To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Świebodzin: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie.
Numer ogłoszenia: 42557 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 15105 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, fax 068 3823007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, obejmujące: 1.1. Grupa I: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalno-użytkowymi, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) lokalu mieszkalnego, f) lokalu użytkowego, g) do celów wyliczenia nakładów na remont lokalu użytkowego, h) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, i) nieruchomości gruntowej, j) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów: - naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, - aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, k) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. lub Grupa II: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalno-użytkowymi, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) lokalu mieszkalnego, f) lokalu użytkowego, g) do celów wyliczenia nakładów na remont lokalu użytkowego, h) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, i) nieruchomości gruntowej, j) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów: - naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, - aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, k) w celu naliczenia renty planistycznej w związku z uchwaleniem planu lub jego zmianą lub wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. 1.1.1. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości należy sporządzić w 1 egzemplarzu, który powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 1.1.2. Do operatu szacunkowego oprócz elementów przewidzianych przepisami prawa należy załączyć: - mapę sytuacyjno-wysokościową - 1 egz., - wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków - 1 egz., - fotografię wycenianej nieruchomości. 1.1.3. Lokale mieszkalne i użytkowe, a także wszelkiego rodzaju budynki muszą być obmiarowane przez Wykonawcę zlecenia. 1.1.4. Operat szacunkowy wyceny lokalu musi dodatkowo zawierać: a) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej, b) szkic lokalu wykonany w skali 1:100 wraz z wydanym zaświadczeniem o jego samodzielności oraz dodatkowo 3 egz. szkicu lokalu, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie tego szkicu. c) szkic lokalu musi zawierać: - część opisową - adres lokalu, położenie lokalu na kondygnacji budynku, wyposażenie lokalu w instalacje, system ogrzewania, położenie zaplecza sanitarnego w.c., - rzut poziomy lokalu, - rzut poziomu budynku zorientowany względem północy, z oznaczeniem położenia lokalu, - zestawienie pomieszczeń wchodzących w skład lokalu oraz pomieszczeń do niego przynależnych, z podaniem ich wysokości, funkcji i powierzchni, - udział wycenianego lokalu w nieruchomości wspólnej, wyliczony wg stanu nieruchomości na dzień wyceny, obejmujący powierzchnie użytkowe i przynależne wszystkich lokali wydzielonych na nieruchomości. 1.1.5. Oszacowanie wartości nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 1.1.6. Inwentaryzacja budynku powinna zawierać: a) opis ogólny wszystkich budynków posadowionych na nieruchomości, b) rzuty poziome poszczególnych kondygnacji budynku w skali 1:100 (lub innych jeśli format byłby większy od A3) z zaznaczeniem lokali na tych kondygnacjach, c) szkice piwnic w skali 1:100, d) szkice pomieszczeń gospodarczych, garażowych w skali 1:100, e) zestawienie powierzchni budynków netto i użytkowej, f) tabelę udziałów, g) wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków, h) 4 egz. szkiców lokali (w skali 1:100), zaświadczenie o ich samodzielności. 1.1.7. Przedmiot niniejszej umowy powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 1.1.8. Materiały, które zostaną przekazane Wykonawcy dla potrzeb wykonania usługi: a) zaświadczenia, że lokal jest samodzielny: - dla lokali, których inwentaryzacja jest wykonana przy podpisywaniu protokołu typowania usług, - dla lokali, których inwentaryzacja będzie wykonywana w terminie 8 dni od daty dostarczenia szkicu przez Wykonawcę. b) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu nieruchomości w wyniku jej podziału: - kopia decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, - kopia wypisu z ewidencji gruntów, - kopia projektu podziału. c) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia renty planistycznej z tytułu uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: - kopia uchwały w sprawie uchwalenia lub zmiany planu nieruchomości, - kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - wycinek mapy sytuacyjno-wysokościowej, - kopie decyzji podziałowych oraz kopie projektów podziału jeśli zostały dokonane. 1.1.9. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. 1.1.10. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia. lub 1.2. Grupa III: Usługi geodezyjne w roku 2008 polegające m.in. na: a) wznowieniu granic, stabilizacji punktów oraz sporządzeniu dokumentów do celów ewidencyjnych i notarialnych, wypisów i wyrysów oraz wykazu zmian gruntowych, b) pomiarze budynku i uzupełnieniu map w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, c) podziale nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych, wypisów i wyrysów oraz wykazu zmian gruntowych. Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-III do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. 1.2.1. Opracowany przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże w następującej formie: a) 1 kopię protokołu badania księgi wieczystej, jeśli badanie będzie wykonywane, b) po 1 potwierdzonym egzemplarzu wykazów synchronicznych, obejmujących zmiany zaistniałe od dnia, na który sporządzone są dokumenty umożliwiające wpis do księgi wieczystej, jeżeli będą wymagane, c) po 2 potwierdzone wypisy i wyrysy z rejestru ewidencji gruntów i budynków, osobno dla każdej działki ewidencyjnej, d) po 2 potwierdzone egzemplarze wykazów zmian danych ewidencyjnych, jeśli będą sporządzane, e) inne dokumenty geodezyjne umożliwiające zmianę danych w operacie ewidencji gruntów. 1.2.2. Przedmiot niniejszej umowy powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663). 1.2.3. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. 1.2.4. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 101840 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008-Grupa I.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA MAŚKO "ABRYS" ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA MAŚKO "ABRYS" ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH
- Zakład Usług Wielobranżowych ABRYS Urszula Paprocka, ul. Boh. Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39 810,00
- Oferta z najniższą ceną: 39 810,00 / oferta z najwyższą ceną: 64 940,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008-Grupa II.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA MAŚKO "ABRYS" ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA MAŚKO "ABRYS" ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH
- Zakład Usług Wielobranżowych ABRYS Urszula Paprocka, ul. Boh. Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39 480,00
- Oferta z najniższą ceną: 39 480,00 / oferta z najwyższą ceną: 64 520,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi geodezyjne w roku 2008-Grupa III.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojewódzkie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Zielonej Górze Rejonowy Oddział w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22 550,00
- Oferta z najniższą ceną: 22 550,00 / oferta z najwyższą ceną: 34 500,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Budowa drogi gminnej wraz z budową oświetlenia w Chociulach
- Modernizacja nawierzchni podwórza i remont zjazdu przy ul. Wałowej 14 w Świebodzinie
- Remont mieszkań z zasobu mieszkaniowego Gminy Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych - zamówienie w dwóch częściach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- Ochrona różnorodności biologicznej w Subregionie Brzeskim
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.