eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Krotoszyn: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 425634 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie , ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostak organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w roku 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i innych osób na terenie miasta Krotoszyna w roku 2012 - Część I Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Krotoszyn w roku 2012 - część II Opis części zamówienia - Część I 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkół Nr 2 w Krotoszynie PL. Szkolny 19 w roku 2012 dla około 25 uczniów obiadów ( około 4000 porcji) typu: mięso 100 gram surówka 80 gram ziemniaki 200 gram , kompot 150 ml pozostały 1 dzień zupa( 400ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram. lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń, obsługi. 2.Przygotowanie i wydanie obiadów dla około 80 dorosłych osób ( około 21 000 porcji) W miesiącu styczniu, lutym, marcu, październiku , listopadzie, grudniu - około 80 w pozostałe miesiące dla około 30 osób. Obiady typu: mięso 100 gram surówka 100 gram ziemniaki 200 gram pozostały 1 dzień zupa( 400ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok. 200 gram. lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. Kompot, sok 150 ml we własnym lub wynajętym na własny koszt lokalu na terenie miasta Krotoszyna. Lokal musi spełniać wymogi sanitarne związane z wydawaniem i konsumpcją na miejscu posiłków dla około 90 osób. Wszystkie koszty utrzymania lokalu związane z mediami( woda, gaz, energia) ponosi Wykonawca. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń , obsługi Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i żywienia zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Część II 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2012 obiadów ogółem dla około 30 uczniów( około 7500 porcji) w szkołach : Szkoła Podstawowa w Biadkach w Zespołach Szkół w: Benicach, Chwaliszewie, Orpiszewie. Poszczególne miejscowości położone są na terenie w gminy Krotoszyn w promieniu 50 kilometrów. Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej 4razy w tygodniu winien być to posiłek mięsny typu: mięso 100 gram surówka 80 gram ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml. pozostały 1 dzień zupa z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram. 2.Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem zgodnie z wymogami sanitarnymi obiadów w boksach termoizolacyjnych wraz z jednorazowymi sztućcami dla około 25 uczniów ( około 5200 porcji) w szkołach na terenie gminy Krotoszyn w roku 2012 w niżej wymienionych miejscowościach: Gorzupia, Kobierno Świnków, Lutogniew, Brzoza, Wielowieś, Roszki. Poszczególne miejscowości znajdują się na terenie gminy Krotoszyn w promieniu 50 kilometrów Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z posiłków na rok 2012 może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo informować będziemy o ilości posiłków, które wykonawca winien dostarczyć do poszczególnych placówek. Możliwa jest również zmiana placówek szkolnych do których będą dostarczane posiłki w razie likwidacji szkół. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych szkół najpóźniej do godz.13,00. Posiłki do szkół winne być dostarczane w termoizolacyjnych termosach, aby uczniowie otrzymali ciepły posiłek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4.000 zł. Słownie: cztery tysiące złotych. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy wniesienia wadium opisane w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest wpłacić na konto Nr: 16 1090 1157 0000 0001 0416 6839 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - warunek : w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 100 tys. brutto zł. PLN w zakresie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek niniejszego zamówienia jeżeli wykaże wykonanie w/w usług oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- warunek wykaże posiadanie środków finansowych na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 tys. złotych PLN. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakich żąda Zamawiający. Z dokumentów musi jasno wynikać, że wykonawca spełnia warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami PZP, w tym art. 144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: -Zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron -którego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy -którego nie można było uniknąć ani strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, -której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron ( zmiana podatku VAT.) b)zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, okolicznościami, które nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c)zmiany ilości osób uprawnionych do korzystania z posiłków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie. ul. Kobylińska 10a 63-700 Krotoszyn tel. (062 ) 725 36 68 fax 725 36 68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie. ul. Kobylińska 10a 63-700 Krotoszyn pokój nr. 3 tel. (062 ) 725 36 68 fax 725 36 68.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.