Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Będzin: Przeprowadzenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat: Odpowiedni dobór usług i instrumentów rynku pracy w odniesieniu do indywidualnych potrzeb klienta i sytuacji na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 423960 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, 2674444, faks 32 2674153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat: Odpowiedni dobór usług i instrumentów rynku pracy w odniesieniu do indywidualnych potrzeb klienta i sytuacji na rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie usługi, w rozumieniu ustawy, organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Odpowiedni dobór usług i instrumentów rynku pracy w odniesieniu do indywidualnych potrzeb klienta i sytuacji na rynku pracy. 2. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w formie wykładu teoretycznego popartego analizą przypadku (case study) oraz dyskusji. 3. We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest kodem 80511000-9 o nazwie: Usługi szkolenia personelu. 4. Zakres usługi: 1) Przeprowadzenie i obsługa wyjazdowego szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia. 2) Szkoleniem będzie objętych 34 pracowników, uczestników projektu pn. Inwestycja w kadrę 2013-2014 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z zastrzeżeniem ust. 4 pkt 3 niniejszego punktu ogłoszenia. 3) Szkolenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia realizowane będzie w dwóch edycjach, które odbędą się w dwóch różnych terminach i obejmować będzie 17 uczestników (w ramach pierwszej edycji) oraz 17 uczestników (w ramach drugiej edycji), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby uczestników planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 5 osób oraz zmniejszenia liczby uczestników w ramach poszczególnych edycji w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika szkolenia, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, rozwiązanie stosunku pracy, itp.). 4) Każda edycja szkolenia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia obejmować będzie łącznie 16 godzin zajęć szkoleniowych, z których 8 godzin przeznaczonych będzie na zajęcia teoretyczne, a 8 godzin - na zajęcia praktyczne. Godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 5. Szkolenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wymaganym zakresie. 6. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się przez trzy dni robocze w przedziale czasowym od 9 00 do 19 00, a w ostatnim dniu szkolenia - od 9 00 do 12 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zegarowych. 7. Każda edycja szkolenia zostanie przeprowadzona w oparciu o program szkolenia, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Każda edycja szkolenia, o których mowa w ust. 4 pkt 3 niniejszego punktu ogłoszenia zostanie przeprowadzona w oparciu o jednakowy program szkolenia, który musi obejmować zagadnienia z zakresu: 1) Metody skutecznej identyfikacji potrzeb i oczekiwań klientów w świetle nowych standardów, 2) Segmentacja klientów i zadania poszczególnych pracowników PUP wobec wyodrębnionych klientów, 3) Dobór odpowiedniej formy wsparcia dla konkretnego klienta. 9. Zakres zagadnień, o których mowa w ust. 8 niniejszego punktu ogłoszenia może zostać poszerzony i uszczegółowiony przez Wykonawcę, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy. 10. Każda edycja szkolenia, o których mowa w ust. 4 pkt 3 niniejszego punktu ogłoszenia zostanie przeprowadzona w mieście Kraków (w odległości do 2 km od Rynku Głównego) - identyfikator i nazwa jednostki podziału terytorialnego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031 ze zm.): Kraków - Miasto Kraków - 126101 1. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom każdej edycji szkolenia: 1) transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem środkiem transportu wyposażonym w ogrzewanie i klimatyzację, przystosowanym do przewozu co najmniej 20 osób wraz z bagażami przewożonymi w luku bagażowym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przewozu bagażu w miejscach przeznaczonych do siedzenia, z wyłączeniem bagażu podręcznego. Szczegóły dotyczące zasad transportu w tym godzin wyjazdu, zostaną ustalone przez Zamawiającego z Wykonawcą po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, 2) zakwaterowanie wraz z noclegiem podczas trwania szkolenia w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowego hotelu w pokojach jednoosobowych z łazienką lub dwuosobowych z łazienką, obejmujące dwie doby hotelowe, z zastrzeżeniem, że zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni co najmniej 3 pokoje jednoosobowe w ramach każdej edycji szkolenia, 3) wyżywienie obejmujące: a) obiad i kolację w pierwszym dniu szkolenia, b) śniadanie, obiad i kolację w drugim dniu szkolenia, c) śniadanie i obiad w trzecim dniu szkolenia - podawane w innej sali niż sala wykładowa, na które składać się będą: dania ciepłe (mięsne, rybne, warzywne), sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów - obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie). Obiad będzie składać się co najmniej z dwóch dań: zupa wraz z drugim daniem w skład, którego wchodzą co najmniej ziemniaki, frytki itp., mięsa lub ryby, surówki, deser, a także napoje: woda niegazowana, soki do wyboru, herbata i kawa. Kolacja oraz śniadanie winny być serwowane w formie szwedzkiego stołu, na która składają się co najmniej: jajecznica i kiełbaski (śniadanie), pieczywo do wyboru, masło, wędliny, sery, zakąski zimne, kawa, herbata, zimne napoje w tym woda niegazowana, soki, sałatki, pomidor, ogórek. Dodatkowo na kolację winien być serwowany jeden ciepły posiłek, 4) zimne napoje, to jest soki i wodę mineralną w każdym dniu szkolenia, 5) serwis kawowy w trakcie przerw kawowych, śniadań, obiadów i kolacji obejmujący świeżoparzoną, gorącą kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie) w każdym dniu szkolenia, 6) konieczne materiały szkoleniowe w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku informacji typu pen drive o pojemności co najmniej 16 GB) - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: przygotowana prezentacja zgodna z tematem szkolenia, skrypty lub inne niezbędne pomoce naukowe, akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia, a także materiały biurowe, w tym: notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania (w tym niebieski długopis żelowy, żółty zakreślasz fluorescencyjny), kalendarz książkowy na rok 2014 (format B5, dzienny, w twardej oprawie z pianki) przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć zapakowane w teczkę kartonową do przenoszenia dokumentów z rączką z czarnego plastiku (kolor czarny lub granatowy, format A4, szerokość grzbietu 5 cm, zamykana na zapięcie, jednokolorowa, wykonana z trwałej i bardzo wytrzymałej tektury oklejonej z zewnątrz folią PP i papierem od środka o grubości co najmniej 1,9 mm, pełne boki uniemożliwiające wysunięcie się dokumentów). Materiały szkoleniowe i materiały biurowe, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma aktualny komentarz do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 7) dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w pobliżu pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (wc, umywalka z dostępem do ciepłej wody) w każdym dniu szkolenia, 8) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników szkolenia przez cały okres jego trwania, 9) niezbędny sprzęt, maszyny, narzędzia i urządzenia na czas trwania szkolenia, w tym projektor multimedialny, ekran oraz tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek, 10) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 12. Zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w miejscu zakwaterowania w pomieszczeniu z odpowiednim oświetleniem oraz dostępem do światła dziennego (z możliwością zaciemnienia okien), ogrzewaniem i klimatyzacją, dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych, zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, którego powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające co najmniej: 1) imię/imiona i nazwisko uczestnika szkolenia, 2) datę i miejsce urodzenia, 3) numer PESEL, 4) pełną nazwę szkolenia, 5) nazwę organizatora szkolenia, 6) czas trwania szkolenia, 7) cel szkolenia, 8) wykaz przedmiotów objętych szkoleniem ze wskazaniem nazwy przedmiotu, wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych przedmiotów oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia, 9) pieczęć i podpis organizatora szkolenia, 10) datę i miejsce wystawienia zaświadczenia i numer zaświadczenia Zaświadczenie zostanie wydrukowane przez Wykonawcę (biały papier, format A4, +/- 200g/m2, połyskujący, druk kolorowy). 14. Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia szkolenia poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować materiały edukacyjne, kalendarz oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zamawiający udostępni w wersji elektronicznej wymagane logotypy. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia oraz liczbę godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny, oznakowane zgodnie z ust. 14 niniejszego punktu ogłoszenia. 16. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia oraz zapewnienie osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba ta przez okres trwania szkolenia musi przebywać w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. 17. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny oznakowane zgodnie z ust. 14 niniejszego punktu ogłoszenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszego punktu ogłoszenia, nie rzadziej niż raz w miesiącu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, co potwierdzi złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat /* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum trzy szkolenia w zakresie przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 674 ze zm.), przy czym wymiar tego szkolenia wynosił co najmniej 10 godzin zajęć szkoleniowych, a każdym z tych szkoleń zostało objętych minimum 10 osób z podaniem wartości poszczególnych szkoleń, ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których szkolenia te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, czy każde z tych szkoleń zostało wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie /**, zamieszczając przedmiotowe informacje w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a niniejszego Rozdziału (w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać obiektywne przyczyny uniemożliwiające uzyskanie przedmiotowego poświadczenia), c) inne niż poświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a niniejszego Rozdziału, dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), np. referencje, rekomendacje. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a - b niniejszego Rozdziału. W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz lub dowody, o których mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego Rozdziału budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. /* okres ostatnich trzech lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu. /** należy wypełnić wszystkie pozycje formularza - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w tym okresie stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, podając w każdej wypełnionej pozycji formularza: - nazwę - przedmiot usługi odpowiadający opisowi przedmiotu zamówienia w Rozdziale II niniejszej SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest co najmniej 3 główne usługi polegające na przeszkoleniu co najmniej 10 osób w zakresie przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 ze zm.),, o wymiarze co najmniej 10 godzin zajęć szkoleniowych w ramach każdego z tych szkoleń, - liczbę uczestników szkolenia, - wartość szkolenia w PLN, - datę wykonania każdego szkolenia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - datę poszczególnych szkoleń (od ... - dzień, miesiąc, rok do ... - dzień, miesiąc rok), - odbiorcę usługi - podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana (nazwę podmiotu zlecającego szkolenie, adres oraz telefon kontaktowy), ? - nazwę dowodu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie - (należy nazwać ten dokument, np. referencja, rekomendacja, poświadczenie, przy czym dokument ten, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 2 lit. b niniejszego punktu ogłoszenia, powinien być wystawiony przez osobę trzecią - podmiot zlecający usługę oraz dotyczyć wyłącznie zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia opisanego w Rozdziale II ust. 1), dokument należy załączyć do oferty oraz podać numer strony, którym dokument jest oznaczony w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeśli Wykonawca ten na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdzi złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli Wykonawca ten na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzi złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załacznik nr 1 do SIWZ) 2) wypełniony program szkolenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
ul. Ignacego Krasickiego 17A
42-500 Będzin, pok. 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ul. Ignacego Krasickiego 17A 42-500 Będzin, pok. 113 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Inwestycja w kadrę 2013-2014 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu z tematu: Radzenie sobie ze stresem w komunikacji
- Zakup usługi przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Radymno
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st Warszawy oraz świadczenie usług serwisowych
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.