Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343568 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Kraków: Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz w Internecie, wraz z prowadzeniem profilu "Podziemia Rynku w Krakowie"
w portalu społecznościowym Facebook".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Banaś i Wspólnik Spółka Komandytowa z siedzibą w Krakowie (kod 31-571) przy ul.Mogilskiej 121 lok.81, posiadającą REGON: 123211457 oraz NIP: 6751507820, reprezentowana przez: Pawła Banasia na podstawie pełnomocnictwa z dnia 27 października 2016 roku.Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny
27778200000, ul.
Rynek Główny
35,
31011
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 422 32 64, e-mail
, faks
012 422 32 64.
Adres strony internetowej (URL): www.mhk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.mhk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.mhk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
www.mhk.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga przesłania ofert w formie pisemnej
Adres:
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Rynek Główny 35 31-011 Kraków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz w Internecie, wraz z prowadzeniem profilu "Podziemia Rynku w Krakowie"
w portalu społecznościowym Facebook".
Numer referencyjny: ZP-271-40/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promującej Rynek Podziemny, oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz w Internecie, wraz z prowadzeniem profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w portalu społecznościowym Facebook. Przedmiot zamówienia dzieli się na trzy części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych części zamówienia: Część I Reklama w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie (produkcja jednego 30-sek. spotu reklamowego i emisja dwóch spotów w telewizji autobusowej lub tramwajowej) Przedmiot zamówienia w ramach części I obejmuje: przygotowanie koncepcji i produkcję 30-sek. spotu reklamowego promującego Rynek Podziemny i jego emisja na ekranach w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie: Spot będzie posiadał napisy w języku polskim i angielskim, opatrzony będzie logotypami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Przygotowany będzie według wymogów technicznych operatora ekranów (Wykonawca sam się z nimi zapozna). Część II Reklama całopojazdowa na pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie na wagonach typu NGT6 Przeprowadzenie kampanii reklamowej "Rynek Podziemny" w krakowskiej komunikacji miejskiej, w formie reklamy całopojazdowej na jednym tramwaju typu NGT6. Wykonanie projektu reklamy oraz jej montażu ma nastąpić w terminie do 18.12.2016r. Ekspozycja reklamy na tramwaju ma mieć miejsce w terminie od 19.12.2016 do 31.01.2017. Część III PROWADZENIE ISTNIEJĄCEGO PROFILU "PODZIEMIA RYNKU W KRAKOWIE" W SERWISIE FACEBOOK (https://www.facebook.com/Podziemia.Rynku.w.Krakowie) ORAZ PRZEPROWADZENIE KAMPANII PROMUJĄCEJ TEN PROFIL. Realizacja zadania obejmuje działania w serwisie Facebook: prowadzenie istniejącego już profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w serwisie Facebook w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, promocję profilu (reklama na polubienia), promocję postów (reklama promująca posty), promocję strony internetowej (reklama przekierowująca do strony www) oraz raportowanie efektywności reklam na Facebooku.
II.5) Główny kod CPV: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe
Dodatkowe kody CPV:79341400-0, 79342000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/01/2017
data zakończenia: 31/01/2017
data zakończenia: 28/02/2017
II.9) Informacje dodatkowe: zamówienie będzie realizowane do dnia 31.01.2017 część I do dnia 31.01.2017 część II do dnia 28.02.2017 część III
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy posiadają:
1.2.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej usługi
z zakresu marketingu lub promocji:
1.2.1.1. polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kampanii obejmującej produkcję i emisję spotu w pojazdach komunikacji publicznej lub na telebimach o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 złotych brutto - dla części zamówienia nr I;
1.2.1.2. polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kampanii w formie bilbordowej lub reklamy całopojazdowej na pojazdach komunikacji publicznej o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto - dla części zamówienia nr II;
1.2.1.3. polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu co
najmniej 3 kampanii w serwisie społecznościowym liczącym min. 10 mln zarejestrowanych użytkowników o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto - dla części zamówienia nr III.
W przypadku kwot w walutach obcych dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/.
Jeżeli dla potrzeby oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie dokonywał przeliczenia na PLN kwot w walutach obcych
wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, jeżeli na dzień wskazany wyżej jako moment dokonania przeliczenia, kurs stanowiący podstawę przeliczenia nie zostanie przez NBP opublikowany, podstawą przeliczenia będzie kurs NPB opublikowany w dniu najbliższej publikacji mającej miejsce po dniu o którym mowa wyżej;
1.2.2. dysponują osobą kierującą kampanią posiadającą doświadczenie w kierowaniu przygotowaniem i przeprowadzeniem co najmniej 3 kampanii marketingowych lub promocyjnych w formie spotów emitowanych w telewizji, komunikacji miejskiej lub na telebimach bądź kampanii w formie reklamy całopojazdowej czy też kampanii bilbordowej - dla części zamówienia nr I;
1.2.3. dysponują osobą kierującą kampanią posiadającą doświadczenie w kierowaniu przygotowaniem i przeprowadzeniem co najmniej 3 kampanii marketingowych lub promocyjnych w formie spotów emitowanych w telewizji, komunikacji miejskiej lub na telebimach bądź kampanii w formie reklamy całopojazdowej czy też kampanii bilbordowej - dla części zamówienia nr II;
1.2.4. dysponują osobą kierującą kampanią posiadającą doświadczenie w kierowaniu przygotowaniem i przeprowadzeniem co najmniej 3 kampanii-marketingowych lub promocyjnych w polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kampanii
w serwisie społecznościowym liczącym min. 10 mln zarejestrowanych użytkowników - dla części zamówienia nr III.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Dla każdej części: dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 4.2.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.2.2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.2.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie postanowienia sekcji II ppkt. 2.13) SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla każdej części:
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia - wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w treści umowy w zakresie określonym w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4a i 4b, 4c do SIWZ dla każdej części zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/11/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Reklama w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie (produkcja jednego 30-sek. spotu reklamowego i emisja dwóch spotów w telewizji autobusowej lub tramwajowej)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie koncepcji i produkcję 30-sek. spotu reklamowego promującego Rynek Podziemny i jego emisja na ekranach w pojazdach publicznej komunikacji miejskiej w Krakowie: Spot będzie posiadał napisy w języku polskim i angielskim, opatrzony będzie logotypami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Przygotowany będzie według wymogów technicznych operatora ekranów (Wykonawca sam się z nimi zapozna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6, 79341400-0,
79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
zasięg oddziaływania kampanii | 20 |
kwallifikacje zawodowe i doświadczene osoby kierującej kampanią | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Reklama całopojazdowa na pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie na wagonach typu NGT6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie kampanii reklamowej "Rynek Podziemny" w krakowskiej komunikacji miejskiej, w formie reklamy całopojazdowej na jednym tramwaju typu NGT6. Wykonanie projektu reklamy oraz jej montażu ma nastąpić w terminie do 18.12.2016r. Ekspozycja reklamy na tramwaju ma mieć miejsce w terminie od 19.12.2016 do 31.01.2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6, 79341400-0,
79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby kierującej kampanią | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: PROWADZENIE ISTNIEJĄCEGO PROFILU "PODZIEMIA RYNKU W KRAKOWIE" W SERWISIE FACEBOOK (https://www.facebook.com/Podziemia.Rynku.w.Krakowie) ORAZ PRZEPROWADZENIE KAMPANII PROMUJĄCEJ TEN PROFIL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja zadania obejmuje działania w serwisie Facebook: prowadzenie istniejącego już profilu "Podziemia Rynku w Krakowie" w serwisie Facebook w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, promocję profilu (reklama na polubienia), promocję postów (reklama promująca posty), promocję strony internetowej (reklama przekierowująca do strony www) oraz raportowanie efektywności reklam na Facebooku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6, 79341400-0,
79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby kierującej kampanią | 40 |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.