Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Bydgoszcz: Usługi montażu, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w rejonie działania OReg WAM Bydgoszcz.
Numer ogłoszenia: 424028 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 52 57 805; 52 52 57 866, faks 52 52 57 825, 52 52 57 866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi montażu, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w rejonie działania OReg WAM Bydgoszcz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi montażu, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w rejonie działania OReg WAM Bydgoszcz. Przedmiotem zamówienia są usługi montażu, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w nieruchomościach zlokalizowanych w miejscowościach: Piła, Toruń, Grudziądz, Świecie, Bydgoszcz, Zgierz. Zamówienie podzielono na 8 zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 310 od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 108 biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Piła ul. Okrzei 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring i konserwacja systemu alarmowego w Pile przy ul. Okrzei 18..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Toruń ul. Rudacka 8 i 8a..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring i konserwacja systemu alarmowego znajdującego się w Toruniu przy ul. Rudackiej 8 i 8a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grudziądz ul. Chopina 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring systemu alarmowego znajdującego się w Grudziądzu przy ul. Chopina 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grudziądz ul. Chopina 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring systemu alarmowego znajdującego się w Grudziądzu przy ul. Chopina 11..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świecie ul. Kościuszki 5A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring i konserwacja systemu alarmowego znajdującego się w Świeciu przy ul. Kościuszki 5A..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bydgoszcz ul. Szubińska 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring systemu alarmowego znajdującego się w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 32..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zgierz ul. Długa 79.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring i konserwacja systemu alarmowego znajdującego się w Zgierzu przy ul. Długiej 79..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zgierz ul. Piątkowska 83d..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż, monitoring i konserwacja systemu alarmowego znajdującego się w Zgierzu przy ul. Piątkowskiej 83d..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktów leczniczych - ATEZOLIZUMABUM
- Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa wraz z montażem unitu stomatologicznego - II
- Zakup sprzętu do utrzymania dróg - rębak szt. 2
- Odnowa nawierzchni DW Nr 241 na odc. Wieszczyce - Pamiętowo od km 14+360 do km 17+360 dł. 3,000 km
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.04.2025 r. do 31.01.2026 r.
- Ochrona osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę, obejmująca budynki użytkowane przez Sąd Rejonowy w Tychach, OG/1/2025/TP-US
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych "Stawy Walczewskiego" oraz Kompleksie boisk "Orlik 2012" należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Dozór i ochrona mienia znajdującego się na terenie (obiekcie) Cmentarza komunalnego w Płocku przy ul. Bielskiej 66 w 2025 roku.
- Ochrona fizyczna budynków i parkingu IEn-PIB O/Łódź ITC w latach 2025-2026
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.