eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoSzkolenie ABC biznesu dla 19 osób uczestników projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - kod CPV 80500000-9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Gryfino: Szkolenie ABC biznesu dla 19 osób uczestników projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - kod CPV 80500000-9
Numer ogłoszenia: 11962 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424142 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie, ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4164515, faks 091 4163803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie ABC biznesu dla 19 osób uczestników projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - kod CPV 80500000-9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia ABC biznesu kod CPV 80500000-9 dla 19 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie w ramach projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (PO KL) Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie przy uwzględnieniu poniższych wymagań. PROGRAM SZKOLENIA: Program szkolenia przygotowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ) Program powinien obejmować 40 godz. lekcyjnych zajęć grupowych oraz po 20 godz. lekcyjnych doradztwa indywidualnego dla każdego z uczestników obejmujących następujące zagadnienia: Moduł I - 40 godzin zajęć grupowych 1.Określenie obszarów w jakich planują rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy szkolenia 2.Zasady zakładania i rejestracji podmiotów gospodarczych - co to jest działalność gospodarcza - formy prawno - organizacyjnej firmy - formy opodatkowania - zasady rejestracji podmiotów gospodarczych - reglamentacja działalności gospodarczej ( koncesje, zezwolenia, licencje itp.) 3.Ocena rynku z wykorzystaniem internetu - analiza otoczenia - czynniki sprzyjające i niesprzyjające funkcjonowaniu firmy - konkurencja, potencjalni klienci, - mocne i słabe strony firmy - analiza SWOT 4.Planowanie działań inwestycyjnych 5.Działania marketingowe w małej firmie - reklama - promocja firmy i produktu - formy reklamy - badania rynku , - koszty promocji 6.Księgowość firmy, obowiązki wobec ZUS i urzędu skarbowego 7.Analiza finansowa działalności gospodarczej - zasady ustalania kosztów i dochodów - bilans przedsięwzięcia - rachunek wyników 8.Zarządzanie finansami i zasobami w małej firmie; Moduł II - 20 godzin doradztwa indywidualnego dla każdego uczestnika - łącznie dla wszystkich uczestników 380 godzin konsultacji 1. Doradztwo w zakresie przygotowania biznes planu przedsięwzięcia, o którego dofinansowanie zamierza ubiegać się uczestnik szkolenia w ramach projektu Przedsiębiorca to mój zawód - prezentacja firmy i oferty - analiza otoczenia - czynniki sprzyjające i niesprzyjające funkcjonowaniu firmy - konkurencja, potencjalni klienci, - mocne i słabe strony firmy - analiza SWOT - działania inwestycyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania firmy - dobór działań marketingowych - analiza finansowa przedsięwzięcia - bilans przedsięwzięcia - rachunek wyników 2. Pomoc w przygotowaniu wniosku o przyznanie wsparcia finansowego oraz wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego WYMAGANIA DOTYCZĄCE ORGANIZACJI SZKOLENIA: Moduł I - 40 godzin zajęć grupowych Zajęcia powinny być prowadzone 2 grupach szkoleniowych: I grupa - 12 osób II grupa - 7 osób Zajęcia powinny odbywać się: -5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00 po 8 godzin dziennie -szkolenie powinno być prowadzone w formie wykładów oraz zajęć warsztatowych z wykorzystaniem internetu, Planowany termin realizacji zajęć grupowych: -zajęcia grupowe powinny rozpocząć się w terminie 5 dni od podpisania umowy, nie później jednak niź 24.01.2011r. dla obydwu grup szkoleniowych jednocześnie Miejsce realizacji zajęć grupowych: -ze względu na możliwości dojazdowe uczestników szkolenie powinno być realizowane według wyboru wykonawcy dla obydwu grup w jednej z poniźej wymienionych miejscowości lub dla każdej grupy w innej z wymienionych poniżej miejscowości Gryfino - Chojna - Szczecin Moduł II - 20 godzin doradztwa indywidualnego dla każdego uczestnika - łącznie dla wszystkich uczestników 380 godzin konsultacji - Zajęcia muszą być prowadzone w trybie indywidualnym - Doradztwo indywidualne powinno odbywać się 5 razy w tygodniu w godzinach od 8:00 do 16:00 Wymaga się zapewnienia minimum 4 doradców do udzielania konsultacji w każdym dniu prowadzenia doradztwa indywidualnego Jeden uczestnik powinien skorzystać z 4 godzin konsultacji w jednym dniu Planowany termin realizacji doradztwa indywidualnego: Doradztwo indywidualne powinno rozpocząć się bezpośrednio po zakończeniu 40 godz. zajęć grupowych 380 godzin konsultacji musi być zrealizowane w terminie 12 dni roboczych 4 doradców x 2 uczestników x 4 godz. lekcyjne dziennie = 32 godziny konsultacji w ciągu 1 dnia 380 godz. / 32 godz. dziennie = 11,9 dnia Miejsce realizacji doradztwa indywidualnego: ze względu na możliwości dojazdowe uczestników szkolenie powinno być realizowane według wyboru wykonawcy w jednej lub w dwóch z poniżej wymienionych miejscowości Gryfino - Chojna - Szczecin POZOSTAŁE WYMAGANIA: Wykonawca będzie zobowiązany do: a)Oznaczenia budynków oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia poprzez wywieszenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu Przedsiębiorca to mój zawód ( plakat dostarczony przez Urząd Pracy) b)Poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL w formie 10 minutowej prezentacji c)Umieszczenia obowiązujących logotypów EFS i PO KL na dokumentach dotyczących realizowanego szkolenia w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych. d)Dokumentowania realizacji 40 godzin zajęć grupowych poprzez; -Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych ( odnotowywanie obecności i nieobecności na zajęciach musi dotyczyć każdej godziny zajęć przewidzianych w programie - system godzinowy, nieobecności należy oznaczać literą N) -Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego egzaminu -Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.2006. nr31poz.216) oraz certyfikatów oznakowanych logotypem EFS i PO KL pod warunkiem: min. 80% obecności uczestnika na zajęciach, zdania przez uczestnika egzaminu końcowego -Odnotowanie wydania zaświadczenia w rejestrze -Przeprowadzenie badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia (ankieta oceniająca treści programowe, trenerów i organizację szkolenia) e)Dokumentowanie realizacji 20 godzin doradztwa indywidualnego dla każdego uczestnika poprzez: -Założenie karty usług doradczych zawierającej datę przeprowadzenia konsultacji, wymiar godzin oraz zagadnienie objęte programem, którego dotyczyła porada, podpis doradcy udzielającego porady oraz podpis uczestnika, któremu porady udzielono, - Wydanie certyfikatów z przeprowadzonego doradztwa oznakowanych logotypem EFS i PO KL - Przeprowadzenie badania ankietowego dotyczącego udzielonego doradztwa f)Szczegółowego dokumentowania wydatków poniesionych w związku z realizacją szkolenia g)Przechowywania dokumentacji dotyczącej zrealizowanego szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku h)Bieżącego informowania na piśmie tj. w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia wykonawcy o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. i)Przekazania Zleceniodawcy potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii listy obecności uczestników na zajęciach grupowych oraz listy potwierdzającej skorzystanie z doradztwa indywidualnego przez każdego z uczestników po zakończeniu realizacji szkolenia j)Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać niezbędne materiały szkoleniowe (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis) k)W trakcie 40 godzin zajęć grupowych należy zapewnić uczestnikom catering (przerwę kawową i obiad) każdego dnia zajęć - - Przerwa kawowa : kanapki(3 szt. na 1 os), ciasto(1 kostka na1 os), ciasteczka(4 szt. na 1 os); kawa, herbata(po 2 filiżanki na 1 os.); cukier, śmietanka; zastawa. - Obiad : zupa; drugie danie z wkładka mięsną; kompot; zastawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane w ramach projektu Przedsiębiorca to mój zawód współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERFOLG Consulting Mikołaj Nisiewicz, ul. Mieszka I 46/1, 66-401 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53622,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29980,02

  • Oferta z najniższą ceną: 29980,02 / Oferta z najwyższą ceną: 56270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.