Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-25
Lublin: PN 1/Ż/2015
Numer ogłoszenia: 42474 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 1/Ż/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Różne art. spożywcze 1 Przyprawa do zup w płynie PN-A-86967 gat. I L 1500 2 Ocet spirytusowy 10% PN- EN 13188 gat. I L 350 3 Sól warzona PN-C-84081 gat. I kg 2200 4 Majeranek otarty PN-A-86958 gat. I kg 40 5 Liść laurowy PN-A-86967 gat. I kg 25 6 Ziele angielskie BN-68/8132-14 gat. I kg 25 7 Papryka ostra mielona PN-A-86955 gat. l kg 150 8 Pieprz czarny mielony PN-A-86955 gat. l kg 150 9 Pieprz ziołowy PN-97/A-86952 gat. l kg 150 10 Czosnek suszony granulowany PN-07/A-77603 gat. l kg 80 11 Koperek suszony PN-07/A-77603 gat. l kg 50 12 Kminek PN-97/A-86953 gat. I kg 40 13 Zioła prowansalskie gat. l kg 40 14 Herbata czarna granulowana PN-ISO 3720 gat. l kg 2000 15 Ketchup gastronomiczny PN-97/A-86951 gat. l kg 3500 16 Majonez gastronomiczny PN-A-86950:1995 gat l kg 3000 17 Musztarda gastronomiczna PN-A- 86964 gat. l kg 3500 18 Syrop z owoców czerwonych -zaprawa do napojów z czerwonych owoców, zagęszczona, powinna zawierać min. 60 % ekstraktu z owoców, bez cukru (może zawierać substancje słodzące); opakowania do 5 l. l L 4000 19 Wafle ryżowe naturalne PN-98/A-94018 gat. l kg 150 II Produkty mleczarskie 20 Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o poj. do 1 kg) gat. l kg 6500 21 Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowanie do 25 kg) gat. l kg 4000 22 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 250 g) gat. l kg 7500 23 Serek termizowany bez dodatku żelatyny wieprzowej (opakowanie do 150 g) gat. l kg 5000 24 Serek typu Fromage, różne smaki (opakowanie do 100 g) gat. l kg 3000 25 Serek wiejski ziarnisty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 5% (opakowanie do 150g) gat. l kg 1000 26 Serek typu topiony (opakowanie do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 % gat. l kg 5200 27 Kefir naturalny 1,5% tłuszczu (opakowanie do 400g) gat. l kg 3000 28 Produkt seropodobny- typu ser twardy- o zawartości tłuszczu nie mniej niż 45% w suchej masie produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych. gat. I kg 3500 29 Ser żółty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40% gat. I kg 500.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustalania kwoty wadium od Wykonawców na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział III podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział III podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział III podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział III podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział III podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz cenowy. 2. Informację o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi, zał. Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy): 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. 3. Ceny poszczególnych artykułów wymienione w §5 ust. 1 umowy zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Odbiorca zapłaci Dostawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne art. spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Różne art. spożywcze 1 Przyprawa do zup w płynie PN-A-86967 gat. I L 1500 2 Ocet spirytusowy 10% PN- EN 13188 gat. I L 350 3 Sól warzona PN-C-84081 gat. I kg 2200 4 Majeranek otarty PN-A-86958 gat. I kg 40 5 Liść laurowy PN-A-86967 gat. I kg 25 6 Ziele angielskie BN-68/8132-14 gat. I kg 25 7 Papryka ostra mielona PN-A-86955 gat. l kg 150 8 Pieprz czarny mielony PN-A-86955 gat. l kg 150 9 Pieprz ziołowy PN-97/A-86952 gat. l kg 150 10 Czosnek suszony granulowany PN-07/A-77603 gat. l kg 80 11 Koperek suszony PN-07/A-77603 gat. l kg 50 12 Kminek PN-97/A-86953 gat. I kg 40 13 Zioła prowansalskie gat. l kg 40 14 Herbata czarna granulowana PN-ISO 3720 gat. l kg 2000 15 Ketchup gastronomiczny PN-97/A-86951 gat. l kg 3500 16 Majonez gastronomiczny PN-A-86950:1995 gat l kg 3000 17 Musztarda gastronomiczna PN-A- 86964 gat. l kg 3500 18 Syrop z owoców czerwonych -zaprawa do napojów z czerwonych owoców, zagęszczona, powinna zawierać min. 60 % ekstraktu z owoców, bez cukru (może zawierać substancje słodzące); opakowania do 5 l. l L 4000 19 Wafle ryżowe naturalne PN-98/A-94018 gat. l kg 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Produkty mleczarskie 20 Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o poj. do 1 kg) gat. l kg 6500 21 Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowanie do 25 kg) gat. l kg 4000 22 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 250 g) gat. l kg 7500 23 Serek termizowany bez dodatku żelatyny wieprzowej (opakowanie do 150 g) gat. l kg 5000 24 Serek typu Fromage, różne smaki (opakowanie do 100 g) gat. l kg 3000 25 Serek wiejski ziarnisty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 5% (opakowanie do 150g) gat. l kg 1000 26 Serek typu topiony (opakowanie do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 % gat. l kg 5200 27 Kefir naturalny 1,5% tłuszczu (opakowanie do 400g) gat. l kg 3000 28 Produkt seropodobny- typu ser twardy- o zawartości tłuszczu nie mniej niż 45% w suchej masie produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych. gat. I kg 3500 29 Ser żółty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40% gat. I kg 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materiału przeznaczonego do krycia dachów obiektów zabytkowych ekspozycji MWL
- RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym na potrzeby projektów realizowanych przez Biuro Rozwoju Turystyki
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem
- Dostawa mięsa i wędlin, nabiału oraz mrożonek dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Leśniczanka w Centrum Kultury i Bibliotece Publicznej w Zwierzyńcu
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.