To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-26
Wrocław: Usługi w zakresie przeglądów i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych, systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych, gaśnic a także skasowania starych gaśnic, przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych oraz zakupu oznakowania ewakuacyjnego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Znak postępowania: ZP-6/WZŻ/2015
Numer ogłoszenia: 42844 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26472 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych, systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych, gaśnic a także skasowania starych gaśnic, przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych oraz zakupu oznakowania ewakuacyjnego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-6/WZŻ/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Miejsce wykonania usług i opis wykonywanych usług: 1) Przegląd techniczny systemu sygnalizacji pożarowej przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. a) Wykaz central przeciwpożarowych oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Ilość przeglądów wynosi 3. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - przeprowadzenie próby zalecanej dla obsługi codziennej, miesięcznej i kwartalnej zgodnie z PKN-CEN/TS 54-14 Systemy sygnalizacji pożarowej, część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji, - sprawdzenie poprzez spowodowanie zadziałania co najmniej 1 czujki lub ręcznego ostrzegacza pożarowego w każdej strefie, w celu sprawdzenia, czy centrala sygnalizacji pożarowej prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie inne urządzenia ostrzegawcze i pomocnicze, - sprawdzenie każdej czujki na poprawność działania zgodnie z zaleceniami producenta, - sprawdzenie sprawności, zdatności centrali sygnalizacji przeciwpożarowej do uaktywnienia wszystkich funkcji pomocniczych, - sprawdzenie wzrokowo, czy wszystkie połączenia kablowe i sprzęt są sprawne, nieuszkodzone i odpowiednio zabezpieczone, - sprawdzenie i przeprowadzenie próby wszystkich akumulatorów, - przeprowadzenie wszystkich innych kontroli i prób, określonych przez producenta. d) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. e) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. g) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. h) Nazwa i numer telefonu Wykonawcy winien być umieszczony na centrali sygnalizacji pożarowej. j) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 2) Przegląd techniczny systemów oddymiania wraz z przynależnymi urządzeniami przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 2.1.Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2.2.Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 2.3.Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 2.4.Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 2.5.Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 2.6. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 2.7.Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 2.8.Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław. Wykaz systemów oddymiania oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Ilość przeglądów wynosi 8. a) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. b)Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. d) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. e) Nazwa i numer telefonu Wykonawcy winien być umieszczony na centrali oddymiania. g) ) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 3) Przegląd techniczny przeciwpożarowych wyłączników prądu przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 3.1. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3.2. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 3.3. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 3.4. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 3.5. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 3.6. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 3.7. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 3.8. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 3.9. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 3.10. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, a) Wykaz przeciwpożarowych wyłączników oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ. Ilość przeglądów wynosi 10. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - Test, który należy przeprowadzić poprzez załączenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu. - Po załączeniu wyłącznika ppoż. należy: dokonać sprawdzenia czy zostały odłączone od zasilania wszystkie urządzenia i obwody, oprócz tych, których funkcjonowanie podczas pożaru jest niezbędne,dokonać sprawdzenia czy wyłącznik przeciwpożarowy nie odłącza od zasilania drzwi wejściowych sterowanych elektrycznie. - Sprawdzić stan techniczny wyłącznika, poprawność jego zamontowania oraz prawidłowość jego oznakowania zgodnie z Polską Normą - 01256. - Sprawdzić czy załączenie wyłącznika nie powoduje samoczynnego załączenia drugiego źródła energii elektrycznej. - W książce kontroli należy zapisać datę testu i jego wyniki ( wyszczególnić obwody, urządzenie, które nie są odłączane wyłącznikiem ). c) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. d) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. f) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli wraz z datą i zakresem działań. h) ) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 4) Przegląd techniczny instalacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych Przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Przegląd techniczny hydrantów zewnętrznych dotyczy następujących obiektów : 4.1. Żłobek nr 1, ul. Lwowska 20, Wrocław, 4.2. Żłobek nr 5, ul. Dokerska 5, Wrocław, 4.3. Żłobek nr 15, ul. Łukowa 37, Wrocław. Przegląd techniczny hydrantów wewnętrznych (zawór hydrantowy) dotyczy następujących obiektów : 4.1. Żłobek nr 1, ul. Lwowska 20, Wrocław, 4.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 4.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 4.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 4.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 4.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 4.7. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 4.8. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 4.9. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 4.10. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 4.11. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 4.12. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 4.13. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 4.14. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 4.15. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 4.16. Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław. Przegląd techniczny węży hydrantowych dotyczy następujących obiektów: 4.1. Żłobek nr 1, ul. Lwowska 20, Wrocław, 4.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 4.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 4.4. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 4.5. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 4.6. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 4.7. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 4.8. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, a)Wykaz instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ. Liczba hydrantów zewnętrznych podlegająca przeglądom wynosi 3, liczba hydrantów wewnętrznych podlegająca przeglądom wynosi 53, natomiast węży hydrantowych 27. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: Hydrant powinien być zamknięty (zakręcony) i pod ciśnieniem. Należy sprawdzić czy: - urządzenia są nie zastawione, nie uszkodzone , elementy nie są skorodowane, nie ma przecieków, - instrukcja obsługi jest czysta i czytelna, - miejsce umieszczenia jest oznakowane, - mocowania do ściany są odpowiednie, nie są obruszone i trzymają pewnie, - wypływ wody jest równomierny i dostateczny (wskazane jest użycie wskaźnika wypływu oraz miernika ciśnienia), - miernik ciśnienia (jeżeli jest zastosowany) pracuje prawidłowo i w swoim zakresie pomiarowym, - wąż na całej długości nie wykazuje uszkodzeń, zniekształceń, zużycia czy pęknięć. Jeżeli wąż wykazuje jakieś uszkodzenia powinien być wymieniony na nowy lub poddany próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze, - zaciski lub taśmowanie węża jest prawidłowe i właściwie zaciśnięte, - bęben węża obraca się lekko w obu kierunkach, - dla bębnów z wahliwym zamocowaniem sprawdzić czy oś (zamocowanie) obraca się łatwo i czy bęben obraca się o 180, - przy bębnach ręcznych sprawdzić czy zawór odcinający jest właściwego typu i czy działa łatwo i prawidłowo, - przy bębnach automatycznych sprawdzić pracę zaworu automatycznego oraz sprawdzić właściwą pracę serwisowego zaworu odcinającego, - sprawdzić stan przewodów zasilających w wodę (rurociągów), szczególną uwagę zwrócić na odcinki elastyczne czy nie wykazują oznak zużycia lub zniszczenia, - jeżeli jest skrzynka hydrantowa (obudowa) sprawdzić, czy nie jest Uszkodzona i czy drzwiczki łatwo się zamykają, - sprawdzić, czy prądownica jest właściwego typu i czy prawidłowo pracuje, - sprawdzić pracę prowadnic węża, upewnić się, że są właściwie i pewnie zamocowane, - pozostawić hydranty i instalację w stanie gotowym do natychmiastowego użycia. Jeżeli konieczne są poważniejsze naprawy zawór hydrantowy lub hydrant powinien być oznakowany NIECZYNNY i kompetentna osoba powinna powiadomić o tym użytkownika/właściciela. c) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. d) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. e) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli instalacji wraz z datą i zakresem działań. f) Konserwacja i przegląd powinny być zapisane na wywieszce (naklejce), która nie może zakrywać żadnych oznaczeń producenta. Na wywieszce należy umieścić słowo SPRAWDZONE, nazwę i adres dostawcy urządzenia, jednoznaczna identyfikacja osoby kompetentnej (konserwatora), datę (miesiąc i rok) ważności przeglądu. g) ) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 5) Przegląd techniczny przeciwpożarowych drzwi przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobików: 5.1.Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 5.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 5.3. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5.4. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 5.5. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 5.6. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 5.7. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 5.8. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, Zakup oraz montaż 1 szt. Drzwi przeciwpożarowych EI 30 dotyczy Żłobka nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław Drzwi należy zamontować na parterze - wejście na klatkę schodową główną. a) W ramach przeglądu Wykonawca sprawdza : - Sprawność działania wszystkich elementów składowych drzwi. - Poprawność funkcjonowania wszystkich elementów blokujących zapadkowych. - Działanie samozamykacza - zalecana jest skuteczność samoczynnego zamykania przynajmniej od kąta otwarcia 10°. Należy sprawdzić czy prędkość samozamykacza drzwiowego jest regulowana w granicach podanych w instrukcji producenta. - Czy nie zostały dodane lub usunięte jakiekolwiek urządzenia, które mogłyby mieć wpływ na działanie drzwi. - Czy wszystkie elementy składowe są pewnie zamocowane i czy wszystkie uszczelnienia lub uszczelki są nadal nieuszkodzone. - Sprawdzenie szczeliny między posadzką a podłogą, ( luz musi być zgodny z zaleceniem producenta) - Sprawdzanie i ewentualne poprawianie mocowania zamków i rygli. - Przesmarowanie zawiasów i innych elementów ruchomych. - Wymiana elementów i części drzwi musi być zgodna z zaleceniem producenta i posiadać świadectwo dopuszczenia. b) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. c) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej w ciągu 1-ego dnia od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. e) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w protokole wraz z datą i zakresem działań. g) ) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 6) Przegląd techniczny gaśnic przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Przegląd techniczny gaśnic dotyczy obiektów: 6.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 6.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 6.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 6.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 6.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 6.7. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 6.8. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 6.9. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 6.10. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 6.11. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 6.12. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 6.13. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 6.14. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 6.15. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 6.16. Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław Kasacja gaśnic dotyczy : Żłobka nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Remont i UDT gaśnic dotyczy : Żłobka nr 14 - Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynku administracji - Fabryczna 15, Wrocław a) Wykaz gaśnic oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ. Liczba gaśnic podlegających przeglądom wynosi 118, liczba gaśnic podlegających remontowi i UDT zbiornika wynosi 18, natomiast liczba gaśnic podlegających skasowaniu wynosi 1. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - Zakres czynności serwisowych przy wykonywaniu corocznego przeglądu gaśnic pod stałym ciśnieniem (typu x). Przed przystąpieniem do czynności serwisowych należy najpierw zidentyfikować gaśnicę sprawdzając trwałe oznakowania na zbiorniku i porównując je z danymi z etykiety gaśnicy. Następnie należy wykonać następujące czynności: - Sprawdzić ogólny stan techniczny gaśnicy: stan zabezpieczeń gaśnicy (plomba, zawleczka), stan zbiornika, czytelność etykiety, stan zaworu, wskazanie manometru (wskazówka powinna znajdować się na zielonym polu), drożność i stan węża (jeżeli występuje danym typie gaśnicy). c) Używając manometru serwisowego sprawdzić ciśnienie panujące wewnątrz zbiornika (w przypadku gaśnic wyprodukowanych przed 2000 r. sprawdzić skuteczność działania manometru będącego na wyposażeniu gaśnicy). d) Sprawdzić stan i ilość proszku gaśniczego.(Sprawdzenie jest możliwe bez konieczności wykręcania zaworu.) e) Potwierdzić wykonanie czynności za pomocą kontrolki serwisowej naklejanej na gaśnicy. Kontrolka serwisowa powinna posiadać następujące dane: - nazwa i adres zakładu serwisowego, - nazwisko i imię konserwatora, - data wykonania przeglądu (miesiąc rok), - data wykonania naprawy (miesiąc rok), - data następnego badania (miesiąc rok). f) Po wykonaniu przeglądu należy zaznaczyć datę jego wykonania i datę następnego badania. g) Przyklejając kontrolkę serwisową Autoryzowany Zakład Serwisowy potwierdza, że gaśnica jest sprawna technicznie i funkcjonalnie, oraz że spełnia wymagania odpowiednich norm (wymienionych na etykiecie gaśnicy). h) Zakres czynności serwisowych przy wykonywaniu corocznego przeglądu gaśnic na dwutlenek węgla (typu GS). Następnie należy wykonać następujące czynności: -Sprawdzić trwałe oznakowanie na zbiorniku i porównać z danymi z etykiety gaśnicy. - Sprawdzić datę legalizacji zbiornika przez UDT. - Sprawdzić ogólny stan techniczny gaśnicy: stan zabezpieczeń gaśnicy (plomba, zawleczka), stan zbiornika, czytelność etykiety, stan zaworu, drożność i stan węża z prądownicą (jeżeli występuje w danym typie gaśnicy). - Sprawdzić ilość środka gaśniczego poprzez zważenie gaśnicy (bez węża i prądownicy) i porównanie danych z trwałymi oznakowaniami wybitymi na zbiorniku gaśnicy. - Potwierdzić wykonanie czynności za pomocą kontrolki serwisowej naklejanej na gaśnicy. Kontrolka serwisowa powinna posiadać następujące dane: nazwa i adres zakładu serwisowego, nazwisko i imię konserwatora, data wykonania przeglądu (miesiąc rok); data wykonania naprawy (miesiąc rok); data następnego badania (miesiąc rok). - Po wykonaniu przeglądu należy zaznaczyć datę jego wykonania i datę następnego badania. - Przyklejając kontrolkę serwisową Autoryzowany Zakład Serwisowy potwierdza, że gaśnica jest sprawna technicznie i funkcjonalnie, oraz że spełnia wymagania odpowiednich norm (wymienionych na etykiecie gaśnicy). i) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy oraz stwierdzonych w trakcie kontroli. j) Naprawa powinna nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. k) Ponowne napełnienie gaśnic wraz z legalizacją na pisemne zlecenie Zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Na wykonanie powyższego Wykonawca ma 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania zlecenia. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. l) Na czas trwania remontu gaśnic obiekt należy wyposażyć w gaśnice zastępcze o takich parametrach jak gaśnica poddana remontowi. m) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli instalacji wraz z datą i zakresem działań. o) ) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 7) Zakup oznakowania ewakuacyjnego i oznakowania ochrony ppoż. Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław. 7.1.Szczegółowy wykaz znaków oraz wielkość zawiera załącznik nr 7 do umowy. 7.2.Zakupione znaki należy dostarczyć do budynku Administracji WZŻ, do specjalisty ds. ochrony ppoż. Piotra Kłonowskiego. 7.3.Znaki winny być fotoluminescencyjne, na podłożu płyty sztywnej PCV, przestrzenne, montowane na słupku aluminiowym o fi 50 mm i wysokości 2 metry. Format znaku wynosi 31,5 cm*25 cm. 7.4.Znaki winny spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach, PN-N-01256-01:1992, PN-N-01256-02:1992 oraz PN-N-01256-04:1997. 2. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 3. Wykonawca daje gwarancję na wykonane usługi na 12 miesięcy, na materiały - gwarancja zgodna z gwarancją producenta. 4. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 5. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 6. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ; - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Wypych Gami Sprzedaż Naprawa Legalizacja Sprzętu p.poż, ul.Działdowska 30, 51-427 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13906,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20348,02
Oferta z najniższą ceną: 20348,02 / Oferta z najwyższą ceną: 38599,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej do zadania pn. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Oddziale ZUS we Wrocławiu ul. Pretficza 11
- Modernizacja mobilnego aparatu RTG Mozart TomoSpec
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Wrocław - rejony J,K,C,L.
- Opracowanie studium wykonalności elektryfikacji linii kolejowej nr 326 na odcinku Wrocław Zakrzów - Trzebnica
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- Wykonanie konserwacji, napraw i usuwania awarii instalacji hydrantowych i sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego KWP w Łodzi
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic na rzecz szkół i placówek ośw. w Dz. Śródmieście m.st. W-wy w 2025 r
więcej: Gaśnice przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.