eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubraniecUtrzymania czystości na ulicach, placach, parkingach i chodnikach Lubrańca

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Lubraniec: Utrzymania czystości na ulicach, placach, parkingach i chodnikach Lubrańca
Numer ogłoszenia: 444210 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422172 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Lubraniec, ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2862129 w. 18, faks 054 2862498.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymania czystości na ulicach, placach, parkingach i chodnikach Lubrańca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic gminnych, placów, parkingów i chodników w mieście Lubraniec oraz opróżnianie koszy ulicznych ze śmieci. Zakres usługi obejmuje: 1. Sprzątanie wszystkich ulic w mieście o łącznej powierzchni 72007 m2 usuwanie śmieci, kamieni, błota, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń, zamiatanie jezdni, mechaniczne doczyszczanie jezdni - załącznik nr 1 umowy - z częstotliwością sprzątania minimum dwa razy w miesiącu. 2. Sprzątanie ciągów pieszych o łącznej powierzchni 11734 m2 usuwanie śmieci, kamieni, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń, zamiatanie - załącznik nr 2 do umowy z częstotliwością sprzątania minimum jeden raz w miesiącu. 3. Zbieranie piasku po zimie, gruntowne oczyszczanie całej zanieczyszczonej powierzchni jezdni i ciągów dla pieszych będących w zarządzaniu gminy w terminie 14 dni od ustania okresu zimowego lecz nie później jak do dnia 7 kwietnia. 4. Usuwanie skutków śliskości na ciągach pieszych będących w zarządzaniu gminy w okresie zimowym poprzez uszorstnianie w zależności od potrzeb - łączna powierzchnia 11734 m2 załącznik nr 2 do umowy. 5. Koszenie trawy metodą do kosza na terenach nie objętych umową z innym przedsiębiorcą łączna powierzchnia 13102 m2 - z częstotliwością w zależności od potrzeb - załącznik nr 3 do umowy. 6.Opróżnianie z odpadów komunalnych koszy ulicznych usytuowanych w mieście Lubraniec - załącznik nr 4 do umowy z częstotliwością dwa razy w tygodniu (wtorki i piątki). 7. Sprzątanie wraz z wywożeniem nieczystości targowiska - parkingu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Brzeska - Nowa o powierzchni 4100 m2 dwa razy w tygodniu (poniedziałki i piątki). 8. Usuwanie skutków śliskości na targowisku parkingu przy ul. Brzeska - Nowa w okresie zimowym bez odśnieżania w zależności od potrzeb. 9. Odbieranie gałęzi z obciętych drzew, krzewów ozdobnych, róż oraz liści i skoszonej trawy od osoby zajmującej się utrzymaniem terenów zielonych w mieście, oraz wywóz skoszonej trawy ze stadionu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Sportowej w zależności od potrzeb. 10. Usuwanie chwastów z powierzchni wytypowanych do sprzątania oraz zalegającej darniny wokół krawężników drogowych w zależności od potrzeb. 11. Usuwanie ogłoszeń, reklam z miejsc do tego nie przeznaczonych raz na dwa tygodnie. 12. Sprzątanie miasta po imprezach plenerowych bezpośrednio po zakończeniu imprezy, najpóźniej do godz. 6.00 rano następnego dnia,. 13. Awaryjne sprzątanie - likwidowanie zanieczyszczeń powstałych na skutek nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych np. burza, grad, wiatr itp., wymagających jak najszybszego uprzątnięcia - niezwłocznie od momentu stwierdzenia zaistnienia lub zgłoszenia zdarzenia. 14. Wywóz zebranych odpadów na wysypisko wraz zzez Wykonawcę związanych z tym opłat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI KOMUNALNE Józef Rosołowski, ul. Bs.Lubrańskiego 15, 87-890 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5270.00
  • Oferta z najniższą ceną: 5270.00 oferta z najwyższą ceną: 5270.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.