To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Rybnik: Dstawa wraz z montażem mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla Zakłdu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku przy ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik,
z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 426490 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388528 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dstawa wraz z montażem mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla Zakłdu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku przy ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, z podziałem na dwa zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr I - dostawa wraz z montażem mebli biurowych - biurek i szaf - do Oddziału ZUS w Rybniku, przy ul. Reymonta 2, tj.: biurka prostokątne pod komputer zabudowane z prawej i lewej strony w kolorze: - wiśnia oxford - 2 szt., - dąb jasny - 4 szt; o wymiarach 1500mm x 650mm x 780 mm (dług. x szer. x wys.), szafa biurowa - szt. 12, w kolorze dąb jasny, o wymiarach: -wysokość :1860mm, -szerokość : 800 mm, -głębokość : 400 mm, nadstawka na szafę - szt. 12, w kolorze szafy o wymiarach: -wysokość : 750 mm, -szerokość : 800 mm, -głębokość : 400 mm; Zadanie nr II - dostawa wraz z montażem krzeseł obrotowych w ilości 32 sztuki do Oddziału ZUS w Rybniku, przy ul. Reymonta 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 2 i 3 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.13.10.00 - Regały biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE I- dostawa wraz z montażem mebli biurowych do budynku Oddziału ZUS w Rybniku, przy ul. Reymonta 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANSED - Janusz Kurpaska, Pasieka Otfinowska 144, 33-270 Wietrzychowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11370,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8929,80
Oferta z najniższą ceną: 8929,80 / Oferta z najwyższą ceną: 22090,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2 - dostawa wraz z montażem krzeseł obrotowych do budynku Oddziału ZUS w Rybniku, przy ul. Reymonta 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJK MEBLE sp. z o.o., Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9943,32
Oferta z najniższą ceną: 5568,48 / Oferta z najwyższą ceną: 11635,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy odzieży dla personelu szpitalnego
- Wdrożenie systemu do zarządzania pasem i infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi oraz organizacją ruchu na drogach administrowanych wraz z pozyskaniem danych
- Usługa udostępnienia systemów naboru elektronicznego do rybnickich jednostek oświatowych na lata szkolne 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028 w podziale na zadania (3 zadania)
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wywóz stałych odpadów komunalnych
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- ROPS.PZP.332.32.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS Województwa Śląskiego i w ramach projektu pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji społecznej
- Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.