Ogłoszenie z dnia 2011-02-04
Poznań: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi cateringu w ramach
realizacji na rzecz Fundacji Programów dla Rolnictwa FAPA (siedziba w
Warszawie, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa) przedsięwzięcia pod nazwą
Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w
ramach którego Zamawiający dokonuje Szkoleń z zakresu cross-compliance
Numer ogłoszenia: 42255 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8685272, faks 0-61 8685660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi cateringu w ramach realizacji na rzecz Fundacji Programów dla Rolnictwa FAPA (siedziba w Warszawie, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa) przedsięwzięcia pod nazwą Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach którego Zamawiający dokonuje Szkoleń z zakresu cross-compliance.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przez usługę cateringu rozumie się zapewnienia wyżywienia obejmującego przygotowanie, porcjowanie, wydawanie i dostarczenie gotowych posiłków, na które składa się: a) obiad dwudaniowy (zupy, drugie danie, surówka, wodę mineralną lub sok lub kompot), b) bufet kawowy (herbata, kawa, soki lub napoje, słodka przekąska), dla szacunkowej grupy 17-22 osób - uczestników ww. projektu biorących udział w organizowanych dwudniowych szkoleniach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja na rzecz Fundacji Programów dla Rolnictwa FAPA (siedziba w Warszawie, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa) przedsięwzięcia pod nazwą Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach którego Zamawiający dokonuje Szkoleń z zakresu cross-compliance..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 9
Nazwa: usługa cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. WIKOM Marian Sygulski Restauracja ADM, Janków Pierwszy 87, 62-814 Blizanów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1298,00
Oferta z najniższą ceną: 1298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1298,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: usługa cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Restauracja NOT Sebastian Galant, ul. Rumińskiego 2, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1300,00
Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: usługa cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KWILECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA"
jakie przetargi wygrała firma
"KWILECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA"
- Kwilecka Spółdzielnia Socjalna, ul. Kadynała Wyszyńskiego nr 1, Kwilcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1290,34
Oferta z najniższą ceną: 1290,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1290,34
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: usługa cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U. Kopernik s.c., ul. Tysiąclecia 6, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1360,00
Oferta z najniższą ceną: 1360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: usługa cateringowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa Beata Kubisiak, Siedlisko 49, 64-980 Trzcianka, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: usługa cateringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Gen. Dezyderego Chłapowskiego, Trzcianka k/Opalenicy, 64-316 Kuślin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1364,00
Oferta z najniższą ceną: 1364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1364,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: usługa cateringowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA-KAWIARNIA "RELAKS" ANDRZEJ ŻOK
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA-KAWIARNIA "RELAKS" ANDRZEJ ŻOK
- Restauracja - Kawiarnia RELAKS Andrzej Żok, ul. Wczasowa 52, Wieleń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1353,00
Oferta z najniższą ceną: 1353,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1353,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: usługa cateringowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA-KAWIARNIA "RELAKS" ANDRZEJ ŻOK
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA-KAWIARNIA "RELAKS" ANDRZEJ ŻOK
- Restauracja - Kawiarnia RELAKS Andrzej Żok, ul. Wczasowa 52, Wieleń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1353,00
Oferta z najniższą ceną: 1353,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1353,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: usługa cateringowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MINI BAR Małgorzata Rajewska, ul. Zaułek Ramów Sukienniczych 1, Zbąszyń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1364,00
Oferta z najniższą ceną: 1364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1364,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: usługa cateringowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MONIKA PAWLAK HURTOWNIA AGD "ARON"
jakie przetargi wygrała firma
MONIKA PAWLAK HURTOWNIA AGD "ARON"
- Hurtownia AGD - ARON Monika Pawlak, ul. Częstochowska 211, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1228,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1350,00
Oferta z najniższą ceną: 1350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z faktem, iż Zamawiający przewiduje przeprowadzenie w roku 2011 - 233(178+55) szkolenia a w 2012 roku - 77(62+15) szkoleń na terenie województwa wielkopolskiego, zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione części zamówienia obejmujące poszczególne lokalizacje na terenie województwa wielkopolskiego. Każde zamówienie częściowe obejmuje procedurę wyboru Wykonawców na świadczenie usług cateringowych [zapewnienia wyżywienia obejmującego przygotowanie, porcjowanie, wydawanie i dostarczenie gotowych posiłków, na które składa się: obiad dwudaniowy (zupy, drugie danie, surówka, wodę mineralną lub sok lub kompot) i bufet kawowy (herbata, kawa, soki lub napoje, słodka przekąska)] dla szacunkowej grupy 17-22 osób - uczestników ww. projektu biorących udział w organizowanych dwudniowych szkoleniach. Stosownie do art. 32 ust. 1 PZP podstawą ustalenia wartości zamówienia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone przez Zamawiającego z należytą starannością. Zgodnie bowiem z art. 32 ust. 2 Zamawiający nie może w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy dzielić zamówienia na części lub zaniżać jego wartości. Z powyższego wynika zatem jasno, że nie jest zakazany sam podział jednego zamówienia na części, lecz jest zakazany taki podział, którego celem jest uniknięcie stosowania przez Zamawiającego przepisów PZP. W przedmiotowym stanie mamy do czynienia z zamówieniem na usługi cateringowe związane z realizacją tych samych szkoleń - są to usługi tego samego rodzaju, o tym samym przeznaczeniu (niewątpliwie istnieje tożsamość przedmiotowa), jednakże nie istnieje możliwość udzielenia zamówienia w tym samym czasie - planuje się zorganizowanie łącznie 310 szkoleń w różnych terminach w latach 2011-2012 oraz różnych lokalizacjach województwa wielkopolskiego, ponadto nie istnieje możliwość wykonania zamówienia przez tego samego Wykonawcę, a realizacja zamówienia decyzja o wszczęciu procedury przetargowej wynika z planów przygotowanych przez Zamawiającego. Zatem uwzględniając powyższe w przedmiotowym postępowaniu zachodzą przesłanki umożliwiające udzielanie częściowych zamówień - w badanej sytuacji nie zachodzi ryzyko niedozwolonego podziału zamówienia na części. Każde następne zamówienie, choć o tym samym przedmiocie, należy potraktować jako część zamówienia udzielonego wcześniej. W omawianym przedmiocie Zamawiający nie jest w stanie z góry przewidzieć zakresu całego zamówienia, obiektywnie rzecz ujmując, nie może je w pełni zaplanować. W rozważanym przypadku nie zachodzi bowiem tożsamość czasowa i tożsamość miejsca. Mamy więc do czynienia z zamówieniem o wartości poniżej progu unijnego. W momencie wszczęcia postępowania Zamawiający nie ma jeszcze pewności czy szkolenia się odbędą, a tym samym nie ma pewności czy szkolenia zaplanowane przez Zamawiającego odbędą się w terminach i wstępnie uzgodnionych lokalizacjach (miejscowościach) województwa wielkopolskiego. Faktycznie przeprowadzenie szkolenia i miejscowości zależy od zgłoszenia minimalnej liczby zainteresowanych, a sam proces rekrutacji kończy się na co najmniej 7 dni przed szkoleniem. W związku z powyższym nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia przez dowolnego Wykonawcę, tylko Wykonawca świadczący praktycznie od ręki przedmiotowe usługi może realizować zamówienie. Stąd niemożliwość terminowej realizacji zadań związanych z organizowanymi szkoleniami stanowi przesłankę udzielania zamówienia z wolnej ręki, bowiem usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zatem przeprowadzenie zamówienia z wolnej ręki we wskazanych okolicznościach umożliwi: a) zachowanie zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z odwołaniem szkolenia (kary umowne, koszty przygotowanych a niewykorzystanych posiłków), b) uniknięcie poniesienia straty w mieniu publicznym (kary umowne, koszty przygotowanych a niewykorzystanych posiłków), c) terminową realizację zadań objętych zamówieniem. Mając na względzie art. 10 ust. 2 Prawa zamówień publicznych (PZP) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki tylko w przypadkach określonych w ustawie PZP. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit.a PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, które zostały udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit.a) PZP w związku z art. 5 ust. 1 pkt 1 lit. a) cyt. ustawy. Usługa cateringowa, która jest przedmiotem niniejszego zamówienia, należy do usług niepriorytetowych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. Nr 12, poz. 68). Do kategorii tak rozumianych usług CPV zalicza m.in. usługi hotelarskie, restauracyjne, usługi kelnerskie, usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe, usługi bufetowe, usługi dostarczania posiłków, usługi dowożenia posiłków. Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt, iż przedmiotem zamówienia są usługi niepriorytetowe -cateringowe, w pełni uzasadnione staje się przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
- USŁUGA CATERINGOWA- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW, DLA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU ODDZIAŁ UL. WOROWSKA 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.