eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych - generalny remont pomieszczenia kancelarii BGK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych - generalny remont pomieszczenia kancelarii BGK.
Numer ogłoszenia: 423106 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - generalny remont pomieszczenia kancelarii BGK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych - generalny remont pomieszczenia kancelarii BGK..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2.Zamawiający ustalił wysokość wniesienia wadium na sumę 2.500,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Szczegóły w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (cz.VI SIWZ)OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 2)warunek doświadczenia: Zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień z których każde polegało na realizacji robót budowlanych. o wartości co najmniej 150 000 zł netto, każde Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty na potwierdzenie spełniania ww. warunku winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród nich, który(którzy potwierdzają spełnianie warunków. 3)warunek potencjału kadrowego: W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia spełniającą łącznie następujące wymagania: Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa; osoba wskazana na tą funkcję winna wykazać się odbyciem co najmniej 2 - letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) lub na podstawie § 18 rozporządzenia Ministra Kultury i sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). Zamawiający wymaga przedstawienia kopii: dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa ważnego na dzień składania ofert, ponadto informacji o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub stosownego zaświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4)warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w(w warunek mogą spełnić łącznie, z tym że dokumenty na potwierdzenie spełniania ww. warunku winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnianie warunków. (cz. VII SIWZ)OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Spełnienie warunków opisanych w części VI SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4.Dotyczy: warunku doświadczenia zawodowego (cz. VI ust. 1 pkt 2 SIWZ): w przypadku gdy Wykonawca rozliczał się w walucie obcej, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie powinien przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych. 5.Dotyczy: warunku ubezpieczenia (cz. VI ust. 1 pkt 3 SIWZ): w przypadku gdy ubezpieczenie Wykonawcy opiewa na kwotę w walucie obcej, Zamawiający na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeliczy ją na złote polskie po kursie średnim danej waluty opublikowanym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych. 6.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (cz. VIII SIWZ)WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy według załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, potwierdzających spełnienie określonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Wykaz zawierający informację na temat osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (informacja o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności (według załącznika nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa ważnych na dzień składania ofert. W przypadku nie podania w wykazie potencjał kadrowy informacji o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych należy załączyć stosowne zaświadczenia zgodnie z cz. VI ust. 1 pkt 3 SIWZ. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 4, wykonawca wskazał osobę (-y), którymi będzie dysponował 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200.000zł. (cz.X SIWZ)OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w części VIII SIWZz zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ: 1) pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas punkt 2. stosuje się odpowiednio. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa e-mail: magdalena.jusyn@bgk.com.pl e-mail: bzp@bgk.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych, Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa, p. V, pok. 508.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.12.2009 r. o godz. 930 w pokój nr 436 w siedzibie Zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.