eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych w ramach grupy CPV 155 dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Rzeszów: Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych w ramach grupy CPV 155 dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 42436 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów , ul. Powstańców Śląskich 4, 35-610 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8528409, faks 017 8528405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrzeszow.republika.pl lub http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych w ramach grupy CPV 155 dla Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych w ramach grupy CPV 155 - mleko, masło, kefir, mleko w proszku, ser biały-półtłusty, ser topiony, serek z ziołami, ser żółty, śmietana, margaryna. Wielkość dostaw - zapewniająca wyżywienie 103 mieszkańcom. Dostawy realizowane 3 razy w tygodniu, w dni robocze. Dostawa mleka: poniedziałek, środa i piątek w ilości po 60 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp; 3) Złożą pisemną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać : 1.Wypełniony formularz cenowy wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - zał. Nr 1. 2.Potwierdzenie terminu wykonania zamówienia. 3.Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2, 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22, do ofert należy dołączyć : zaświadczenie ( wyciąg ) o rejestracji firmy , zaświadczenie o niezaleganiu z opłatami w ZUS (wydane nie wcześniej niż 3 m-ce licząc od daty przetargu) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczaniu należnych podatków (wydane nie wcześniej niż 3 m-ce licząc od daty przetargu), informacje o sporach w jakie jest zaangażowany oferent w momencie przystępowania do przetargu lub oświadczenie, iż nie jest uwikłany w spory Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone pieczątką i podpisem osoby upoważnionej ze strony Dostawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsrzeszow.republika.pl lub http://www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów 35-610 Rzeszów ul. Powstańców Śląskich 4 Tel. 0 17 8528405, 0 17 8528409, fax 0 17 8528405.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów 35-610 Rzeszów ul. Powstańców Śląskich 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.