eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa sterylizacji narzędzi medycznych, bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach w 2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 427 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Katowice: Usługa sterylizacji narzędzi medycznych, bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 367702-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372246-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi, krajowy numer identyfikacyjny 27124103800000, ul. ul. Głowackiego  10, 40052   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 327 827 333, faks 327 827 333, e-mail zampub@zozmswia.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozmsw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sterylizacji narzędzi medycznych, bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji wysokotemperaturowej (parowej) i sterylizacji niskotemperaturowej narzędzi medycznych, bielizny szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach w 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowa stanowiąca załączniki nr 1 do SIWZ. 4.2. Oznaczenie zgodnie z CPV 90.92.10.00 - 9 usługi w zakresie odkażania urządzeń 4.3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.3.1. Wykonawca zapewnia oznakowanie każdej partii rzeczy po wykonanej usłudze sterylizacji, w szczególności datą sterylizacji i potwierdzeniem poddania jej kontroli sterylizacji i rejestracji procesów sterylizacji. 4.3.2. Zamawiający na swój koszt i ryzyko zapewni transport rzeczy będących przedmiotem sterylizacji do miejsca świadczenia usług wskazanego przez Wykonawcę oraz odbiór rzeczy po wykonanej usłudze sterylizacji i transport do siedziby Zamawiającego jeżeli odległość miejsca świadczenia usług sterylizacji od siedziby Zamawiającego nie przekracza 10 km. 4.3.3. Usługa sterylizacji wykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 05 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. z 2008 nr 234 poz.1570 z późn zm.) oraz Ustawa o wyrobach medycznych. 4.3.4. Usługa sterylizacji będzie realizowana zgodnie ze standardami wynikającymi z norm: 4.5.4.1. PN-EN 556-1:2002 - Sterylizacja wyrobów medycznych -- Wymagania dotyczące wyrobów medycznych określanych, jako STERYLNE - Część 1: Wymagania dotyczące finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych. 4.5.4.2. PN-EN ISO 17665-1:2008 - Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia - Ciepło wilgotne - Część 1: Wymagania dotyczące opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych. 4.5.4.3. PN-EN 285+A2:2011 - Sterylizacja - Sterylizatory parowe - Duże sterylizatory. 4.5.4.4. PN-EN 15424:2009 - Sterylizacja wyrobów medycznych - Niskotemperaturowa para wodna i formaldehyd - Wymagania dotyczące opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych. 4.5.4.5. PN-EN ISO 14937:2010 - Sterylizacja produktów stosowanych w ochronie zdrowia - Wymagania ogólne dotyczące charakterystyki czynnika sterylizującego oraz opracowywania, walidacji i rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych. 4.4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami: 4.4.1. Usługi sterylizacji realizowane będą sukcesywnie przez okres trwania umowy na podstawie pisemnych zleceń częściowy zamówień przekazywanych przy dostarczaniu rzeczy do sterylizacji. 4.4.2. Usługi sterylizacji realizowane będą w terminie do 24 godzin od chwili przekazania rzeczy do sterylizacji. 4.4.3. Zamawiający przekazuje do sterylizacji rzeczy: 4.5.4.1. narzędzia, które bezpośrednio po użyciu zostały poddane procesowi mycia i dezynfekcji,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90921000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Komisja Przetargowa stwierdziła, że cena najkorzystniejszej oferty - 249 609,07 złotych przekracza wysokość środków jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia (200 000,00 złotych) o kwotę 49 609,07 złotych. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o powyższą różnicę między ceną oferty a kwotą jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną w trakcie otwarcia ofert. W związku z powyższym unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych, który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.