Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Gryfino: Szkolenie ABC biznesu dla 19 osób uczestników projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - kod CPV 80500000-9
Numer ogłoszenia: 424142 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie , ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4164515, faks 091 4163803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupgryfino.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie ABC biznesu dla 19 osób uczestników projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - kod CPV 80500000-9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia ABC biznesu kod CPV 80500000-9 dla 19 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie w ramach projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (PO KL) Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie przy uwzględnieniu poniższych wymagań. PROGRAM SZKOLENIA: Program szkolenia przygotowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ) Program powinien obejmować po 40 godz. lekcyjnych zajęć grupowych oraz po 20 godz. lekcyjnych doradztwa indywidualnego dla każdego z uczestników obejmujących następujące zagadnienia: Moduł I - 40 godzin zajęć grupowych (dla każdej grupy) - łącznie 80 godzin dla 2 grup -Określenie obszarów w jakich planują rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy szkolenia -Zasady zakładania i rejestracji podmiotów gospodarczych -- co to jest działalność gospodarcza -- formy prawno - organizacyjnej firmy -- formy opodatkowania -- zasady rejestracji podmiotów gospodarczych -- reglamentacja działalności gospodarczej ( koncesje, zezwolenia, licencje itp.) - Ocena rynku z wykorzystaniem internetu -- analiza otoczenia - czynniki sprzyjające i niesprzyjające funkcjonowaniu firmy -- konkurencja, potencjalni klienci, -- mocne i słabe strony firmy - analiza SWOT -Planowanie działań inwestycyjnych - Działania marketingowe w małej firmie - reklama -- promocja firmy i produktu -- formy reklamy -- badania rynku , -- koszty promocji -- Księgowość firmy, obowiązki wobec ZUS i urzędu skarbowego - Analiza finansowa działalności gospodarczej -- zasady ustalania kosztów i dochodów -- bilans przedsięwzięcia -- rachunek wyników - Zarządzanie finansami i zasobami w małej firmie; Moduł II - 20 godzin doradztwa indywidualnego dla każdego uczestnika - łącznie dla wszystkich uczestników 400 godzin konsultacji - Doradztwo w zakresie przygotowania biznes planu przedsięwzięcia, o którego dofinansowanie zamierza ubiegać się uczestnik szkolenia w ramach projektu Przedsiębiorca to mój zawód -- prezentacja firmy i oferty -- analiza otoczenia - czynniki sprzyjające i niesprzyjające funkcjonowaniu firmy -- konkurencja, potencjalni klienci, -- mocne i słabe strony firmy - analiza SWOT -- działania inwestycyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania firmy -- dobór działań marketingowych -- analiza finansowa przedsięwzięcia -- bilans przedsięwzięcia -- rachunek wyników - Pomoc w przygotowaniu wniosku o przyznanie wsparcia finansowego oraz wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego WYMAGANIA DOTYCZĄCE ORGANIZACJI SZKOLENIA: Moduł I - 40 godzin zajęć grupowych - łącznie 80 godzin dla 2 grup Zajęcia powinny być prowadzone w 2 grupach szkoleniowych: I grupa - 12 osób II grupa - 7 osób Zajęcia powinny odbywać się: - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00 po 8 godzin dziennie - szkolenie powinno być prowadzone w formie wykładów oraz zajęć warsztatowych z wykorzystaniem internetu, Planowany termin realizacji zajęć grupowych: zajęcia grupowe powinny rozpocząć się w terminie do 5 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż 24.01.2011 r. dla obydwu grup szkoleniowych jednocześnie Miejsce realizacji zajęć grupowych: ze względu na możliwości dojazdowe uczestników szkolenie powinno być realizowane według wyboru wykonawcy dla obydwu grup w jednej z poniżej wymienionych miejscowości lub dla każdej grupy w innej z wymienionych poniżej miejscowości: - Gryfino - Chojna - Szczecin Moduł II - 20 godzin doradztwa indywidualnego dla każdego uczestnika - łącznie dla wszystkich uczestników 400 godzin konsultacji - Zajęcia muszą być prowadzone w trybie indywidualnym - Doradztwo indywidualne powinno odbywać się 5 razy w tygodniu w godzinach od 8:00 do 16:00 - Wymaga się zapewnienia minimum 4 doradców do udzielania konsultacji w każdym dniu prowadzenia doradztwa indywidualnego - Jeden uczestnik powinien skorzystać z 4 godzin konsultacji w jednym dniu Planowany termin realizacji doradztwa indywidualnego: Doradztwo indywidualne powinno rozpocząć się bezpośrednio po zakończeniu 40 godz. zajęć grupowych 400 godzin konsultacji musi być zrealizowane w terminie 13 dni roboczych 4 doradców razy 2 uczestników razy 4 godz. lekcyjne dziennie = 32 godziny konsultacji w ciągu 1 dnia 400 godz. podzielić na 32 godz. dziennie = 12,5 dnia Miejsce realizacji doradztwa indywidualnego: ze względu na możliwości dojazdowe uczestników szkolenie powinno być realizowane według wyboru wykonawcy w jednej lub w dwóch z poniżej wymienionych miejscowości - Gryfino - Chojna - Szczecin POZOSTAŁE WYMAGANIA: Wykonawca będzie zobowiązany do: a)Oznaczenia budynków oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia poprzez wywieszenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu Przedsiębiorca to mój zawód ( plakat dostarczony przez Urząd Pracy) b)Poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL w formie 10 minutowej prezentacji c)Umieszczenia obowiązujących logotypów EFS i PO KL na dokumentach dotyczących realizowanego szkolenia w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych. d)Dokumentowania realizacji 40 godzin zajęć grupowych poprzez; -Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych ( odnotowywanie obecności i nieobecności na zajęciach musi dotyczyć każdej godziny zajęć przewidzianych w programie - system godzinowy, nieobecności należy oznaczać literą N) -Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego egzaminu -Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.2006. nr31poz.216) oraz certyfikatów oznakowanych logotypem EFS i PO KL pod warunkiem: min. 80% obecności uczestnika na zajęciach, zdania przez uczestnika egzaminu końcowego -Odnotowanie wydania zaświadczenia w rejestrze -Przeprowadzenie badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia (ankieta oceniająca treści programowe, trenerów i organizację szkolenia) e)Dokumentowanie realizacji 20 godzin doradztwa indywidualnego dla każdego uczestnika poprzez: -Założenie karty usług doradczych zawierającej datę przeprowadzenia konsultacji, wymiar godzin oraz zagadnienie objęte programem, którego dotyczyła porada, podpis doradcy udzielającego porady oraz podpis uczestnika, któremu porady udzielono, -Wydanie certyfikatów z przeprowadzonego doradztwa oznakowanych logotypem EFS i PO KL -Przeprowadzenie badania ankietowego dotyczącego udzielonego doradztwa f)Szczegółowego dokumentowania wydatków poniesionych w związku z realizacją szkolenia g)Przechowywania dokumentacji dotyczącej zrealizowanego szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku h)Bieżącego informowania na piśmie tj. w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia wykonawcy o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. i)Przekazania Zleceniodawcy potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii listy obecności uczestników na zajęciach grupowych oraz listy potwierdzającej skorzystanie z doradztwa indywidualnego przez każdego z uczestników po zakończeniu realizacji szkolenia j)Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać niezbędne materiały szkoleniowe (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis) k)W trakcie 40 godzin zajęć grupowych należy zapewnić uczestnikom catering (przerwę kawową i obiad) każdego dnia zajęć - - Przerwa kawowa: kanapki(3 szt.na 1 os), ciasto(1 kostka na 1 os), ciasteczka(4 szt. na 1 os); kawa, herbata(po 2 filiżanki na 1 os.); cukier, śmietanka; zastawa. - Obiad : zupa; drugie danie z wkładka mięsną; kompot; zastawa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie jeżeli w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 3 szkolenia dla grup min. 10 osobowych w zakresie związanym z programem szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli zapewni: -Do przeprowadzenia 40 godzin zajęć grupowych 2 sale wykładowe - salę wykładową wyposażoną w stoliki i krzesła dla 12 osób z dostępem do sanitariatów, salę wykładową wyposażoną w stoliki i krzesła dla 7 osób z dostępem do sanitariatów- spełniające wymagania BHP i p.poż -Do przeprowadzenia doradztwa indywidualnego pomieszczenia zapewniające poufność prowadzonych rozmów z możliwością korzystania przez uczestnika ze stanowiska komputerowego z dostępem do internetu w trakcie udzielanych konsultacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli zapewni: -Do prowadzenia zajęć grupowych wykładowców posiadających kwalifikacje adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć - każdy wykładowca powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych o podobnej tematyce ( prowadził zajęcia dla co najmniej 3 grup 10 osobowych) -Do prowadzenia zajęć indywidualnych doradców posiadających kwalifikacje zgodnie z zakresem konsultacji prowadzonych w ramach doradztwa indywidualnego oraz doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty i załączniki wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy: a.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca realizacji szkolenia - bazy dydaktycznej w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. b.W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany miejsca realizacji szkolenia - bazy dydaktycznej wykonawca jest zobowiązany poinformować o nich na piśmie zamawiającego oraz wskazać nowe miejsce realizacji szkolenia . Nowe miejsce realizacji szkolenia - baza dydaktyczna musi zapewniać takie same lub lepsze warunki realizacji szkolenia. c.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia wykazanych w załączniku do oferty wykonawcy, w przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć przez wskazanego wykładowcę z niemożliwych do przewidzenia przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. d. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany wykładowcy przewidzianego do prowadzenia zajęć wykonawca jest zobowiązany poinformować o zaistnieniu takich okoliczności na piśmie zamawiającego oraz wskazać nowego wykładowcę do realizacji zajęć. Nowy wykładowca musi posiadać ten sam lub wyższy poziom kwalifikacji jak wykładowca zastępowany. e.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany daty zakończenia szkolenia w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. f.W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany daty zakończenia szkolenia wykonawca jest zobowiązany poinformować o nich na piśmie zamawiającego oraz wskazać datę zakończenia szkolenia. Zakończenie szkolenia może zostać przesunięte o taką liczbę dni przez jaką nie było możliwe realizowanie zajęć dydaktycznych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. g.Zamawiający zastrzega sobie prawo do domagania się pomniejszenia kosztów szkolenia w przypadku: -mniejszej niż planowana liczby uczestników szkolenia spowodowanej nie stawieniem się uczestnika szkolenia na zajęcia po odbiorze skierowania -przerwania szkolenia przez uczestnika po jego rozpoczęciu h.W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących wystąpienie podstawy do domagania się pomniejszenia kosztów szkolenia, wykonawca dokonuje ponownej kalkulacji kosztów szkolenia pomniejszając koszty zmienne z uwzględnieniem kosztów przypadających na jednego uczestnika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgryfino.com.pl (w Biuletynie Informacji Publicznej)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Urzędzie Pracy w Gryfinie
ul. Łużycka 55
74-100 Gryfino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy w Gryfinie (sekretariat) ul. Łużycka 55 74-100 Gryfino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie ABC Biznesu realizowane w ramach projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.