Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Łowicz: Przeprowadzenie kursu o specjalności monter okien dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 422702 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łowiczu , ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309740.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu o specjalności monter okien dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu: - monter okien - 1 edycja ( 10 osób pozbawionych wolności). Zakres zajęć praktycznych objętych kursem monter okien będzie obejmował montowanie okien do otworów okiennych (po demontażu starych okien) w celach mieszkalnych. Do celów zajęć praktycznych szkolenia monter okien udostępnia się 20 otworów okiennych o wymiarach 1435mm x 1465mm. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia należy uwzględnić w cenie szkolenia. 2. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę wymagań wstępnych dla uczestników kursu, w tym określenia stanu zdrowia uczestnika kursu. Przedmiot zamówienia obejmuje poddanie skierowanych przez Zamawiającego osób pozbawionych wolności badaniom lekarskim stwierdzającym brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku monter okien. Przeprowadzenie badań lekarskich organizuje Zamawiający w pomieszczeniu ambulatorium na terenie Zakładu Karnego w Łowiczu, natomiast Wykonawca organizuje wymaganych przepisami lekarzy i ponosi koszty badań lekarskich. Ustalenie kosztów badań lekarskich należy do obowiązków Wykonawcy. W kosztach należy uwzględnić ewentualne dodatkowe badania lekarskie dla 4 osób z listy rezerwowej. 3. Głównym celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usług w zakresie: Monter okien: - Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe oraz ochrona środowiska w zakresie wykonania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy, - Prawa i obowiązki dotyczące pracownika i pracodawcy, - Elementy dokumentacji technicznej, - Posługiwanie się dokumentacją techniczną przez montera okien oraz organizacja robót zgodnie z dokumentacją, - Technologie i materiałoznawstwo. - Organizacja miejsca pracy, - Dobór oraz nauka posługiwania się odpowiednimi maszynami, narzędziami i sprzętem do wykonywania prac, - Ocena jakości materiałów służących do wymiany i obróbki okien, - demontaż starych okien, - techniki pomiaru, - przygotowanie otworów pod nowe okna, - wstawianie i obróbka stolarki PCV, - przeprowadzenie regulacji - obróbka końcowa okien 4. Organizacja kursów: Kursy winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym w godzinach pracy Zakładu Karnego ze względów organizacyjnych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia szkolenia dostarczy na teren ZK materiały do prowadzenia części praktycznej kursu. Kursy powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, przez nie więcej niż 7 godzin dydaktycznych dziennie. Obiad dla uczestników po zakończeniu zajęć zapewnia Zamawiający. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8:30 a kończyć później niż o godzinie 15:45. Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012.186). Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji kursu - nie mniejszy niż 40 godzin, wymagania wstępne dla uczestników kursu, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: programu nauczania, dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu, ankiet oceny szkolenia Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i nabycie uprawnień do pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki: monter okien. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP i komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiałów, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych na ku, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie trwania kursu zapewnia odpowiednią odzież roboczą i ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP (rękawice, kombinezon, obuwie itp.) odpowiednie do pory roku, Zamawiający zapewnia odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, pomieszczenia do realizacji części teoretycznej i praktycznej. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub części podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) b) wykonawca potwierdzi spełnienie warunku wypełniając załącznik nr 1 do SIWZ formularz oferty punkt 11 dotyczący posiadania aktualnego na rok 2012 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy. c) wykonawca potwierdzi spełnienie warunku wypełniając załącznik nr 1 do SIWZ formularz oferty punkt 12 dotyczący posiadania wpisu do ewidencji niepublicznych prowadzonej przez właściwą jednostkę samorządu terytorialnego. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca zobowiązany jest do zmniejszenia wysokości wynagrodzenia w przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia kursu przez osadzonego. Wynagrodzenie w takim przypadku zostanie pomniejszone o kwotę stanowiącą iloczyn osobogodzin i liczby godzin niezrealizowanych, a przypadających na danego uczestnika
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Łowiczu
ul. Wiejska 3
99-400 Łowicz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny w Łowiczu ul. Wiejska 3 99-400 Łowicz pokój nr 120.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.