eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Łask: Dostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 42508 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2876 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użycia do siedziby Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użycia w asortymentach, ilościach i jednostkach wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ do wskazanych przez Zamawiającego Oddziałów i jednostek szpitala. Wspólny słownik zamówień CPV 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1. Cały asortyment objęty przedmiotowym zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP, to jest posiadać dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednio: - ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.). - aktami wykonawczymi do wskazanej wyżej ustawy oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.1. Zamawiający wymaga dla rękawic diagnostycznych potwierdzenia zgodności z normą EN-455-1,2,3 przez jednostkę notyfikowaną. 2. Okres ważności asortymentu nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych produktów. Dostawa asortymentu z terminem krótszym niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z Kierownikiem Działu Administracyjno- Gospodarczego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 3. Wykonawca będzie dostarczał asortyment zapakowany w oddzielne paczki zgodnie z treścią zamówienia na poszczególne Oddziały i inne jednostki szpitalne; będzie również wystawiał odrębne faktury. 4. Zamówienia będą dokonywane telefonicznie bądź faxem. 5. Asortyment będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem w ciągu 2 dni od dostarczenia zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca zabezpiecza dostawy, z wyjątkiem braku dostępności produktu na rynku (zakończenie produkcji, czasowy brak produkcji, wyrejestrowanie). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie o tym fakcie z podaniem przyczyny. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety, gdzie pakiet (zadanie, część zamówienia) stanowi: Pakiet, część zamówienia, zadanie nr: Opis 1 Temat: dostawa rękawic jednorazowego użytku 2 Temat: strzykawki i igły jednorazowego użytku 3 Temat: Igły do nakłuć lędźwiowych, wkłucia, opatrunki, mocowania 4 Temat: Rurki i akcesoria 5 Temat: Cewniki do odsysania i inne 6 Temat: Dreny i końcówki 7 Temat: Kraniki, kaniule dla dorosłych 8 Temat: Wkłady do odsysania 9 Temat: Pościel z włókniny, obuwie ochronne 10 Temat: Odzież ochronna jednorazowego użytku 11 Temat: Rękawy foliowo- papierowe 12 Temat: Papier do sterylizacji 13 Temat: Papier do rejestracji potencjałów czynnościowych oraz videoprinterów 14 Temat: Testy do sterylizacji 6. Zamawiający nie dopuszcza dalszego dzielenia poszczególnych części zamówienia - pakietów przez Wykonawcę. Część zamówienia to 100% pakietu. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania oraz możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych artykułów medycznych, o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia. 8.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian), - zmian cen urzędowych wyrobów medycznych, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili ich wejścia w życie, nadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy. 9. W przypadku zaprzestania produkcji danego wyrobu medycznego lub wygaśnięcia jego rejestracji po dacie opublikowania niniejszej SIWZ, Wykonawca przygotowujący ofertę jest zobowiązany do skierowania pytania do zamawiającego o możliwość modyfikacji pakietu. Pytanie musi zostać skierowane nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania. Obligatoryjną formą porozumiewania się jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faxem, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia pisemnego drogą listowną . 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa rękawic jednorazowego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49110,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Strzykawki i igły jednorazowego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40094,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40094,00 / Oferta z najwyższą ceną: 400094,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Igły do nakłuć lędźwiowych, wkłucia, opatrunki, mocowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Billmed, ul. Krypska 24, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40357,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Cewniki do odsysania i inne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104854,80

  • Oferta z najniższą ceną: 104854,80 / Oferta z najwyższą ceną: 104854,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dreny i końcówki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Kraniki, kaniule dla dorosłych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35063,30

  • Oferta z najniższą ceną: 35063,30 / Oferta z najwyższą ceną: 35063,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pościel z włókniny, obuwie ochronne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3183,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3183,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3183,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Odzież ochronna jednorazowego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3845,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3845,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8071,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Rękawy foliowo- papierowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10842,5 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10294,25

  • Oferta z najniższą ceną: 10294,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14188,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Papier do sterylizacji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4012,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3710,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3710,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4526,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Papier do rejestracji potencjałów czynnościowych oraz videoprinterów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicom sp. z o.o., ul. Skłodowskiej- Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7989,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7989,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8872,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Testy do sterylizacji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Informer- Med sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2421,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2326,42

  • Oferta z najniższą ceną: 2326,42 / Oferta z najwyższą ceną: 5062,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.