To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Szczecin: Naprawa pojazdów samochodowych Straży Miejskiej Szczecin
Numer ogłoszenia: 424770 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384592 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Szczecin, ul. Zygmunta Felczaka 9, 71-471 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 442 76 13, faks 91 422 87 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pojazdów samochodowych Straży Miejskiej Szczecin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin. 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin: Lp Marka pojazdu Rodzaj paliwa Ilość egz. Rok produkcji 1. Fiat Albea1,3 PB 95 7 szt. 2004,2005,2006 2. Fiat Doblo 1,3D ON 3 szt. 2005,2006 3. Fiat Doblo 1,4 PB 95 3 szt. 2008 4. Fiat Doblo 1,9D ON 1 szt. 2006 5. Fiat Panda 1,2 PB 95 2 szt. 2011 6. Peugeot Partner 1,6D ON 2 szt. 2007 7. Skoda Oktawia 1,6 PB 95 1 szt. 1998 8. Toyota Hilux 3,0D ON 1 szt. 2010 9. Polonez 1,6 PB 95 2 szt. 1997,1999 Razem 22 pojazdy Zadanie 2 - Naprawy samochodów służbowych Oddziału Prawobrzeże Straży Miejskiej: Lp. Marka pojazdu Rodzaj paliwa Ilość egz. Rok produkcji 1. Fiat Albea1,3 PB 95 1 szt. 2004 2. Fiat Doblo 1,3D ON 3 szt. 2005, 2006 3. Polonez 1,6 PB 95 1 szt. 1998 4. Renault Traffic ON 1 szt. 2007 Razem 6 pojazów 2.Zakres napraw obejmuje: 1)naprawy wynikające ze zleconych przeglądów technicznych, 2)naprawy wynikające z awarii mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej układów mechanizmów i części pojazdu, 3)serwis i naprawa układów klimatyzacji pojazdów, 4)niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów; 5)naprawy karoserii pojazdów; 6)naprawy tapicerki pojazdu; Zamawiający wymaga aby stacja obsługi (warsztat), do którego będą dostarczane pojazdy znajdował się w odległości do 10 kilometrów od: siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Zygmunta Felczaka 9 dla zadania nr1; siedziby Oddziału Prawobrzeże mieszczącego się w Szczecinie przy ulicy Struga 10 dla zadania nr 2 oraz był wyposażony w: 1)stanowisko do diagnostyki komputerowej silnika, 2)stanowisko do geometrii tylnej i przedniej osi, 3)testery diagnostyczne, 4)co najmniej dwa stanowiska do naprawy samochodów. 3.Wykonanie napraw odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego. 4.Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia do naprawy pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. 5.Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. 6.Nie dopuszcza się dokonywania zmian konstrukcyjnych w naprawianych pojazdach. 7.Części, mechanizmy, oleje użyte do napraw będą nowe - objęte gwarancją producenta. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się zastosowanie części i mechanizmów zregene-rowanych, nie mogą to być części i zespoły wchodzące w skład układu kierowniczego hamulcowego. Cena zregenerowanej części lub podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego elementu. 8.Materiały eksploatacyjne użyte do naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania zamawiającemu. 10.Wykonanie napraw nieuzgodnionych z zamawiającym nie będzie rodziło obowiązku zapłaty za wykonaną usługę. 11.Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. 12.Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów z uwzględnieniem marży i podatku. 13.Ilość roboczogodzin na naprawę części i mechanizmów nie może być wyższa niż wartości wykazane w załączniku 1c Normy czasu naprawy w roboczogodzinach. 14.Koszty naprawy części i mechanizmów nie wykazanych w załączniku 1a i 1b (w zależności od zadania) do siwz, obliczane będą w oparciu o koszt roboczogodziny określony w załączniku 1 do siwz, normy czasu naprawy części (mechanizmu) określone na podstawie jednego z programów EUROTAX, AUDATEX, WorkshopData lub IC Katalog lub inne. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej ceny nabycia powiększonej o należny podatek i marżę. 15.Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców. Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. Wykonawca zleca wykonanie części prac podwykonawcom na własny koszt i ryzyko. 16.Termin wykonania pojedynczej naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia przekazania pojazdu do naprawy . 17.Termin wykonania pojedynczej naprawy może ulec przedłużeniu wyłącznie za zgodą zamawiającego, w sytuacji oczekiwania na części spowodowaną ich brakiem na rynku lokalnym. 18.Na wykonaną naprawę zostanie udzielona co najmniej 3-miesieczna gwarancja, a zastosowane podzespoły i części będą posiadały ważną gwarancję producenta i będzie ona ważna przez co najmniej 12 miesięcy od dnia zamontowania w naprawianym pojeździe. W przypadku zastosowania zregenerowanych części mechanizmów wymaga się na nie minimum 6 miesięcy gwarancji. 19.Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie ( i przez podwykonawców) usług i napraw. 20.Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym, zapewniającym spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych zapewniających natychmiastowe przyjęcie pojazdu zamawiającego do naprawy, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 21.Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca przedstawia zestawienie części i materiałów użytych w naprawie oraz liczbę roboczogodzin . 22.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości pojazdów do przeglądów technicznych i napraw w przypadku zbycia pojazdu. 23.Wykonawca usługi zobowiązany jest: 1)uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do naprawy, zakres robót oraz orientacyjną cenę za usługę, 2)przyjmować samochody od zamawiającego w dniu zgłoszenia naprawy, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji terminu wykonania usługi, za wyjątkiem planowych obsługiwań technicznych wynikających z przebiegu kilometrów lub lat eksploatacji, określonych w instrukcji obsługi producenta. 3)każdorazowo przed rozpoczęciem naprawy przedstawić Zamawiającemu wstępny kosztorys jej wykonania, dostarczony do zamawiającego - faksem lub pocztą elektroniczną na adres zamawiającego. Rozpoczęcie naprawy może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji przez zamawiającego zakresu prac i kosztorysu naprawy. 4)do utylizacji części i materiałów wymienionych w czasie naprawy, przeglądu; 5)przedstawienia na żądanie zamawiającego,części oraz dokumentów spełnienia przez nie wymagań producenta. 6)usunięcia na własny koszt, w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wad lub usterek związanych z wykonaną naprawą, zastosowaniem części lub materiałów. 24.Zamawiający zakłada, iż jedna roboczogodzina stanowi 60 minut..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 98.39.40.00 - Usługi tapicerskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1- Naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA OBSŁUGI POJAZDÓW"OBSŁUGI SZYBKIE"ZAJĄC ZYGMUNT
jakie przetargi wygrała firma
STACJA OBSŁUGI POJAZDÓW"OBSŁUGI SZYBKIE"ZAJĄC ZYGMUNT
- Stacja Obsługi Pojazdów OBSŁUGI SZYBKIE, ul. Mieszka I 19, 71-007 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100287,00
Oferta z najniższą ceną: 100287,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169952,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2- Naprawy samochodów służbowych Oddziału Prawobrzeże Straży Miejskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA OBSŁUGI POJAZDÓW"OBSŁUGI SZYBKIE"ZAJĄC ZYGMUNT
jakie przetargi wygrała firma
STACJA OBSŁUGI POJAZDÓW"OBSŁUGI SZYBKIE"ZAJĄC ZYGMUNT
- Stacja Obsługi Pojazdów OBSŁUGI SZYBKIE, ul. Mieszka I 19, 71-007 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34737,00
Oferta z najniższą ceną: 34737,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60166,8
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.