To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-26
Świdnica: Dostawa pojemników, koszy, palet, wózków do sprzątania, wózków do transportu posiłków, zmywarek, szafek ubraniowych nr sprawy: EA-9-2009
Numer ogłoszenia: 42507 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97338 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8517400, faks 074 8517437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników, koszy, palet, wózków do sprzątania, wózków do transportu posiłków, zmywarek, szafek ubraniowych nr sprawy: EA-9-2009.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników, koszy, palet, wózków do sprzątania, wózków do transportu posiłków, zmywarek, szafek ubraniowych wg 7 zadań , których szczegółowy opis określono w załączniku nr 2 do specyfikacji - Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Gastroline Beata Judka, ul. Wincentego Pola 8, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17006,40
Oferta z najniższą ceną: 17006,40 / Oferta z najwyższą ceną: 32100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDI-SEPT Sp. z o.o., Konopnica 159, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15401,21
Oferta z najniższą ceną: 15401,21 / Oferta z najwyższą ceną: 29000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP Andrzej Zuber, Plac Legionów 8, 50-047 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38115,00
Oferta z najniższą ceną: 27225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP Andrzej Zuber, Plac Legionów 8, 50-047 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3040,00
Oferta z najniższą ceną: 3040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Gastroline Beata Judka, ul. Wincentewgo Pola 8, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22252,57
Oferta z najniższą ceną: 22252,57 / Oferta z najwyższą ceną: 26500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMAG SA, ul. R. Maya 11, 61-371 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3125,00
Oferta z najniższą ceną: 3125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTRAD-PRYMAT Sp. z o.o., ul. Kościuszki 1, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43200,00
Oferta z najniższą ceną: 43200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74943,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem".
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materiałów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.