To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Kazimierz Biskupi: Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego
niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć w ramach projektu Równe szanse
w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1.
Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług
edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki.
Numer ogłoszenia: 427414 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377110 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 063 2411210, faks 063 2411215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zaplanowanych zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie gminy Kazimierz Biskupi wspierających wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci klas I-III w okresie realizacji projektu w roku szkolnym 2012/2013 indywidualnego rozwoju 290 uczniów klas I-III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części Część nr 1: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZ. Część nr 2: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5b do SIWZ. Część nr 3: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5c do SIWZ. Część nr 4: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5d do SIWZ. Część nr 5: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5e do SIWZ. Część nr 6: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5f do SIWZ . Część nr 7: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wyszczególnionych w załączniku nr 5g do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych i opisanych pakietach jak w załącznikach 1 do SIWZ. Opis musi zawierać liczbę porządkową nadaną zgodnie z załącznikiem nr 1, oznaczenie Szkoły. Pomoce określone w poszczególnych częściach SIWZ winny zostać oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi POKL w tym zakresie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I PODRĘCZNIKI I ZESZYTY ĆWICZEŃ, HISTORYJKI OBRAZKOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
- Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5368,80
Oferta z najniższą ceną: 5368,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5368,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II MATERIAŁY PAPIERNICZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
- Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5071,80
Oferta z najniższą ceną: 5071,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5071,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III SZAFY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
- Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1680,00
Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ IV GRY I ZABAWKI EDUKACYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ OWCZAREK AGENCJA HANDLOWO-REKLAMOWA "CENTRUM"
- Agencja Handlowo-Reklamowa CENTRUM Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29360,40
Oferta z najniższą ceną: 29360,40 / Oferta z najwyższą ceną: 29360,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ V LAPTOP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- eTechnologie Sp. z o.o., ul. Niemierzyńska 17a, 71-441 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12670,88
Oferta z najniższą ceną: 12670,88 / Oferta z najwyższą ceną: 19694,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: CZĘŚĆ VII MOBILNA TABLICA INTERAKTYWNA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- eTechnologie Sp. z o.o., ul. Niemierzyńska 17a, 71-441 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4420,00
Oferta z najniższą ceną: 4420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5040,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Uzupełnienie wyposażenia pracowni specjalistycznych w ZSM1 w pomoce dydaktyczne.
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.