eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi całodobowej ochrony mienia polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.(Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn zm.).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Wrocław: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi całodobowej ochrony mienia polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.(Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn zm.).
Numer ogłoszenia: 42761 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "ZAMEK", pl. Świętojański 1, 54-076 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 349 35 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi całodobowej ochrony mienia polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.(Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn zm.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonywania usługi całodobowej ochrony mienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) całodobowej ochrony stacjonarnej CK Zamek wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Na zmianie przewidziany jest 1 pracownik (ilość osób wyznaczonych do świadczenia usług ochrony to - 6 osób na stałe). b) monitorowania systemu w podziemiach SSW- (system sygnalizacji włamania), c) ochrony przed włamaniem do obiektu, d) ochrony bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, która w ramach należytej staranności podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału z zagrożonego obiektu, przez pracownika ochrony, pełniącego dyżur. e) ochrony przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiekcie oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, W ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do ochrony około 10 imprez, organizowanych przez CK Zamek w ciągu każdego roku kalendarzowego. Wykonawca zapewnieni ochronę imprez przez 5 osób (obsługa każdej imprezy), które będą wykonywać swe zadania w czasie ustalonym z Zamawiającym. Do zespołu 5 osób wyznaczonych do obsługi imprez, nie będą włączeni pracownicy wykonujący zasadniczą usługę ochrony. Chodzi o dodatkowych 5 pracowników ochrony. Średnia ilość godzin trwania jednej imprezy wynosi 12 godzin. Za wykonywanie usług ochrony imprez, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania odrębnych faktur, jednakże według stawki zaoferowanej za 1 rbh świadczonych usług ochrony, przez okres obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp; a także: 2. Posiadają ważną koncesję MSWiA na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a wymaganą przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1887 z późn.zm.) oraz ustawie o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 z późn.zm.); 3. W okresie trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali lub wykonują z należytą starannością co najmniej pięć usług ochrony mienia; 4. Dysponują co najmniej 5 osobami - pracownikami, którzy będą wykonywać zamówienie (pełnić służbę w ciągu doby) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie przygotowanie do wykonywania usługi; 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 300.000,00 zł. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione ponizej w tresci ogłoszenia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do Formularza oferty, Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty: w formie oryginału: 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiego wniosku. 3) ważną koncesję MSWiA na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a wymaganą przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1887 z późń. zm.) oraz ustawie o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 z późń. zm.), 4) wykaz zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień - co najmniej pięciu usług ochrony mienia, 5) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych zamówień, o których mowa w powyższym pkt 4), Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata lub wykazane zamówienia są nadal realizowane należy złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5) jednakże w odniesieniu do okresu prowadzenia działalności. 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o posiadaniu przez te osoby odpowiedniego przygotowania do wykonywania zamówienia i zakresu wykonywanych przez nie czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 7) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) na kwotę nie mniejszą 300.000, 00 zł. B. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt A. ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. C. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp). 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokumenty wymienione w pkt A. ppkt 2). 4. Oświadczenie wymienione w pkt.A. ppkt 1) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (Oświadczenie podpisane przez pełnomocnika) lub każdy samodzielnie. 5. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą złożyć wspólnie - dokumenty wymienione w pkt.A. ppkt 3), 4), 5), 6) i 7). Warunek posiadania koncesji, warunek posiadanego doświadczenia oraz posiadanego potencjału osobowego oraz sytuacji ekonomicznej - oceniany będzie w sposób łączny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Zamek pl. Świętojański 1 54-076 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 15:00, miejsce: Centrum Kultury Zamek pl. Świętojański 1 54-076 Wrocław pok. .19, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.