eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów, doktorantów i pracowników UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawyPN/5-2014/DOP-p)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Lublin: Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów, doktorantów i pracowników UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/5-2014/DOP-p)
Numer ogłoszenia: 42303 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów, doktorantów i pracowników UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/5-2014/DOP-p).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą, do przewozu studentów, doktorantów i pracowników UMCS w Lublinie obejmująca następujące części:Część 1: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 9 do 20;Część 2: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 21 do 29;Część 3: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 36 do 45;Część 4: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 46 do 53;Część 5: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 57 do 63;Część 6: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 70 do 74.Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:-na Część I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100);Część II: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100);Część III: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100);Część IV: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)Część V: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100);Część VI: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275).Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:mBank S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na usługę wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów, doktorantów i pracowników UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/5-2014/DOP-p) Część nr ...... Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 9.2 pkt od 2) do 5) SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego tj. odpowiednią licencję wspólnotową (dla międzynarodowego transportu drogowego) zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 jednolity tekst ze zmianami);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się takżę osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;w sytuacji zmiany stawki podatku od usług i towarów na usługi stanowiące przedmiot zamówienia; w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, Rektorat XII piętro pokój 1203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, Rektorat XII piętro pokój 1203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 9 do 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie oraz wyjazdy jednodniowe poniżej 150km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 21 do 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie oraz wyjazdy jednodniowe poniżej 150km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 36 do 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie oraz wyjazdy jednodniowe poniżej 150km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 46 do 53.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie oraz wyjazdy jednodniowe poniżej 150km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 57 do 63.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie oraz wyjazdy jednodniowe poniżej 150km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 70 do 74.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie oraz wyjazdy jednodniowe poniżej 150km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.