowy z częstotliwością sprzątania minimum jeden raz w miesiącu. 3. Zbieranie piasku po zimie, gruntowne oczyszczanie całej zanieczyszczonej powierzchni jezdni i ciągów dla pieszych będących w zarządzaniu gminy w terminie 14 dni od ustania okresu zimowego lecz nie później jak do dnia 7 kwietnia. 4. Usuwanie skutków śliskości na ciągach pieszych będących w zarządzaniu gminy w okresie zimowym poprzez uszorstnianie w zależności od potrzeb - łączna powierzchnia 11734 m2 załącznik nr 2 do umowy. 5. Koszenie trawy metodą do kosza na terenach nie objętych umową z innym przedsiębiorcą łączna powierzchnia 13102 m2 - z częstotliwością w zależności od potrzeb - załącznik nr 3 do umowy. 6.Opróżnianie z odpadów komunalnych koszy ulicznych usytuowanych w mieście Lubraniec - załącznik nr 4 do umowy z częstotliwością dwa razy w tygodniu (wtorki i piątki). 7. Sprzątanie (wraz z wywożeniem nieczystości) targowiska - parkingu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Brzeska - Nowa o powierzchni 4100 m2 dwa razy w tygodniu (poniedziałki i piątki). 8. Usuwanie skutków śliskości na targowisku parkingu przy ul. Brzeska - Nowa w okresie zimowym ( bez odśnieżania) w zależności od potrzeb. 9. Odbieranie gałęzi z obciętych drzew, krzewów ozdobnych, róż oraz liści i skoszonej trawy od osoby zajmującej się utrzymaniem terenów zielonych w mieście, oraz wywóz skoszonej trawy ze stadionu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Sportowej w zależności od potrzeb. 10. Usuwanie chwastów z powierzchni wytypowanych do sprzątania oraz zalegającej darniny wokół krawężników drogowych w zależności od potrzeb. 11. Usuwanie ogłoszeń, reklam z miejsc do tego nie przeznaczonych raz na dwa tygodnie. 12. Sprzątanie miasta po imprezach plenerowych bezpośrednio po zakończeniu imprezy, najpóźniej do godz. 6.00 rano następnego dnia,. 13. Awaryjne sprzątanie - likwidowanie zanieczyszczeń powstałych na skutek nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych /np. burza, grad, wiatr itp./, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia - niezwłocznie od momentu stwierdzenia zaistnienia lub zgłoszenia zdarzenia. 14. Wywóz zebranych odpadów na wysypisko wraz z uiszczeniem przez Wykonawcę związanych z tym opłat. 3.2. Zamówienie obejmuje między innymi oczyszczanie ulic na terenach osiedli mieszkaniowych, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu ulic. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczania tych miejsc. Skutkiem wykonania wyżej wymienionych czynności ma być uzyskanie stanu czystości oczyszczanego terenu. Zamawiający szacuje, że prace objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane średnio dwukrotnie w ciągu tygodnia, jednakże realizacja zależy od bieżących potrzeb Zamawiającego i uwarunkowań pogodowych. Wielkość i zakres zamawianych usług mogą się różnić od szacunkowych ilości podanych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia maksymalnie o 30 %. Niezależnie od powyższych terminów wykonawca ma obowiązek wykonania oczyszczania ulic, chodników i parkingów w dniu poprzedzającym święta lub inne uroczystości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w tym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, objętej przedmiotem zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; - posiada zezwolenie starosty włocławskiego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów z podgrupy 2002. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. utrzymanie czystości na ulicach, placach, parkingach i chodnikach i opróżnianiem koszy ulicznych, b) dysponują lub będą dysponować następującym sprzętem: - zamiatarką samobieżną - min. 1 szt, - samochodu do opróżniania pojemników typu śmieciarka - min. 1 szt., 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zezwolenia starosty włocławskiego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów z podgrupy 2002, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. utrzymaniem czystości na ulicach, placach, parkingach i chodnikach i opróżnianiem koszy ulicznych, o wartości, odpowiadającej co najmniej połowie oferty brutto w ramach jednego kontraktu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, b) wykazu posiadanego sprzętu, sporządzonego na druku, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubraniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Lubrańcu ulica Brzeska 49 87-890 Lubraniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Lubrańcu ulica Brzeska 49 87-890 Lubraniec sekretariat - pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.