eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneKompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Zakopane: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14
Numer ogłoszenia: 423090 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zakopanem , ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 202 15 00, faks 0-18 202 15 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uszakopane.ehost.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uszakopane.ehost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej i świadczenia usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Urzędu Skarbowego w Zakopanem przy ul. Szymony 14 o następującej charakterystyce energetycznej odbioru energii elektrycznej: 1) moc przyłączeniowa o wielkości 100 kW, moc umowna o wielkości 100 kW, tg fi= 0,4, minimalna moc umowna wynikająca z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cos fi= l, Pumin = 21 kW; 2) grupa przyłączeniowa - IV; 3) grupa taryfowa - C21określona w taryfie OSD; 4) rodzaj przyłącza - złącze kablowe ZK-3 Nr 9589 w ZZP zasilane kablem typu YAKXs 4x 240 mm2 z rozdzielni n.n. stacji transformatorowej nr 5155. 5) miejsce dostarczania energii elektrycznej oraz rozgraniczenia własności urządzeń pomiędzy przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się dystrybucją energii elektryczne a Odbiorcą: końcówki w. I. z. podłączone do zacisków podstaw bezpieczników mocy w złączu kablowym ZK-3 Nr 9589 w ZZP, pozostające w eksploatacji Odbiorcy. 2. Prognozowany pobór energii elektrycznej wynosi 180 000 kWh na jeden rok. 3. Dostawa energii odbywać się powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w szczególności następujących podstawowych standardów jakościowych obsługi Zamawiającego oraz parametrów jakościowych energii elektrycznej: 1) napięcia znamionowego sieci 0,23/0,4 kV o częstotliwości 50 Hz z dopuszczalnymi odchyleniami określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; 2) czasu trwania jednorazowej przerwy tj. całkowitej, jednoczesnej przerwy w zasilaniu wszystkich miejsc dostarczania, nie przekraczającego: a) dla przerwy planowanej 16 godz., b) dla przerwy nieplanowanej 24 godz. 3) łącznego czasu trwania przerw w ciągu roku, stanowiącego sumę czasów trwania przerw jednorazowych, tj. całkowitych, jednoczesnych przerw w zasilaniu wszystkich miejsc dostarczania, nie przekraczającego: a) przerw planowanych 35 godz., b) przerw nieplanowanych 48 godz. 4) przyjmowania przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji od Zamawiającego; 5) niezwłocznego likwidowania przerw i zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej; 6) udzielania Zamawiającemu informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej, przerwanego z powodu awarii w sieci; 7) powiadomienia Zamawiającego, z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem, o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej. 8) instalacji i wymiany na własny koszt układu pomiarowo-rozliczeniowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii zakupionej przez Zamawiającego, a koszty bilansowania uwzględni w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu cenowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez okres obowiązywania niniejszej umowy, Generalnej umowy Dystrybucyjnej zawartej z OSD, do którego przyłączony jest budynek Zamawiającego. 7. Zamawiający zobowiązany jest do: 1) zawiadomienia Wykonawcy o zmianie wielkości mocy umownej; 2) terminowego regulowania należności za energię elektryczną i świadczone usługi dystrybucji oraz innych należności związanych z dostarczeniem energii; 3) pobierania mocy i energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami umowy w sposób nie powodujący zakłóceń w dostawie energii elektrycznej dla innych odbiorców i nie zagrażający urządzeniom Operatora Systemu Dystrybucyjnego; 4) umożliwienia upoważnionym przedstawicielom Operatora Systemu Dystrybucyjnego dostępu, wraz z niezbędnym sprzętem do należących do niego elementów sieci, urządzeń oraz układów pomiarowo rozliczeniowych znajdujących się w terenie lub obiekcie Zamawiającego, w celu wykonania prac eksploatacyjnych, usunięcia awarii w sieci, odczytu stanu liczników, kontroli układów pomiarowych, kontroli dotrzymania warunków zawartych umów i prawidłowości rozliczeń oraz stanu plomb; 5) zabezpieczenia przed uszkodzeniem układu pomiarowo rozliczeniowego w sposób spełniający w szczególności następujące warunki: uniemożliwienia naruszenia plomb nałożonych przez organy administracji miar oraz Operatora Systemu Dystrybucyjnego i uszkodzenia elementów układu pomiarowo- rozliczeniowego, a także uniemożliwienie ingerencji osób trzecich; 6) niezwłocznego poinformowania Wykonawcy o zauważonych wadach lub usterkach w układzie pomiarowo-rozliczeniowym i o innych okolicznościach mających wpływ na możliwość niewłaściwego rozliczenia za energię elektryczną, oraz o powstałych przerwach w dostarczeniu energii elektrycznej lub niewłaściwych jej parametrach; 7) utrzymania użytkowanej nieruchomości w sposób nie powodujący utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu sieci, a w szczególności do zachowania wymaganych odległości od istniejących urządzeń, w przypadku stawiania obiektów budowlanych i sadzenia drzew oraz już istniejącego drzewostanu; 8) dostosowania swoich urządzeń do zmienionych warunków funkcjonowania sieci, o których został uprzednio powiadomiony, zgodnie z wymaganiami określonymi w odrębnych przepisach; 9) powierzania budowy lub dokonywania zmian w instalacji elektrycznej osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje. 8. Zasady rozliczeń: 1) Sprzedawana energia elektryczna będzie rozliczana według cen jednostkowych energii elektrycznej netto i stawek opłaty abonamentowej (handlowej) określonych w złożonym przez Wykonawców formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. 2) Rozliczenia za świadczone usługi dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej dokonywane będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych w oparciu o fakturę wystawioną na podstawie odczytu wskazań podstawowego układu pomiarowo rozliczeniowego. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych netto, zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, jednakże może ona nastąpić tylko w przypadku zmiany taryf. 9. Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminach do 15 dnia następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym. Termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej dla wyszczególnionych obiektów Zamawiającego; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 23 ustawy PZP w postępowaniu mogą brać udział również Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg zasady (spełnia-nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 1. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 4) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej, obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej - załącznik Nr 4 (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 3. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - załącznik nr 2. 4. Do oferty należy dołączyć formularz cenowy - załącznik nr 3. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie wymagane jest złożenie: 1) Dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem). 2) Dokumentu, o którym mowa w ust 2 pkt 1 oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) przez każdego z tych Wykonawców. 3) Pozostałych dokumentów, o których mowa w ust 2 wspólnie dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uszakopane.ehost.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zakopanem ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane, pokój 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zakopanem ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane pokój 105 (sekretariat) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.