Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Świebodzin: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie.
Numer ogłoszenia: 15105 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, fax 068 3823007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków oraz usług geodezyjnych w roku 2008 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, obejmujące: 1.1. Grupa I: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalno-użytkowymi, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) lokalu mieszkalnego, f) lokalu użytkowego, g) do celów wyliczenia nakładów na remont lokalu użytkowego, h) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, i) nieruchomości gruntowej, j) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów: - naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, - aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, k) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. lub Grupa II: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalno-użytkowymi, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) lokalu mieszkalnego, f) lokalu użytkowego, g) do celów wyliczenia nakładów na remont lokalu użytkowego, h) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, i) nieruchomości gruntowej, j) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów: - naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, - aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, k) w celu naliczenia renty planistycznej w związku z uchwaleniem planu lub jego zmianą lub wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. 1.1.1. Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości należy sporządzić w 1 egzemplarzu, który powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 1.1.2. Do operatu szacunkowego oprócz elementów przewidzianych przepisami prawa należy załączyć: - mapę sytuacyjno-wysokościową - 1 egz., - wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków - 1 egz., - fotografię wycenianej nieruchomości. 1.1.3. Lokale mieszkalne i użytkowe, a także wszelkiego rodzaju budynki muszą być obmiarowane przez Wykonawcę zlecenia. 1.1.4. Operat szacunkowy wyceny lokalu musi dodatkowo zawierać: a) zestawienie udziałów w nieruchomości wspólnej, b) szkic lokalu wykonany w skali 1:100 wraz z wydanym zaświadczeniem o jego samodzielności oraz dodatkowo 3 egz. szkicu lokalu, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie tego szkicu. c) szkic lokalu musi zawierać: - część opisową - adres lokalu, położenie lokalu na kondygnacji budynku, wyposażenie lokalu w instalacje, system ogrzewania, położenie zaplecza sanitarnego w.c., - rzut poziomy lokalu, - rzut poziomu budynku zorientowany względem północy, z oznaczeniem położenia lokalu, - zestawienie pomieszczeń wchodzących w skład lokalu oraz pomieszczeń do niego przynależnych, z podaniem ich wysokości, funkcji i powierzchni, - udział wycenianego lokalu w nieruchomości wspólnej, wyliczony wg stanu nieruchomości na dzień wyceny, obejmujący powierzchnie użytkowe i przynależne wszystkich lokali wydzielonych na nieruchomości. 1.1.5. Oszacowanie wartości nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 1.1.6. Inwentaryzacja budynku powinna zawierać: a) opis ogólny wszystkich budynków posadowionych na nieruchomości, b) rzuty poziome poszczególnych kondygnacji budynku w skali 1:100 (lub innych jeśli format byłby większy od A3) z zaznaczeniem lokali na tych kondygnacjach, c) szkice piwnic w skali 1:100, d) szkice pomieszczeń gospodarczych, garażowych w skali 1:100, e) zestawienie powierzchni budynków netto i użytkowej, f) tabelę udziałów, g) wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków, h) 4 egz. szkiców lokali (w skali 1:100), zaświadczenie o ich samodzielności. 1.1.7. Przedmiot niniejszej umowy powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. Nr 175, poz. 1459 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 1.1.8. Materiały, które zostaną przekazane Wykonawcy dla potrzeb wykonania usługi: a) zaświadczenia, że lokal jest samodzielny: - dla lokali, których inwentaryzacja jest wykonana przy podpisywaniu protokołu typowania usług, - dla lokali, których inwentaryzacja będzie wykonywana w terminie 8 dni od daty dostarczenia szkicu przez Wykonawcę. b) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu nieruchomości w wyniku jej podziału: - kopia decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, - kopia wypisu z ewidencji gruntów, - kopia projektu podziału. c) dla potrzeb sporządzenia operatu szacunkowego do naliczenia renty planistycznej z tytułu uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu: - kopia uchwały w sprawie uchwalenia lub zmiany planu nieruchomości, - kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - wycinek mapy sytuacyjno-wysokościowej, - kopie decyzji podziałowych oraz kopie projektów podziału jeśli zostały dokonane. 1.1.9. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. 1.1.10. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia. lub 1.2. Grupa III: Usługi geodezyjne w roku 2008 polegające m.in. na: a) wznowieniu granic, stabilizacji punktów oraz sporządzeniu dokumentów do celów ewidencyjnych i notarialnych, wypisów i wyrysów oraz wykazu zmian gruntowych, b) pomiarze budynku i uzupełnieniu map w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, c) podziale nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych, wypisów i wyrysów oraz wykazu zmian gruntowych. Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-III do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. 1.2.1. Opracowany przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże w następującej formie: a) 1 kopię protokołu badania księgi wieczystej, jeśli badanie będzie wykonywane, b) po 1 potwierdzonym egzemplarzu wykazów synchronicznych, obejmujących zmiany zaistniałe od dnia, na który sporządzone są dokumenty umożliwiające wpis do księgi wieczystej, jeżeli będą wymagane, c) po 2 potwierdzone wypisy i wyrysy z rejestru ewidencji gruntów i budynków, osobno dla każdej działki ewidencyjnej, d) po 2 potwierdzone egzemplarze wykazów zmian danych ewidencyjnych, jeśli będą sporządzane, e) inne dokumenty geodezyjne umożliwiające zmianę danych w operacie ewidencji gruntów. 1.2.2. Przedmiot niniejszej umowy powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663). 1.2.3. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. 1.2.4. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami dla Grupy I - co najmniej 1 osobą, dla Grupy II - co najmniej 1 osobą, a w przypadku składania ofert na Grupę I i Grupę II (dwie grupy) - co najmniej 2 osobami. b) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii dla Grupy III. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego dla Grupy I i Grupa II, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dla Grupy III, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) uprawnienia państwowe na szacowanie nieruchomości (zgodnie z art. 177 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami) dla Grupy I i Grupy II oraz uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii dla Grupy III - załącznik nr 4; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego dla Grupy I i Grupy II - załącznik nr 5; b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dla Grupy III - załącznik nr 6; 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oraz nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 49..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, pok. nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008-Grupa I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalno-użytkowymi, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) lokalu mieszkalnego, f) lokalu użytkowego, g) do celów wyliczenia nakładów na remont lokalu użytkowego, h) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, i) nieruchomości gruntowej, j) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów: - naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, - aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, k) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008-Grupa II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II: Wykonanie operatów szacunkowych i inwentaryzacji budynków w roku 2008, polegające na: I. Wykonaniu operatów szacunkowych, m.in.: a) nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalno-użytkowymi, b) budynku mieszkalnego jednorodzinnego, c) budynku gospodarczego, d) garażu pojedynczego, e) lokalu mieszkalnego, f) lokalu użytkowego, g) do celów wyliczenia nakładów na remont lokalu użytkowego, h) budynków o funkcji innej niż mieszkalne, i) nieruchomości gruntowej, j) związanych z użytkowaniem wieczystym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do celów: - naliczenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, - aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, k) w celu naliczenia renty planistycznej w związku z uchwaleniem planu lub jego zmianą lub wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, II. Sporządzeniu inwentaryzacji budynków Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi geodezyjne w roku 2008-Grupa III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III: Usługi geodezyjne w roku 2008 polegające m.in. na: a) wznowieniu granic, stabilizacji punktów oraz sporządzeniu dokumentów do celów ewidencyjnych i notarialnych, wypisów i wyrysów oraz wykazu zmian gruntowych, b) pomiarze budynku i uzupełnieniu map w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, c) podziale nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych, wypisów i wyrysów oraz wykazu zmian gruntowych. Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTOWYM - zał. nr 1-III do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W formularzu tym podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Zapewnienie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Poszerzenie poboczy w miejscowości Rozłogi od figurki w stronę nowego osiedla i od figurki do nr 26
- Budowa kolumbarium - etap III w m. Świebodzin
- "Świadczenie usług geodezyjnych w trakcie robót drogowych wykonywanych przez OTL w Świebodzinie w roku 2025 i 2026"
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.