To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4262 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Kraków: II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz w Internecie, wraz z prowadzeniem profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w portalu społecznościowym Facebook.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343568-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349001-2016,350119-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny
27778200000, ul.
Rynek Główny
35,
31011
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 422 32 64, faks
012 422 32 64, e-mail
przetargi@mhk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz w Internecie, wraz z prowadzeniem profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w portalu społecznościowym Facebook.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-271-40/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny, oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz w Internecie, wraz z prowadzeniem profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w portalu społecznościowym Facebook. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych części zamówienia: 1. Część I Reklama w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie (produkcja jednego 30-sek. spotu reklamowego i emisja dwóch spotów w telewizji autobusowej lub tramwajowej) Przedmiot zamówienia w ramach części I obejmuje: 1.1. przygotowanie koncepcji i produkcję 30-sek. spotu reklamowego promującego Rynek Podziemny i jego emisja na ekranach w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie: Spot będzie posiadał napisy w języku polskim i angielskim, opatrzony będzie logotypami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Przygotowany będzie według wymogów technicznych operatora ekranów (Wykonawca sam się z nimi zapozna). 1.Emisję 30 sek. spotu reklamowego "Muzeomania" w pojazdach krakowskiej komunikacji miejskiej w terminie. Zamawiający dostarczy Wykonawcy przygotowany we własnym zakresie spot reklamowy. 2.Część II Reklama całopojazdowa na pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie na wagonach typu NGT6 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kampanii reklamowej "Rynek Podziemny" w krakowskiej komunikacji miejskiej, w formie reklamy całopojazdowej na jednym tramwaju typu NGT6. 3.Część III prowadzenie istniejącego profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w serwisie facebook (https://www.facebook.com/Podziemia.Rynku.w.Krakowie) oraz przeprowadzenie kampanii promującej ten profil Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej obejmującej działania w serwisie Facebook: prowadzenie istniejącego już profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w serwisie Facebook poprzez promocję profilu (reklama na polubienia), promocję postów (reklama promująca posty), promocję strony internetowej (reklama przekierowująca do strony www) oraz raportowanie efektywności reklam na Facebooku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79341000-6
Dodatkowe kody CPV:
79341400-0,
79342000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I Reklama w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie (produkcja jednego 30-sek. spotu reklamowego i emisja dwóch spotów w telewizji autobusowej lub tramwajowej) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 18 895,43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II Reklama całopojazdowa na pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie na wagonach typu NGT6 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kampanii reklamowej "Rynek Podziemny" w krakowskiej komunikacji miejskiej, w formie reklamy całopojazdowej na jednym tramwaju typu NGT6. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18 167,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część III prowadzenie istniejącego profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w serwisie facebook (https://www.facebook.com/Podziemia.Rynku.w.Krakowie) oraz przeprowadzenie kampanii promującej ten profil |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT75000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20 295,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.