eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz BiskupiZakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Kazimierz Biskupi: Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 427414 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377110 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 063 2411210, faks 063 2411215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie gminy Kazimierz Biskupi wspierających wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci klas I-III w okresie realizacji projektu w roku szkolnym 2012/2013 indywidualnego rozwoju 290 uczniów klas I-III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części Część nr 1: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZ. Część nr 2: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5b do SIWZ. Część nr 3: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5c do SIWZ. Część nr 4: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5d do SIWZ. Część nr 5: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5e do SIWZ. Część nr 6: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5f do SIWZ . Część nr 7: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5g do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych i opisanych pakietach jak w załącznikach 1 do SIWZ. Opis musi zawierać liczbę porządkową nadaną zgodnie z załącznikiem nr 1, oznaczenie Szkoły. Pomoce określone w poszczególnych częściach SIWZ winny zostać oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi POKL w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I PODRĘCZNIKI I ZESZYTY ĆWICZEŃ, HISTORYJKI OBRAZKOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5368,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5368,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5368,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II MATERIAŁY PAPIERNICZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5071,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5071,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5071,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III SZAFY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV GRY I ZABAWKI EDUKACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29360,40

  • Oferta z najniższą ceną: 29360,40 / Oferta z najwyższą ceną: 29360,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ V LAPTOP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • eTechnologie Sp. z o.o., ul. Niemierzyńska 17a, 71-441 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12670,88

  • Oferta z najniższą ceną: 12670,88 / Oferta z najwyższą ceną: 19694,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: CZĘŚĆ VII MOBILNA TABLICA INTERAKTYWNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • eTechnologie Sp. z o.o., ul. Niemierzyńska 17a, 71-441 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.